Nieuznana reklamacja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Tadko52
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 lip 2016, o 19:09

Nieuznana reklamacja

Post autor: Tadko52 »

Kupiłem telefon w abonamencie Samsung J1 2016. Po powrocie do domu włożyłem kartę sim, telefon w sztywne etui i zacząłem użytkować. Po dniu zauważyłem małą kropkę w rogu ekranu która w kilkanaście godzin przerodziła się w zbiór kropek na wyświetlaczu. Od razu zareklamowałem telefon uznając to za wadę fabryczną. Jednak po tygodniu zadzwonili z salonu, że serwis uznał to za mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza. Telefon nie upadł mi, ani nie robiłem nic co mogłoby go uszkodzić.
Telefon cały czas jest w serwisie gdyż nie poczuwam się do płacenia 300 zł (tyle żąda serwis za naprawę) za coś czego nie zrobiłem, a po drugie nie stać mnie.
Dzwonią z salonu i czekają na decyzję czy naprawiać czy odbieram telefon. Nie zamierzam go odebrać w takim stanie.
Co mam zrobić w tej sytuacji?

Proszę o pomoc i dziękuję za każdą pomoc.

64 letni emeryt z Warszawy.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2016, o 09:34 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nieuznana reklamacja

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Tadko52,
- jeśli serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne, to faktycznie naprawa wtedy podlega opłacie.
Ewentualnie możesz w tej sprawie złożyć reklamację do naszego Departamentu Reklamacji, zgodnie z tym opisem.
Jeśli potem podasz nam tutaj numer zgłoszenia to będziemy mogli przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tadko52
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 lip 2016, o 19:09

Re: Nieuznana reklamacja

Post autor: Tadko52 »

Witam i dziękuję za odpowiedź. Nr. Zgłoszenia 6157/07/2016. Chciał bym dodać że jestem z państwa firmą praktycznie od początku t.j. około 18 lat może dłużej w chwili obecnej jestem świerzo po zawale serca i przechodzę rechabilitacje stres związany z tą nieprzyjemną sytuacją napewno mi nie pomaga. Nie chcę się rzalić ale krew mnie zalewa że po tylu latach współpracy ktoś zarzuca mi kłamstwo. Jestem świadomy tego co działo się z telefonem od momentu wzięcia do oddania do salonu są to raptem 3 dni. Liczę na uczciwe załatwienie mojej sprawy i pomoc z państwa strony. Pozdrawiam Tadeusz Brzeziński. Telefon jest w serwisie i w tym stanie go nie odbiorę bo nie wyobrażam sobie że może starszego człowieka spotkać taka niesprawiedliwość.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nieuznana reklamacja

Post autor: Ewa_Plus »

Tadko52,
- czy mógłbyś mi przez ten formularz podesłac swój numer telefonu lub numer konta Klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tadko52
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 lip 2016, o 19:09

Re: Nieuznana reklamacja

Post autor: Tadko52 »

Nie wiem jak przesłać to przez formularz mój nr, którego dotyczy reklamacja to xxx nr. działa i proszę o kontakt na ten numer bo posiadam jeszcze w plusie od nastu lat drugi nr. yyy ale pod tym nie zawsze jestem dostępny. Jak napisać formularz bo rozumiem że będę musiał sporządzić opis całej sprawy żeby go wysłać do departamentu reklamacji, a nie jestem biegły w obsłudze forum. Czasami syn mi pomaga jak przyjeżdża, nie wiem gdzie ten formularz pobrać lub się znajduje. Bez tego nie ruszy się nic do przodu. Napisałem również do samsunga do działu wsparcie klienta nie wiem czy coś pomoże, ale łapię się każdej deski ratunku nie mogę się pogodzić z takim traktowaniem długo letniego klienta, nie dostałem nawet telefonu zastępczego na szczęście syn mi pożyczył telefon. Dziękuję za odpowiedź i mam ogromną nadzieję załatwić moją sprawę w sposób uczciwy. Pozdrawiam Tadeusz Brzeziński.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2016, o 10:53 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam Twoje nr telefonów
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nieuznana reklamacja

Post autor: Ewa_Plus »

Tadko52,
- przekazałam Twoją sprawę do Departamentu Reklamacji.
Niedługo powinna być już odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ