Brak możliwości uruchomienia pakietu internetowego
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak możliwości uruchomienia pakietu internetowego
loginloginlogin10 w takim razie możesz nie mieć aktywnej usługi GPRS. W celu sprawdzenia co się dzieje z Twoim numerem i dlaczego nie możesz korzystać z internetu proszę Cię o przesłanie zapytania poprzez autoryzowany kanał kontaktu z Internetową Obsługą Klienta. Możesz również zadzwonić do Działu Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdują się na tej stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ