Czasoumilacz

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
tropik
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 maja 2016, o 21:25

Czasoumilacz

Post autor: tropik »

Witam, od 3 dni próbuję dodać własny dźwięk na stronie http://plusstore.plus.pl/muzyka/czasoumilacz klikaj WGRAJ SWOJEGO ULUBIONEGO CZASOUMILACZA. Po wgraniu dźwięk jest odtwarzany i następnie daje ZAPISZ, pojawia się informacja, że dźwięk zostanie zmiksowany ze standardowym sygnałem beep, po czym po wysłaniu pojawia się komunikat "BŁĄD - Problem z zapisem pliku na serwerze". Próbowałem dodawać .wav, .mp3, różne dźwięki, różnej długości. W czym problem i jak go rozwiązać?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Czasoumilacz

Post autor: Magda_Plus »

tropik czy zgłaszałeś sprawę do Działu Obsługi Klienta? Jeśli nie, to zrób to. W tej kwestii konieczna jest interwencja Działu Technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tropik
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 maja 2016, o 21:25

Re: Czasoumilacz

Post autor: tropik »

Tak, sprawa jest zgłoszona. C00000001254461 - od kilku dni. Nic nie zostało w tym temacie zrobione.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Czasoumilacz

Post autor: Magda_Plus »

tropik dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozwiązania tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartolini
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 lip 2016, o 11:11

Czasoumilacz wyłączony a przy połączeniu oczekującym jest.

Post autor: Bartolini »

Okazuje się, że muzyka pozostała, ale tylko przy połączeniu oczekującym, tj. kiedy ja rozmawiam, a ktoś do mnie dzwoni i czeka na nawiązanie połączenia. Jak to wyłączyć :?: :evil:
Ostatnio zmieniony 21 lip 2016, o 13:09 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Czasoumilacz

Post autor: Magda_Plus »

Bartolini jeśli osoba dzwoniąca do Ciebie słyszy, muzykę (a masz wyłączonego Czasoumilacza) a włączone połączenie oczekujące, to jest to prawidłowe. Podczas muzyki powinien być słyszalny komunikat głosowy, że Twój numer jest zajęty i żeby rozmówca poczekał jeśli chce się z Tobą połączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinesik
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 23:50

Re: Czasoumilacz

Post autor: kinesik »

Mam wyłączonego czasoumilacza a na fakturze, która teraz przyszła jest naliczona opłata za niego. Jakim cudem?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czasoumilacz

Post autor: Ewa_Plus »

kinesik,
- to, że nie gra żadna melodia, nie oznacza, że usługa jest wyłączona. Po prostu nie jest ustawiony żaden utwór.
Próbowałaś wyłączyć usługę komendą SMS o treści: DEZAKTYWACJA pod bezpłatny numer 80333?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinesik
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 23:50

Re: Czasoumilacz

Post autor: kinesik »

Tak, wyłączałam właśnie w ten sposób.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Czasoumilacz

Post autor: Magda_Plus »

kinesik czy procedura wyłączenia usługi wyglądała następująco tak jak ta zacytowana poniżej?
Wyślij SMS-a o treści DEZAKTYWACJA pod bezpłatny numer 80333:
- W odpowiedzi otrzymasz SMS-a z pytaniem "Czy na pewno chcesz, aby Twoje konto zostało dezaktywowane? Wyślij TAK na nr. 80333".
- Po odesłaniu SMS-a otrzymasz informację zwrotną "Dezaktywacja konta została przeprowadzona pomyślnie".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinesik
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 23:50

Re: Czasoumilacz

Post autor: kinesik »

Tak, tak dokładnie robiłam. tego smsa zwrotnego też otrzymałam.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Czasoumilacz

Post autor: sl@w_es »

@ kinesik,

to może zapoznaj się z innymi sposobami wyłączenia tej usługi:

http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 17#p170103

Zaloguj się i sprawdź jakie ustawienia ma Czasoumilacz.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
kinesik
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 23:50

Re: Czasoumilacz

Post autor: kinesik »

Ale po co mam się zapoznawać z innymi sposobami, skoro nie mam aktywnej tej usługi? Ja chcę po prostu, żeby przestali pobierać mi za to opłaty!
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Czasoumilacz

Post autor: sl@w_es »

kinesik pisze:Ale po co mam się zapoznawać z innymi sposobami (...)
Ok, ok, przez chwilę wydawało mi się, że szukasz rozwiązania, ale już wyprowadziłaś mnie z błędnego myślenia.
Przepraszam, że śmiałem cokolwiek podpowiadać.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
kinesik
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 23:50

Re: Czasoumilacz

Post autor: kinesik »

Chciałeś, żebym zapoznała się z innym sposobami wyłączenia czasoumilacza, tak? Tylko, że ja nie chcę go wyłączyć, bo już jest wyłączony. Więc Twoja podpowiedź nic mi nie dała.
ODPOWIEDZ