Numer zablokowany - Dlaczego?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Numer zablokowany - Dlaczego?
Szanowni Państwo.
(mój nr konta abonenckiego: 19804385)
[Zagadnienie: 160725-001613]
W dniu wczorajszym około godziny 13.00 straciłem całkowicie możliwość korzystania z usług sieci Plus. Nie mam możliwości wysyłania SMSów, wykonywania połączeń, ani korzystania z Internetu. Sytuacja taka utrzymuje się od momentu, kiedy zadzwoniłem do Państwa na infolinię i zgłosiłem problemy z działaniem LTE. Pani Konsultantka powiedziała, że zrestartuje (?) mój numer i to prawdopodobnie umożliwi naprawę usterki. W tym momencie nastąpiło przerwanie połączenia i od tego czasu nie mam już w ogóle zasięgu. Dodam, że karta SIM, o której mowa nie działa również w innym telefonie, ani w tablecie. Wyjmowanie i wkładanie ponownie karty nie przyniosło poprawy, podobnie jak wielokrotne próby ponownego uruchomienia urządzenia.
Po zalogowaniu się do PlusOnline, widzę komunikat: "Zalogowany numer jest tymczasowo zdezaktywowany, zakres operacji jest ograniczony do historii faktur i płatności".
Nie zalegam z żadnymi płatnościami. Było to już sprawdzane w dniu wczorajszym w salonie w Rzeszowie. Niestety nie uzyskałem pomocy.
Brak możliwości korzystania z Państwa sieci generuje dla mnie wymierne straty finansowe.
Niestety na oficjalnie zgłaszaną reklamację na razie nie otrzymałem odpowiedzi.
Uprzejmie proszę o jakąkolwiek pomoc.
(mój nr konta abonenckiego: 19804385)
[Zagadnienie: 160725-001613]
W dniu wczorajszym około godziny 13.00 straciłem całkowicie możliwość korzystania z usług sieci Plus. Nie mam możliwości wysyłania SMSów, wykonywania połączeń, ani korzystania z Internetu. Sytuacja taka utrzymuje się od momentu, kiedy zadzwoniłem do Państwa na infolinię i zgłosiłem problemy z działaniem LTE. Pani Konsultantka powiedziała, że zrestartuje (?) mój numer i to prawdopodobnie umożliwi naprawę usterki. W tym momencie nastąpiło przerwanie połączenia i od tego czasu nie mam już w ogóle zasięgu. Dodam, że karta SIM, o której mowa nie działa również w innym telefonie, ani w tablecie. Wyjmowanie i wkładanie ponownie karty nie przyniosło poprawy, podobnie jak wielokrotne próby ponownego uruchomienia urządzenia.
Po zalogowaniu się do PlusOnline, widzę komunikat: "Zalogowany numer jest tymczasowo zdezaktywowany, zakres operacji jest ograniczony do historii faktur i płatności".
Nie zalegam z żadnymi płatnościami. Było to już sprawdzane w dniu wczorajszym w salonie w Rzeszowie. Niestety nie uzyskałem pomocy.
Brak możliwości korzystania z Państwa sieci generuje dla mnie wymierne straty finansowe.
Niestety na oficjalnie zgłaszaną reklamację na razie nie otrzymałem odpowiedzi.
Uprzejmie proszę o jakąkolwiek pomoc.
-
- PlusManiak
- Posty: 81
- Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16
Re: Numer zablokowany - Dlaczego?
Zadzwon do bok i poinformuj że chcesz zdjąć blokadę kradziezowa.tak wiem że jej nie zakladales. 99% że pomoże :)
Juz wystarczająco długo jestem ich klientem żeby wiedzieć jak to wygląda :)
Juz wystarczająco długo jestem ich klientem żeby wiedzieć jak to wygląda :)
Ostatnio zmieniony 26 lip 2016, o 10:58 przez SyndromWrrr, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Re: Numer zablokowany - Dlaczego?
Dzwonię do BOK od rana, serio. Z telefonu stacjonarnego. Szkoda tylko, że nikt nie ma zamiaru odebrać.
-
- PlusManiak
- Posty: 81
- Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16
Re: Numer zablokowany - Dlaczego?
Wybierz temat , blokada karty sim i nie mów ani słowa w czym jest problem, powiedz tylko. Dzień dobry chce zdjąć blokadę kradziezowa na nr...
Re: Numer zablokowany - Dlaczego?
pawelprzet,
- przepraszam za te komplikacje. Wyłącz i włącz telefon, numer powinien już działać.
- przepraszam za te komplikacje. Wyłącz i włącz telefon, numer powinien już działać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Re: Numer zablokowany - Dlaczego?
Niestety. Nadal nie działa. I w PlusOnline ciągle widnieje komunikat: "Zalogowany numer jest tymczasowo zdezaktywowany, zakres operacji jest ograniczony do historii faktur i płatności. "
EDIT:
Sprostowanie. Już działa telefon. Jedynie w Plus Online nadal utrzymuje się komunikat "Zalogowany numer jest tymczasowo zdezaktywowany, zakres operacji jest ograniczony do historii faktur i płatności. "
EDIT:
Sprostowanie. Już działa telefon. Jedynie w Plus Online nadal utrzymuje się komunikat "Zalogowany numer jest tymczasowo zdezaktywowany, zakres operacji jest ograniczony do historii faktur i płatności. "
Ostatnio zmieniony 26 lip 2016, o 11:34 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam posty.
Powód: Połączyłam posty.
Re: Numer zablokowany - Dlaczego?
pawelprzet,
- wyczyść pliki cookies, zamknij wszystkie okna przeglądarki i sprawdź jeszcze raz. Powinno być OK.
- wyczyść pliki cookies, zamknij wszystkie okna przeglądarki i sprawdź jeszcze raz. Powinno być OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Re: Numer zablokowany - Dlaczego?
Działa. Bardzo Pani dziękuję za pomoc! :)
Re: Numer zablokowany - Dlaczego?
pawelprzet,
- cieszę się, że mogłam pomóc :)
- cieszę się, że mogłam pomóc :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ