Przywrocenie numeru

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Emkix3
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sie 2016, o 17:33

Przywrocenie numeru

Post autor: Emkix3 »

Witam. Mialam abonament w Plus z numerem +48 6xxxxxxxx i bardzo chcialabym go odzyskac. Dzis rano dzwoniłam do BOK i konsultantka powiedziala mi ze numer juz przepadl. Mam nadzieje ze da sie jeszcze cos zrobic. Jest mi on bardzo bardzo potrzebny
Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 17 sie 2016, o 08:06 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie numeru telefonu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przywrocenie numeru

Post autor: Ewa_Plus »

Emkix3,
- a co dokładnie stało się z tym numerem? Rozwiązałaś umowę? Kiedy to było?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Emkix3
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 2016, o 17:33

Re: Przywrocenie numeru

Post autor: Emkix3 »

Numer zostal zablokowany 16 marca. Mialam duzo problemow i faktura nie zostala uregulowana. Dzis konsultantka mi powiedziala ze minelo 90 dni inic sie nie da zrobic. Lecz mam nadzieje ze jest jeszcze jakas mozliwosc. Bardzo mi zalezy na odzyskaniu go
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przywrocenie numeru

Post autor: Magda_Plus »

Emkix3 jeśli minęło 90 dni, to nie ma możliwości odzyskania numer.
W przypadku numerów objętych promocją, jeśli klient nie płaci rachunków następuje zablokowanie jego numeru, a przed tym faktem wysłane są ponaglenia oraz SMS-y z informacją o braku płatności. Jestem przekonana, że Departament Windykacji Należności kontaktował się Tobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Zapewne otrzymałaś pismo informujące Cię o tym, że numer został zdezaktywowany z powodu braku płatności. Od tego momentu miałaś 90 dni na uregulowanie zaległości oraz na podpisanie umowy reaktywacyjnej. W tej chwili numer mógł zostać udostępniony innemu klientowi. Niestety, nic nie można zrobić w tej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ