Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

luqas0891,

czy problem występuje zarówno w 2G jak i 3G?

dorq83,
dorq83 pisze: sprawa wyjaśniona
super. :-> Dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luqas0891
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 15 lis 2017, o 20:22

Re: Brak LTE

Post autor: luqas0891 »

tak problem występuje w 2G i 3G !!
Ewidentnie wg mnie wina leży po stronie operatora sprawdzałem wszystkie możliwe ustawienia i przekładałem kartę do innego telefonu w którym LTE działa i nadal nic, płacę od ponad roku abonament z 5,5 GB internetu i ciągle go nie mam !!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

luqas0891,

czy inna karta SIM była sprawdzana w Twoim telefonie i z jakim skutkiem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luqas0891
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 15 lis 2017, o 20:22

Re: Brak LTE

Post autor: luqas0891 »

tak karta innego operatora działa bez zarzutu
KateW
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 gru 2017, o 09:20

Re: Brak LTE

Post autor: KateW »

Witam,
Przedłużyłam umowę na abonament i teraz mam w duecie. Nie działa mi transmisja danych w żadnej z sieci LTE, 3G, 2G. Internet z domowego Wifi działa. Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

luqas0891,

w takim wypadku, prześlij mi proszę numer telefonu, którego dotyczy opisany problem poprzez ten formularz.

Witaj KateW,

spróbuj skonfigurować swój telefon przez tę stronę: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień, wyłącz i włącz telefon. Sprawdzałaś może działanie usług po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KateW
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 gru 2017, o 09:20

Re: Brak LTE

Post autor: KateW »

Witaj KateW,

spróbuj skonfigurować swój telefon przez tę stronę: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień, wyłącz i włącz telefon. Sprawdzałaś może działanie usług po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?[/quote]

Po dwukrotnej konfiguracji internetu, zapisaniu, wyłączeniu i włączeniu telefonu nadal nie działa. Przełożyłam kartę do innego telefonu i przez chwilę działało. :cry:
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

KateW,

jaki APN masz ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KateW
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 gru 2017, o 09:20

Re: Brak LTE

Post autor: KateW »

Basia_Plus pisze:KateW,

jaki APN masz ustawiony w telefonie?
APN plus , typ default internet, typ uwierzytelniania PAP
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

KateW,

rozumiem, że w menu telefonu jest włączona transmisja danych? Przykładowa ścieżka dla telefonów z systemem Android: Ustawienia -> Więcej -> Sieci komórkowe -> Transmisja danych ->Włącz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KateW
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 gru 2017, o 09:20

Re: Brak LTE

Post autor: KateW »

Marta_Plus pisze:KateW,

rozumiem, że w menu telefonu jest włączona transmisja danych? Przykładowa ścieżka dla telefonów z systemem Android: Ustawienia -> Więcej -> Sieci komórkowe -> Transmisja danych ->Włącz.
Tak jest włączona. Chcąc skorzystać z internetu pokazuje mi się komunikat "Błąd sieci".
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

KateW,
KateW pisze: typ default internet,
usuń "internet" w tych parametrach i sprawdź proszę, jak sytuacja wygląda.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KateW
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 gru 2017, o 09:20

Re: Brak LTE

Post autor: KateW »

Marta_Plus pisze:KateW,
KateW pisze: typ default internet,
usuń "internet" w tych parametrach i sprawdź proszę, jak sytuacja wygląda.
Działa :-> . Bardzo Pani Dziękuję i Serdecznie Pozdrawiam ;-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

KateW,

super :!: Życzę zatem miłego surfowania po internecie i również serdecznie pozdrawiam ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wierzba
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 sty 2018, o 18:52

Problem z inetrnetem LTE na nr tymczasowym

Post autor: wierzba »

Witam
Dziś chciałem użyć nowej karty z Plush abo na abonament z tymczasowym nr wszystko działa normalnie karta zalogowała się do sieci można dzwonić i pisać sms ale jest brak internetu LTE. Sprawdziłem ustawienia APN ustawiłem na plus zasięg telefonu jest pełen ale max internetu to HSDPA. Jestem w zasięgu LTE bo drugi telefon z inną kartą dział bez problemu. Mam telefon KRUGER MATZ FLOW 4S
Ostatnio zmieniony 29 sty 2018, o 08:52 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu/ połączono wątki
ODPOWIEDZ