(Promocja „JA+ do wszystkich bez końca II) problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 lut 2015, o 23:57
(Promocja „JA+ do wszystkich bez końca II) problemy
Skorzystałem z tej promocji abonament został włączony lecz nie mam dostępu di internetu. Mam Microsoft lumie 535 i gdy włączam dane pakietowe to pokazuje wł. ale na górze ekranu nie ma znaczka że dane są włączone. Teraz pytanie właściwe: To coś z moim telefonem (dodam że gdy korzystałem z internetu na kartę działało) czy coś u Plusa?
Re: (Promocja „JA+ do wszystkich bez końca II) problemy
Nie wydaje mi się, aby winien był telefon tym bardziej, że wcześniej internet w ofercie na kartę działał - chyba nie zmieniałeś ustawień?mat680 pisze:(...) To coś z moim telefonem (dodam że gdy korzystałem z internetu na kartę działało) czy coś u Plusa?
Być może, z bliżej nie znanych powodów nie włączono Ci GPRS...
Jeśli posiadasz Plus Kod 5 lub masz ustalone e-hasło to:
* zaloguj się na stronie https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action,
* wejdź w zakładkę Usługi,
* zaznacz Pokaż wszystkie usługi
* znajdź na liście usługę o nazwie Pakietowa transmisja danych (GPRS).
W przypadku nieaktywnej usługi po prawej stronie znajdziesz szarą kropkę i przycisk ZMIEŃ.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: (Promocja „JA+ do wszystkich bez końca II) problemy
mat680,
czy zgodnie z tym, co napisał sl@w_es masz włączoną usługę GPRS?
czy zgodnie z tym, co napisał sl@w_es masz włączoną usługę GPRS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ