Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 sie 2016, o 23:08
Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
Witam,
Zakupiłem nowy telefon z abonamentem w sklepie internetowym Plusa. Po otrzymaniu telefonu stwierdziłem wadę fizyczną i telefon został odebrany przez sklep internetowy do reklamacji na warunkach rękojmi. Zażądałem wymiany na nowy wolny od wad. Minęło ponad półtorej miesiąca, niema telefonu a pracownicy sklepu nie potrafią udzielić mi odpowiedzi co się dzieje z telefonem.
Co w takiej sytuacji dalej robić? Na pewno zostanie to zgłoszone do UOKiK ale jak odzyskać telefon za który muszę opłacać abonament?
Zakupiłem nowy telefon z abonamentem w sklepie internetowym Plusa. Po otrzymaniu telefonu stwierdziłem wadę fizyczną i telefon został odebrany przez sklep internetowy do reklamacji na warunkach rękojmi. Zażądałem wymiany na nowy wolny od wad. Minęło ponad półtorej miesiąca, niema telefonu a pracownicy sklepu nie potrafią udzielić mi odpowiedzi co się dzieje z telefonem.
Co w takiej sytuacji dalej robić? Na pewno zostanie to zgłoszone do UOKiK ale jak odzyskać telefon za który muszę opłacać abonament?
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
ara502,
- podeślij proszę przez ten formularz swój numer telefonu oraz numer zgłoszonej reklamacji. Sprawdzimy co się dzieje.
- podeślij proszę przez ten formularz swój numer telefonu oraz numer zgłoszonej reklamacji. Sprawdzimy co się dzieje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
"Prosimy cierpliwie czekać na odpowiedź"
Śmiechu warte po półtorej miesiąca tyle wiem na temat swojego telefonu.
Zobaczymy jak długo trwa "cierpliwość" z punktu widzenia plusa.
Kupującym przez internet polecam odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od zakupu jak jest problem z telefonem. Na wymianę lub szybka naprawę niema co liczyć, mimo zapewnień pracownika sklepu.
Śmiechu warte po półtorej miesiąca tyle wiem na temat swojego telefonu.
Zobaczymy jak długo trwa "cierpliwość" z punktu widzenia plusa.
Kupującym przez internet polecam odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od zakupu jak jest problem z telefonem. Na wymianę lub szybka naprawę niema co liczyć, mimo zapewnień pracownika sklepu.
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
ara502,
- sprawa jest w trakcie wyjaśniana z serwisem Regenersis.
- sprawa jest w trakcie wyjaśniana z serwisem Regenersis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
Pani Ewo ale żeby czekać półtorej miesiąca na informacje co się dzieje z nowym telefonem to delikatnie pisząc przesada. Telefon powinien być wymieniony na nowy skoro posiada wadę fabryczną, a nie wysyłany do serwisu który nie wiadomo ile czasu będzie usuwał wadę.
Sprzedawca kompromituje się takim podejściem do klienta, sprzedaje nowy telefon który ląduje odrazu w serwisie.
Ja tylko domagam się od półtorej miesiąca odpowiedzi kiedy otrzymam telefon? A OTRZYMUJE PROSZE CIERPLIWIE CZEKAC
Sprzedawca kompromituje się takim podejściem do klienta, sprzedaje nowy telefon który ląduje odrazu w serwisie.
Ja tylko domagam się od półtorej miesiąca odpowiedzi kiedy otrzymam telefon? A OTRZYMUJE PROSZE CIERPLIWIE CZEKAC
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
ara502 przepraszamy za niedogodności. W dalszym ciągu jesteśmy na etapie wyjaśnienia sprawy z Regeneris. Jeśli tylko coś będziemy wiedzieć to damy Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
Widzę że ktoś usuwa niewygodne wpisy forumowiczów w poruszonym temacie.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2016, o 14:53 przez ara502, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
No popatrz, ciekawe kto się ośmielił?ara502 pisze:Widzę że ktoś usówa niewygodne wpisy forumowiczów w poruszonym temacie.
Rzeczywiście, jeden wpis poleciał, dlaczego? Może brak mu było merytoryki?
Gdybyś zechciał przejrzeć inne tematy na FORUM dostrzegłbyś rzeczywiście "niewygodne wpisy", które mimo wszystko pozostają na FORUM i nikt ich nie usuwa.
Bardzo proszę, zapoznaj się z Regulaminem Plus Forum i nie rozwijaj dyskusji na temat, którego ten wątek nie dotyczy - są inne poruszające tę kwestię.
Proszę również dostosować swoje posty w tym wątku do pkt 10 Reg. PF.
========================================
EDYCJA:
piątek, 26 sierpnia 2016, 07:30
W ostatnim poście błąd poprawiony, a co z pozostałymi postami?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
Po 2 miesiacach jest odpowiedź po interwencji w Polkomtelau że telefon zostanie wymieniony na nowy. Lecz to nie koniec sprawy, od tygodnia pracownik sklepu mi wciska ze telefon został wysłany ale niepotrafi podać nr. listu przewozowego.
Czekamy dalej aż sklep internetowy raczy odesłać telefon i przestanie oszukiwać klienta o tym ze zamowienie zostało wysłane.
Żenada
Czekamy dalej aż sklep internetowy raczy odesłać telefon i przestanie oszukiwać klienta o tym ze zamowienie zostało wysłane.
Żenada
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
ara502,
- przepraszam za te komplikacje. Dzisiaj powinieneś otrzymać maila z numerem listu przewozowego.
- przepraszam za te komplikacje. Dzisiaj powinieneś otrzymać maila z numerem listu przewozowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
Pani Ewo to nie chodzi oto że telefon nie został wysłany tylko o robienie z klienta durnia i wmawiają że telefon został wysłany. Powinienem otrzymać informację typu "tel. nie został wysłany, przepraszamy w dniu dzisiejszym wyślemy" a nie wciskanie że telefon może dojdzie w poniedziałek bo kurier jeszcze nie dotarł do pana.
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
ara502,
- podejrzewam, że pracownik sklepu internetowego podał Ci takie informacje, jakie w chwili kontaktu były dostępne. Możliwe że numer listu przewozowego nie był wówczas jeszcze wygenerowany i dlatego nie mógł Ci go podać.
Nie mniej jednak po mojej interwencji zapewniono mnie, że dzisiaj taką informację otrzymasz drogą mailową.
- podejrzewam, że pracownik sklepu internetowego podał Ci takie informacje, jakie w chwili kontaktu były dostępne. Możliwe że numer listu przewozowego nie był wówczas jeszcze wygenerowany i dlatego nie mógł Ci go podać.
Nie mniej jednak po mojej interwencji zapewniono mnie, że dzisiaj taką informację otrzymasz drogą mailową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
Oczywiście ze nieposiadał bo dopiero otrzymałem informacje ze telefon oczekuje na odbiór kuriera. Tylko ze w rozmowie tel. we wtorek zapewniono mnie że telefon otrzymam do piątku. Prawdopodobnie gdybym dzisiaj niezadzwonił to telefonu dalej by nikt niewysłał.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zwrot nowego telefonu na warunkach rękojmi.
ara502 trudno mi się odnieść do Twoich wcześniejszych rozmów z pracownikiem infolinii sklepu. Zgodnie z tym co napisała wcześniej Ewa_Plus, interwencja w Twojej sprawie została złożona. Otrzymasz numer listu przewozowego, pozostaje oczekiwanie na doręczenie przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ