Strona 4 z 5

Re: Cesja

PostNapisane: 11 sty 2018, o 11:24
przez Fortin
Cóż, żadnego numeru sprawy nie otrzymałem. Napisałem na BOK, zobaczymy co z tego wyniknie.

Re: Cesja

PostNapisane: 11 sty 2018, o 12:11
przez Basia_Plus
Fortin,

czy sprawdzałeś skrzynkę SPAM?

Re: Cesja

PostNapisane: 11 sty 2018, o 12:17
przez Fortin
Tak, teraz dostałem tylko auto-odpowiedź na maila napisanego do BOKu

Re: Cesja

PostNapisane: 11 sty 2018, o 12:45
przez Basia_Plus
Fortin,

podaj proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.

Re: Cesja

PostNapisane: 11 sty 2018, o 17:37
przez Fortin
Wysłałem.

Re: Cesja

PostNapisane: 11 sty 2018, o 18:00
przez Ewa_Plus
Dziękuję Fortin,
- wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Mógłbyś jeszcze napisać, w którym z naszych salonów byłeś w celu dokonania cesji umowy?

Re: Cesja

PostNapisane: 12 sty 2018, o 10:30
przez Fortin
Przy Wolności w Częstochowie

Re: Cesja

PostNapisane: 12 sty 2018, o 13:17
przez Basia_Plus
Fortin,

podaj proszę dokładny adres punktu, w którym byłeś aby dokonać cesji.

Re: Cesja

PostNapisane: 12 sty 2018, o 19:58
przez Fortin
NMP 27 Częstochowa.

Re: Cesja

PostNapisane: 15 sty 2018, o 10:13
przez Marta_Plus
Fortin,

dziękuję za informację, przekazałam ją dalej.

cesja umowy a faktura

PostNapisane: 20 kwi 2018, o 09:10
przez luidor
Witam
Mam takie pytanie 9.04 została wysłana wiadomość że do zapłaty jest faktura płatność do 20.04 natomiast 10.04 została dokonana cesja umowy na inną osobę, jako że ustawione mam zlecenie stałe fakturę zapłacono. Co w takim przypadku powinienem zrobić poprzedni okres rozliczeniowy był od 4 każdego miesiąca, niestety mam tylko jej numer, złożyć reklamację o zwrot pieniędzy za ten okres od kiedy została dokonana cesja do czasu obowiązywania okresu rozliczeniowego.

Re: Cesja

PostNapisane: 20 kwi 2018, o 10:00
przez Basia_Plus
Witaj luidor,

po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, w którym dokonano cesji zostaje wystawiona faktura uwzględniająca proporcjonalny zwrot opłaty abonamentowej od dnia realizacji cesji do końca cyklu rozliczeniowego.

Re: Cesja

PostNapisane: 22 maja 2018, o 10:24
przez szydel87
Dzień dobry,
Umowa cesji została spisana ręcznie 12.05.2018 w salonie Plusa przy ul. Długiej 29 w Brzegu. Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji w mojej sprawie. Na stronie Plus online ciągle jako właściciel numeru widnieje moja matka, z której nr ma być scedowany na mnie. Proszę o informację w tej sprawie.

Re: Cesja

PostNapisane: 22 maja 2018, o 11:01
przez Marta_Plus
Witaj szydel87,

informacje o statusie sprawy otrzymasz, kontaktując się telefonicznie z DOK lub mailowo przez formularz:
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us
W przypadku wybrania tej drugiej formy kontaktu, w wiadomości e-mail zawrzyj proszę te informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.

Re: Cesja

PostNapisane: 22 maja 2018, o 11:12
przez szydel87
Numer zagadnienia: #79654
Pozdrawiam