Zaginiony numer

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Justyna89
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2016, o 15:06

Zaginiony numer

Post autor: Justyna89 »

Witam,

początkiem tego roku skończyła się moja umowa w Mix Plus. Numer automatycznie przeszedł na kartę. Około 3 tygodni temu konsultant Plusa zaproponował mi przez telefon ofertę w abonamencie, na którą przystałam.

2 dni później skontaktowałam się z konsultantem w sprawie zmiany danych abonenta - stwierdziłam, że abonament wezmę na firmę. Konsultant zapewnił mnie, że nie będzie żadnego problemu ze zmianą danych, wystarczy pójść do salonu Plusa, wypowiedzieć nowo zawartą umowę, numer wróci na kartę, a następnie skontaktuje się ze mną ktoś z Plusa i będę mogła na nowo zawrzeć umowę o abonament, tym razem jako firma.

Problem w tym, że po wypowiedzeniu umowy mój numer telefonu przepadł. Codzienne kontaktowanie się z infolinią Plusa nie przynosi żadnych efektów - od tygodnia każdy dzwoniący na mój numer otrzymuje informację, iż numer jest nieprawidłowy.

Żądam natychmiastowego przywrócenia numeru "do życia". Uważam za skandaliczne to, że taka firma jak Plus nie potrafi odnaleźć numeru, a konsultanci wprowadzają klientów w błąd. Gdybym tylko wiedziała, że będę miała takie problemy, nigdy nie wypowiadałabym umowy i zostawiłabym ją na osobę fizyczną.

Nie potrafię nawet wycenić strat spowodowanych tym, że klienci nie mogą się do mnie dodzwonić, nie mówiąc już o niedogodnościach spowodowanych niemożliwością wykonywania przelewów przez internet (SMS kody idą na "zaginiony" numer).

Numer zgłoszenia: C00000001275181.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zaginiony numer

Post autor: Ewa_Plus »

Justyna89,
- przepraszam za te komplikacje. Wyłącz i włącz telefon. Numer powinien już działać, jak zwykły numer na kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ