Teraz jest 21 kwi 2018, o 01:01

Zostaw Kontakt





Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Cesja

Post26 sty 2017, o 10:05

grisotto,

grisotto napisał(a):Potem wysłałem reklamację

czy posiadasz numer reklamacji. Jeśli nie to podaj numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

luidor

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 4 lut 2016, o 10:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

cesja umowy

Post15 maja 2017, o 07:36

Witam
Jakie trzeba spełnić obecnie warunki aby dokonać cesji umowy o internet z jednej osoby fizycznej na drugą. Chcę dokonać cesji umowy i o ile mi wiadomo oprócz dowodu osobistego i obecności osób zainteresowanych w salonie żądają jeszcze dodatkowego rachunku tylko nie wiem po co.
A jeszcze jedno pytanie czy osoba przyjmująca cesję traci powiedzmy "staż umowy" czyli jakby zawarła umowę od nowa.
Ostatnio edytowano 15 maja 2017, o 10:32 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4599
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 79 razy
    Otrzymał podziękowań: 496 razy

Re: Cesja

Post15 maja 2017, o 10:40

Witaj luidor,
- szczegółowe informacje na temat cesji oraz wymaganych dokumentów znajdziesz tutaj.
Możesz doprecyzować w jakim kontekście pytasz o "staż umowy"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

luidor

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 4 lut 2016, o 10:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Cesja

Post15 maja 2017, o 15:22

A to dobre dokumenty potwierdzające wiarygodność płatniczą. Kto to wymyślił? Chyba bardziej ważne jest to, żeby abonament za internet był zapłacony. Czy ja udaję się po kredyt, czy też chodzi o przepisanie umowy na inną osobę. Czy w ogóle macie takie prawo żądać jakikolwiek dodatkowy dokument potwierdzający wiarygodność płatniczą? Staż umowy to po prostu czas trwania umowy w moim przypadku to jest kolejna umowa. Czas pożegnać się z taka firmą która ma jakieś wymagania wiarygodności, wątpię czy są one do końca legalne i czy firma ma prawo je żądać.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Cesja

Post15 maja 2017, o 16:56

luidor,

wymagane dokumenty zgodnie z tym co pisała wyżej Ewa Plus.
luidor napisał(a):Chyba bardziej ważne jest to, żeby abonament za internet był zapłacony.

Aby cesja została zrealizowana nie może być zaległości na koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Stoprocent93

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 maja 2017, o 12:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przepisanie umowy

Post16 maja 2017, o 12:40

Witam posiadam telefon na abonament na osobnej fakturze czy jest możliwość podczas trwania umowy na przepisanie go na inną osobę? Proszę pilne
Ostatnio edytowano 16 maja 2017, o 12:54 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Cesja

Post16 maja 2017, o 12:57

Witaj Stoprocent93,

możesz dokonać cesji numeru na inną osobę. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

xut2zs

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 27 mar 2017, o 17:56
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+rodzina+ LTE CP
  • Model telefonu: Galaxy A3 2016

Re: Cesja

Post20 cze 2017, o 18:56

Witam moja mama ma 4 numery w plusie w tym 1 osobno i 3 w pakiecie Ja + rodzina za 99 zł(podpisana w zeszłym roku, ja właśnie jestem w tym pakiecie ) + raty za 2 telefony. I teraz czy jest możliwość w trakcie trwania umowy dokonanie zmiany właściciela tych 4 numerów na mnie zamiast mamy, bo każda zmiana wymaga jej pójścia do salonu a niestety ma troche problemów zdrowotnych? Lub np. zamiana numerów bym to ja był tym osobnym 4 numerem bo mam CP i mógłbym się połączyć z plusem i mieć lepsze warunki a tamte 3 mogły by zostać nadal u mamy ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Cesja

Post21 cze 2017, o 10:58

Witaj xut2zs,

xut2zs napisał(a):I teraz czy jest możliwość w trakcie trwania umowy dokonanie zmiany właściciela tych 4 numerów na mnie zamiast mamy,

możesz dokonać cesji tych numerów. Informacje na temat cesji znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
xut2zs napisał(a):Lub np. zamiana numerów

Zamiana numerów nie jest możliwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
xut2zs(21 cze 2017, o 11:49)
Offline
Avatar użytkownika

xut2zs

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 27 mar 2017, o 17:56
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+rodzina+ LTE CP
  • Model telefonu: Galaxy A3 2016

Re: Cesja

Post21 cze 2017, o 11:47

Basia_Plus napisał(a):Witaj xut2zs,

xut2zs napisał(a):I teraz czy jest możliwość w trakcie trwania umowy dokonanie zmiany właściciela tych 4 numerów na mnie zamiast mamy,

możesz dokonać cesji tych numerów. Informacje na temat cesji znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
xut2zs napisał(a):Lub np. zamiana numerów

Zamiana numerów nie jest możliwa.

Czyli w trakcie obowiązywania umowy można dokonać zmiany właściela tych 4 numerów ? Bo w aps zawsze mówili że tylko na koniec umowy.
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 273 razy
    Otrzymał podziękowań: 30 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Cesja

Post21 cze 2017, o 11:50

Cesje można wykonać zawsze. Wszelkie warunki promocyjne przechodzą na nową osobę.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Cesja

Post21 cze 2017, o 13:08

xut2zs,

cesję zgodnie z tym co napisał Ron, można zrealizować w trakcie trwania promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
xut2zs(21 cze 2017, o 13:42)
Offline
Avatar użytkownika

xut2zs

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 27 mar 2017, o 17:56
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+rodzina+ LTE CP
  • Model telefonu: Galaxy A3 2016

Re: Cesja

Post21 cze 2017, o 13:42

Basia_Plus napisał(a):xut2zs,

cesję zgodnie z tym co napisał Ron, można zrealizować w trakcie trwania promocji.

ok
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 111
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 11:03

Witam serdecznie czy jest możliwosc sprawdzenia przepisania umowy? w czwartek przedłużałam umowę-DUET, w sobote przyszła informacja że cesja została przypisana. Pojechałam po odbiór tel jednak Pan w salonie nie mógł wydać ponieważ nie było jakiegos konta utworzonego. Nie wiem po co ta informacja?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4599
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 79 razy
    Otrzymał podziękowań: 496 razy

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 11:53

Witaj fox0410,
- możesz to sprawdzić na swoim koncie w Plus online - zakładka "Konto i formalności" lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości