Brak możliwości uruchomienia pakietu internetowego

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Brak możliwości uruchomienia pakietu internetowego

Post autor: Magda_Plus »

loginloginlogin10 w takim razie możesz nie mieć aktywnej usługi GPRS. W celu sprawdzenia co się dzieje z Twoim numerem i dlaczego nie możesz korzystać z internetu proszę Cię o przesłanie zapytania poprzez autoryzowany kanał kontaktu z Internetową Obsługą Klienta. Możesz również zadzwonić do Działu Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdują się na tej stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ