kinesik pisze:Mam wyłączonego czasoumilacza a na fakturze, która teraz przyszła jest naliczona opłata za niego. Jakim cudem?
Zastanawiam się czego oczekujesz w takiej sytuacji od użytkowników FORUM?
Jeśli naliczona została opłata za usługę, która jest wyłączona to w pierwszej kolejności składa się reklamację no chyba, że nie zależy Ci na zwrocie naliczonych środków, a tylko chcesz sobie podyskutować.
Nie zareklamujesz tego naliczenia to najprawdopodobniej w następnym m-cu na fakturze ponownie pojawi się opłata za Czasoumilacz. Twój wybór i kasa, ale płacić za coś czego nie ma...
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
kinesik pisze:Tak, wyłączałam właśnie w ten sposób.
Jeśli dostałaś potwierdzenie usunięcia usługi Czasoumilacz, a opłata za nią jest dalej naliczana, to zgodnie z sugestią, którą podrzucił Ci sl@w_es, najwłaściwsze w takiej sytuacji jest złożenie reklamacji. Na tej stronie znajdziesz informacje jak to zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinesik pisze:Mam wyłączonego czasoumilacza a na fakturze, która teraz przyszła jest naliczona opłata za niego. Jakim cudem?
Zastanawiam się czego oczekujesz w takiej sytuacji od użytkowników FORUM?
Jeśli naliczona została opłata za usługę, która jest wyłączona to w pierwszej kolejności składa się reklamację no chyba, że nie zależy Ci na zwrocie naliczonych środków, a tylko chcesz sobie podyskutować.
Nie zareklamujesz tego naliczenia to najprawdopodobniej w następnym m-cu na fakturze ponownie pojawi się opłata za Czasoumilacz. Twój wybór i kasa, ale płacić za coś czego nie ma...
Czego oczekuję? Właśnie takiej odpowiedzi, jaką dała powyżej Magda. Wystarczyło napisać "złóż reklamację tu i tu". Ja nie szukałam sposobu na wyłączenie czasoumilacza. Trzeba czytać ze zrozumieniem.