Teraz jest 21 lis 2017, o 23:55

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Brak LTE

Post30 sie 2017, o 09:23

Witaj DzieX,
sprawdź proszę, jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

DzieX

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 17 maja 2016, o 10:30
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post30 sie 2017, o 10:45

APN: internet
Typ APN: default,supl
Typ uwierzytelnienia: nie ustawiono
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Brak LTE

Post30 sie 2017, o 11:10

DzieX,
dziękuję za informację. Ustaw proszę APN: plus i sprawdź ponownie, czy pojawił się dostęp do LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
DzieX(30 sie 2017, o 12:48)
Offline
Avatar użytkownika

DzieX

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 17 maja 2016, o 10:30
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post30 sie 2017, o 12:24

Pomogło. Dzięki wielkie!
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Brak LTE

Post30 sie 2017, o 12:36

DzieX,
super :!: Dzięki za wiadomość. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Amix

Szalony PlusManiak

  • Posty: 375
  • Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 20:27
  • Lokalizacja: EPSC/EPWA
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez limitu
  • Model telefonu: ASUS Zenfone 2 laser Dual

Re: Brak LTE

Post1 wrz 2017, o 16:26

Jest problem. Posiadam tablet Lenovo YOGA Tab 3 Pro, ten z rzutnikiem, Android 6.1. Problem co najmniej dziwny. Dzisiaj nawet wymieniłem kartę SiM w salonie i nic to jednak nie dało. Mam również druga kartę z Plusa, dzieje się to samo
Tablet działa na 2G, 3G, na 4G za nic w świecie w Plusie nie chce się zalogować, albo loguje się na góra minutę i wywala LTE. Jak włożę do Lenovo kartę "Play", czy "Virgin mobile" "Orange" wszystko działa z LTE włącznie.
Te same karty "Plusa" działają poprawnie na wszystkich posiadanych prze zemnie urządzeniach. Drugi tablet Huawei, LTE działa, na routerze mobilnym też Huawei-E5372 LTE działa, na dwóch telefonach Asus LTE działa.
Nie startuje z Plusa tylko na tym Lenovo. Jest to naprawdę dziwne bo LTE z innych sieci jak piszę wyżej LTE na Lenovo działa, tylko z Plusa nie. Do BTS-a Plusa mam w linii prostej około 300 metrów. Widzę go z okna.
Jak by ktoś coś mógł poradzić będę wdzięczny.
Nikt nic razem ze mną w ogóle nie wie co może tak dziwny problem powodować. Ustawienia, tak mi się wydaje są O.K, bo tablet w sieci "Plus" potrafi na chwilkę pokazać 4G i zniknąć z napisem brak sieci. 3G z "Plusa"chodzi bez zarzutu, żadnych zerwań sieci.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Brak LTE

Post1 wrz 2017, o 16:57

Amix,

prześlij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Amix

Szalony PlusManiak

  • Posty: 375
  • Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 20:27
  • Lokalizacja: EPSC/EPWA
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez limitu
  • Model telefonu: ASUS Zenfone 2 laser Dual

Re: Brak LTE

Post1 wrz 2017, o 17:40

Już po problemie. U mnie w APN w tym tablecie "Lenovo" ma być "internet" był "plus"
Jest tym samym już w końcu LTE jak wpisałem "internet"

W abonamencie tylko internet w APN ma być "internet" a w abonamencie na telefon gdzie się rozmawia w APN ma być "plus", ot i cała zagadka, tylko w ustawieniach ręcznych na stronie "Plusa nikt nie raczy tego napisać. Jest "internet" albo "plus", to nie wyjaśnia sprawy gdzie co ma być wpisane, a wprowadza duży problem.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Brak LTE

Post4 wrz 2017, o 09:04

Amix,
dziękujemy za dobrą informację oraz za nadesłaną sugestię, którą przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krupniok200

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 19 wrz 2015, o 13:59
  • Lokalizacja: Katowice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+ 29,99
  • Model telefonu: Xiaomi Mi6 128GB

Re: Brak LTE

Post11 paź 2017, o 13:31

Witam, wczoraj wymieniłem telefon, który obsługuje LTE Advanced (model zapisany na profilu). Niestety w obszarze, gdzie na waszej mapie jest zasięg LTE+ telefon łączy się tylko ze zwykłym LTE. Czy są jakieś dodatkowe obostrzenia do łączenia się z LTE Advanced? Na jakich częstotliwościach działa w plusie LTE+ (mój telefon nie obsługuje pasma B20)?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Brak LTE

Post11 paź 2017, o 14:02

krupniok200, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której łączysz się z internetem. Agregacja pasm w Plusie działa w częstotliwościach: LTE800, LTE1800 i LTE2600 w różnych konfiguracjach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krupniok200

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 19 wrz 2015, o 13:59
  • Lokalizacja: Katowice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+ 29,99
  • Model telefonu: Xiaomi Mi6 128GB

Re: Brak LTE

Post11 paź 2017, o 14:10

Testy prowadziłem w Katowicach w dzielnicy Giszowiec (na wielu ulicach nie warto wymieniać) oraz także na ulicy Sokolskiej oraz al. Korfantego przy rynku w Śródmieściu.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Brak LTE

Post11 paź 2017, o 14:31

krupniok200, w tych okolicach dostępna jest agregacja pasm LTE800 oraz LTE1800. Z tego powodu, że Twój telefon nie obsługuje pasma LTE800 to nie było możliwości skorzystania z LTE-A.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krupniok200

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 19 wrz 2015, o 13:59
  • Lokalizacja: Katowice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+ 29,99
  • Model telefonu: Xiaomi Mi6 128GB

Re: Brak LTE

Post11 paź 2017, o 15:02

Aż dziwię się się że w mieście oraz dzielnicy blisko centrum nie ma dostępnej częstotliwości 2600 MHz, a można wiedzieć czy kiedykolwiek zrobicie lte+ na tym paśmie w Katowicach oraz gdzie wykorzystujecie te pasmo do działania?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Brak LTE

Post11 paź 2017, o 16:22

krupniok200, obecnie nie ma planów na dodanie LTE2600 w Katowicach. Pasmo jest systematycznie dodawane na kolejnych stacjach w wielu rejonach kraju. Najbliższa stacja z LTE2600 jest w Chorzowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości