Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
kamhkillo125,
cieszę się, że wszystko działa prawidłowo.
cieszę się, że wszystko działa prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 sty 2017, o 18:43
Re: Brak LTE
Witam
Mam problem z Lte w telefonie. Robilem juz wszystko co bylo tutaj napisane i lte nue ma dalej. Model to Sony Xperia Z. Typ sieci ustawiomy na Lte, Apn ustawiony na plus. mimo tego dalej mam (w uslugach aktywna opcja Usluga LTE i Nielimitowany LTE) 3g lub H+. Prosze o pomoc bo niewiem juz co zrobic
Mam problem z Lte w telefonie. Robilem juz wszystko co bylo tutaj napisane i lte nue ma dalej. Model to Sony Xperia Z. Typ sieci ustawiomy na Lte, Apn ustawiony na plus. mimo tego dalej mam (w uslugach aktywna opcja Usluga LTE i Nielimitowany LTE) 3g lub H+. Prosze o pomoc bo niewiem juz co zrobic
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
override84 podaj mi, proszę, przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 sty 2017, o 18:43
Re: Brak LTE
Nr wysłany. Juz wszystko działa jak należy. Dzięki
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Brak LTE
Dlaczego u wszystkich po chwili działa a u mnie ciągle nie???
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
ankawawa89 bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację.
Wygląda na to, że sprawa jest bardziej złożona i wymaga więcej czasu. Dalej czekam na informacje zwrotne od osób zajmujących się Twoim zgłoszeniem.
Wygląda na to, że sprawa jest bardziej złożona i wymaga więcej czasu. Dalej czekam na informacje zwrotne od osób zajmujących się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Brak LTE
Jeżeli każdy problem będziecie rozwiązywać tygodniami to ja nie chcę być związana z Wami przez najbliższe miesiące. Nie mam już cierpliwości i nie chce mi się juz czekać na rozwiązanie problemu. Od 9 stycznia nie jesteście sobie w stanie z tym poradzić i wątpię że to się zadzieje w ciągu najbliższych dni. Nie mogę normalnie pracować na telefonie, od godz próbuje zalogować się do aplikacji bankowej i nawet tego nie jest w stanie udźwignąć pakiet za który place i który powinien mi śmigać bez zarzutu. Masakra nic więcej.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
ankawawa89 bardzo Cię przepraszam za utrudnienia. Jak wspominałam we wcześniejszym poście, czekamy na zakończenie analizy przez techników. Do czasu zakończenia prac, prośba o wymuszenie na telefonie tryb pracy sieci na 2G/3G. Mam jeszcze jedno pytanie: czy sytuacja występuje niezależnie od lokalizacji, w której przebywasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Mam podobny problem co piszący w tym wątku:
Abonament: Ja+ Power LTE 2.0, karta USIM/LTE01 rok 2014, zasięg LTE pewny (inna karty Plusa mają LTE), APN: Plus, co najmniej dwa urządzenia obsługujące LTE.
i niestety karta loguje się tylko do sieci 3G/HSDPA.
Abonament: Ja+ Power LTE 2.0, karta USIM/LTE01 rok 2014, zasięg LTE pewny (inna karty Plusa mają LTE), APN: Plus, co najmniej dwa urządzenia obsługujące LTE.
i niestety karta loguje się tylko do sieci 3G/HSDPA.
Re: Brak LTE
Zmień APN na internet
Re: Brak LTE
Niestety nie pomogło (nawet po restarcie urządzenia), dalej 3G/H+.
Re: Brak LTE
Jaki masz sprzęt?
Re: Brak LTE
Galaxy ACE 4 i Yoga Tab 3 10'
Oba z Plusa. OR. i T-M działa w nich bez problemu na LTE.
Oba z Plusa. OR. i T-M działa w nich bez problemu na LTE.
Brak LTE
Dzień Dobry
Brak LTE, telefon iphone 7, taryfa 49.99, karta LTE 01 nano wymieniona w grudniu, telefon skonfigurowany prawidłowo:
po włożeniu innej karty Plusa LTE działa bez problemu. A problematyczna karta włożona do innego iphona dalej nie działa.
Pozdrawiam.
Werbel.
Brak LTE, telefon iphone 7, taryfa 49.99, karta LTE 01 nano wymieniona w grudniu, telefon skonfigurowany prawidłowo:
po włożeniu innej karty Plusa LTE działa bez problemu. A problematyczna karta włożona do innego iphona dalej nie działa.
Pozdrawiam.
Werbel.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2017, o 11:03 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: łączenie wątków
Powód: łączenie wątków
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
Mruczek i Werbel podajcie mi przez ten formularz swoje numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ