Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 551
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11
Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Witam, wczoraj zauważyłem iż system billingowy plusa kasuje mi za dużo sms-ów względem tego co wysyłam. Mam telefon dualsim i z karty plusa wysłałem sms-a z ilością znaków odpowiadającej 3 sztukom. W aplikacji mobilnej wyszło, że było ich 5. Sprawdziłem tekst - żadnych znaczników, polskich znaków itp. Wysłałem z drugiej karty ten sam tekst - zeszły 3 (prawidłowo). Potem drugi test, z tekstem na 2 wiadomości w jednej. Plus pobrał 4 (!!!) a konkurencje - prawidłowo 2 sztuki. Co się dzieje? Gdybym miał no limits to pal licho, ale mam przedpotopową taryfę wymienną i przez ten błąd uciekają mi minuty i gigabajty! Proszę o interwencję, nie lubię jak ktoś mnie robi w bambuko
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Czy wstawiasz emotikony w swoich wiadomościach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Nie, żadnych emotikonów, znaków diakrytycznych itp. Tylko tekst i spacje, a czasem piszę po kropce bez spacji.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
sedzia20 informacje uzyskiwane z mobilnej aplikacji Plus Online, jeśli chodzi o wykaz użytych usług, mają charakter orientacyjny. Wyjaśnienie opisanej przez Ciebie sytuacji, będzie możliwe w momencie, kiedy zostanie wystawiona faktura, to ona będzie podstawą do zweryfikowania ilości SMS-ów, jakie zostały wysłane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Ok. W takim razie przyjrzę się sprawie i poczekam a rachunkiem szczegółowym. Niemniej na 99,99% uważam, że nic się nie zmieni. I to wyraźnie Wasz błąd.
-
- PlusManiak
- Posty: 81
- Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Wg mnie na 90 % chodzi o znaki PL to ą ć itd. Sprawdź to :)
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Wg mnie to nie jest przyczyna. Załączony plik pokazujący wysłanego sms-a wyraźnie wskazuje, iż nie ma ani jednego polskiego znaku!
Tylko Plus upiera się, każe czekać na koniec okresu billingowego tylko po to, żeby zyskać na czasie, bo przecież sprawa jest ewidentna - ten sam sms wysłany przez kartę Plus-a taktowany był jako 5 sztuk, pozostali operatorzy - prawidłowo, 3 szt.
Ale nieprawidłowości to norma dla Plus-a, już 1,5 roku temu reklamowałem oszukiwanie mnie co miesiąc na zbyt małym udostępnianiu pakietów abonamentowych - niby nic nie znaleźli niepokojącego. Ale UOKiK już tak, zbieram materiały i ruszam do akcji - z fioletowymi pojechałem na maxa, odsetki sowite wypłacili
Pomęczę się do końca umowy i pryskam stąd, raz na zawsze! Nie dam się robić w bambuko, a do tego jeszcze zgarnę parę groszy za to wielomiesięczne nabijanie mnie w butelkę :)
Tylko Plus upiera się, każe czekać na koniec okresu billingowego tylko po to, żeby zyskać na czasie, bo przecież sprawa jest ewidentna - ten sam sms wysłany przez kartę Plus-a taktowany był jako 5 sztuk, pozostali operatorzy - prawidłowo, 3 szt.
Ale nieprawidłowości to norma dla Plus-a, już 1,5 roku temu reklamowałem oszukiwanie mnie co miesiąc na zbyt małym udostępnianiu pakietów abonamentowych - niby nic nie znaleźli niepokojącego. Ale UOKiK już tak, zbieram materiały i ruszam do akcji - z fioletowymi pojechałem na maxa, odsetki sowite wypłacili
Pomęczę się do końca umowy i pryskam stąd, raz na zawsze! Nie dam się robić w bambuko, a do tego jeszcze zgarnę parę groszy za to wielomiesięczne nabijanie mnie w butelkę :)
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Magda_Plus pisze:sedzia20 informacje uzyskiwane z mobilnej aplikacji Plus Online, jeśli chodzi o wykaz użytych usług, mają charakter orientacyjny. Wyjaśnienie opisanej przez Ciebie sytuacji, będzie możliwe w momencie, kiedy zostanie wystawiona faktura, to ona będzie podstawą do zweryfikowania ilości SMS-ów, jakie zostały wysłane.
Witam ponownie, faktura została wystawiona i wskazuje to, co przewidziałem - błędne naliczenia systemu za wysłane sms-y. W załączeniu fragment rachunku szczegółowego z kwestionowanymi sms-ami (dla ułatwienia zaznaczyłem te, o których pisałem na wstępie posta). Proszę o sprawdzenie co jest tego powodem.
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
sedzia20,
- wysłałam zgłoszenie do Działu Technicznego z prośbą o weryfikację.
- wysłałam zgłoszenie do Działu Technicznego z prośbą o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
sedzia20,
- dział techniczny nie znalazł problemów po stronie sieci. Ale prosi Cie jeszcze o skopiowanie treści tego SMS-a i przesłanie go formularzem. Potrzebne to jest do wykonania testów.
- dział techniczny nie znalazł problemów po stronie sieci. Ale prosi Cie jeszcze o skopiowanie treści tego SMS-a i przesłanie go formularzem. Potrzebne to jest do wykonania testów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
Dziwne, bo licznik wyraźnie wskazuje 3 sms-y, poszło 5. I to dwukrotnie. Wysłałem, proszę o sprawdzenie.
Re: Zbyt duża ilość schodzących sms-ów.
sedzia20,
- dzięki, już przekazałam do techników
- dzięki, już przekazałam do techników
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ