Problem z karta nano sim

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dorota36
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 cze 2016, o 23:18

Problem z karta nano sim

Post autor: dorota36 »

Witam
Wczoraj przedłużyłam umowę w plus i otrzymałam nowy telefon który musi posiadać kartę nano sim,mój poprzedni telefon posiada kartę micro sim w związku z tym otrzymałam nową kartę nano sim która powinna być już aktywna oczywiście jest,ale na innym telefonie a na nowym wyskakuje cały czas komunikat "nie zarejestrowano sieci" co najdziwniejsze inne karty sim działają bez zarzutu tak samo nowa karta działa bez zarzutu na innych telefonach,to wygląda tak jakby nowa karta nie pasowała do nowego telefonu.W czym może być problem?Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z karta nano sim

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dorota36,

czy problem nadal występuje?
Rozumiem, że Twoja stara karta SIM przestała już być aktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Oliwiaaa123
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 sie 2016, o 13:26

Aktywacja nano sim

Post autor: Oliwiaaa123 »

Witam,
Dwa dni temu byłam w punkcie plusa aby wymienić kartę micro sim na nano sim. Dostałam informację, że w ciągu kilku godzin karta nano sim będzie aktywowana. Minęło 48 godzin i dalej nic. Karta micro sim działa a nano sim nie. Kiedy mogę się spodziewać aktywowania karty?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2016, o 14:41 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z karta nano sim

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Oliwiaaa123,

prześlij proszę numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ