Strona 3 z 9

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 13:50
autor: fox0410
Jeśli moje konto w plus online już jest nieaktywne tzn że już cesja została przepisana na drugą osobe?

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 14:01
autor: Ewa_Plus
fox0410,
- tak, to by znaczyło, że numer jest już na nowym koncie.

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 14:11
autor: fox0410
Ja dostałam sms że od dnia 30 czerwca cesja została przepisana, tylko dlaczego nie moge dopełnic dlaszych formalności?

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 14:19
autor: Ewa_Plus
fox0410,
- możesz napisać w którym salonie podpisywana była umowa cesji?

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 14:37
autor: fox0410
Galeria Malta Poznań

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 15:26
autor: Ewa_Plus
fox0410,
- dziękuję za informację. Postaram się wyjaśnić sprawę z pracownikami tego punktu.

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 15:37
autor: fox0410
Na spokojnie, zadzwonie tam sobie, mam niedaleko więc jakby co podjade. Tylko zdziwił mnie fakt ze widze 2 nr na jednym koncie a nie moge podpisać umowy na drugi tel i go odebrać

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 17:13
autor: Ewa_Plus
fox0410,
- to jest problem techniczny z systemem garującym oferty. Wysłałam interwencję już w tej sprawie do działu technicznego. Mam nadzieję, że niedługo sprawa się wyjaśni.

Re: Cesja

: 3 lip 2017, o 17:18
autor: fox0410
Dziękuje serdecznie :)

Cesja

: 5 lip 2017, o 11:09
autor: mac_abra
Witam . W poniedziałek 3.07 zrobiłem cesję nr. żony na siebie w celu połączenia dwóch nr. w ofertę duet. Pan konsultant na infolini oznajmił mi że JUŻ na drugi dzień będzie można sfinalizować ofertę. Dzisiaj jest 5.07 odzewu ze strony pana z infolini brak więc pojechałem do salonu i dowiedziałem się że jeszcze nr nie jest przypisany do mnie a taki proces trwa minimum ok. 7 dni. I teraz problem jest taki że na numerze który przejmowałem koniec dotychczasowej umowy jest z dniem 10.07 a ja w piątek wyjeżdżam na 3 tygodnie z PL. Co moge zrobić, jak to rozwiązać, moze jest możliwość przyspieszenia tej sprawy w jakiś sposób ???

Re: Cesja

: 5 lip 2017, o 12:17
autor: Basia_Plus
Witaj mac_abra,

cesja jest realizowana w przeciągu 7 dni. Nic nie mogę obiecać, ale prześlij mi proszę numer tego telefonu oraz swój PESEL przez ten formularz. Zobaczę co da się zrobić.

Re: Cesja

: 5 lip 2017, o 12:57
autor: mac_abra
Basia_Plus pisze:Witaj mac_abra,

cesja jest realizowana w przeciągu 7 dni. Nic nie mogę obiecać, ale prześlij mi proszę numer tego telefonu oraz swój PESEL przez ten formularz. Zobaczę co da się zrobić.
Basia_Plus dziękuję za zainteresowanie, formularz wysłałem.

Re: Cesja

: 5 lip 2017, o 13:05
autor: Ewa_Plus
mac_abra,
- mail już dotarł, już zajmujemy się Twoją sprawą.

fox0410,
- dostałam odpowiedź z działu technicznego, że dzisiaj już powinno być wszystko OK :)

Cesja brak przepisania numeru mimo upływu terminu

: 10 sty 2018, o 23:27
autor: Fortin
Witam,
Mam następujący problem, dn. 30.12.2017 udałem się do salonu by dokonać cesji, zostały podpisane dokumenty itd. Do 7 dni miała zostać wykonana i maiłem otrzymać o tym stosowną informację. Minęło 11 dni do do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji jak i nadal jako właściciel numeru widnieje osoba z której numer miał być cedowany. Możecie mi wyjaśnić dlaczego nadal właściciel numeru nie uległ zmianie i dlaczego wprowadzać klientów w błąd?

Re: Cesja

: 11 sty 2018, o 11:17
autor: Basia_Plus
Witaj Fortin,

aby zweryfikować opisaną sytuację konieczny jest wgląd do konta. Z poziomu forum nie mamy takiej możliwości. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wyślij zgłoszenie z opisem całej sprawy na adres bok@plus.pl. Podaj mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.