Witam. Mialam abonament w Plus z numerem +48 6xxxxxxxx i bardzo chcialabym go odzyskac. Dzis rano dzwoniłam do BOK i konsultantka powiedziala mi ze numer juz przepadl. Mam nadzieje ze da sie jeszcze cos zrobic. Jest mi on bardzo bardzo potrzebny
Prosze o pomoc
Przywrocenie numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sie 2016, o 17:33
Przywrocenie numeru
Ostatnio zmieniony 17 sie 2016, o 08:06 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie numeru telefonu
Powód: usunięcie numeru telefonu
Re: Przywrocenie numeru
Emkix3,
- a co dokładnie stało się z tym numerem? Rozwiązałaś umowę? Kiedy to było?
- a co dokładnie stało się z tym numerem? Rozwiązałaś umowę? Kiedy to było?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przywrocenie numeru
Numer zostal zablokowany 16 marca. Mialam duzo problemow i faktura nie zostala uregulowana. Dzis konsultantka mi powiedziala ze minelo 90 dni inic sie nie da zrobic. Lecz mam nadzieje ze jest jeszcze jakas mozliwosc. Bardzo mi zalezy na odzyskaniu go
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przywrocenie numeru
Emkix3 jeśli minęło 90 dni, to nie ma możliwości odzyskania numer.
W przypadku numerów objętych promocją, jeśli klient nie płaci rachunków następuje zablokowanie jego numeru, a przed tym faktem wysłane są ponaglenia oraz SMS-y z informacją o braku płatności. Jestem przekonana, że Departament Windykacji Należności kontaktował się Tobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Zapewne otrzymałaś pismo informujące Cię o tym, że numer został zdezaktywowany z powodu braku płatności. Od tego momentu miałaś 90 dni na uregulowanie zaległości oraz na podpisanie umowy reaktywacyjnej. W tej chwili numer mógł zostać udostępniony innemu klientowi. Niestety, nic nie można zrobić w tej kwestii.
W przypadku numerów objętych promocją, jeśli klient nie płaci rachunków następuje zablokowanie jego numeru, a przed tym faktem wysłane są ponaglenia oraz SMS-y z informacją o braku płatności. Jestem przekonana, że Departament Windykacji Należności kontaktował się Tobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Zapewne otrzymałaś pismo informujące Cię o tym, że numer został zdezaktywowany z powodu braku płatności. Od tego momentu miałaś 90 dni na uregulowanie zaległości oraz na podpisanie umowy reaktywacyjnej. W tej chwili numer mógł zostać udostępniony innemu klientowi. Niestety, nic nie można zrobić w tej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ