Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 200
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50
Re: Brak LTE
Nie mam
Nie mam LTE iPhone SE
Po przedłużeniu umowy od kilku dni mam iphona se z pakietem LTE. Niestety po ustawieniu wszystkich opcji w komórce nie mam lte. Mimo, że zaznaczone jest LTE w sieciach komórkowych iphone zawsze łączy się z 3G. Dodam, że przebywam w miejscu gdzie usługa LTE jest aktywna na innych aparatach. Po wyborze LTE wyskakuje komunikat o braku certyfikacji LTE z producentem.
PLan taryfowy : Ja + Moja Firma 69.
Co mam zrobić aby korzystać z LTE zgodnie z podpisana umową?
PLan taryfowy : Ja + Moja Firma 69.
Co mam zrobić aby korzystać z LTE zgodnie z podpisana umową?
Ostatnio zmieniony 2 lis 2016, o 13:38 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego działu, połączono wątki
Powód: przeniesiono do odpowiedniego działu, połączono wątki
Re: Nie mam LTE iPhone SE
- rozumiem, że po przełożeniu Twojej karty SIM do innego aparatu LTE działa?pml pisze:Dodam, że przebywam w miejscu gdzie usługa LTE jest aktywna na innych aparatach.
Jaki APN masz wpisany w ustawieniach na tym iPhon'ie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mam LTE iPhone SE
na innym telefonie działa LTE
próbowałem jako APN plus i internet - bez powodzenia
próbowałem jako APN plus i internet - bez powodzenia
Re: Brak LTE
amaryl556,
- podeślij swój numer telefonu przez ten formularz, zgłoszę sprawę do działu technicznego.
pml
- spróbuj jeszcze raz przeprowadzić konfigurację zgodnie z tym opisem. Następnie wyłącz i włącz telefon. Daj znać jaki będzie efekt.
- podeślij swój numer telefonu przez ten formularz, zgłoszę sprawę do działu technicznego.
pml
- spróbuj jeszcze raz przeprowadzić konfigurację zgodnie z tym opisem. Następnie wyłącz i włącz telefon. Daj znać jaki będzie efekt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
pml
- spróbuj jeszcze raz przeprowadzić konfigurację zgodnie z tym opisem. Następnie wyłącz i włącz telefon. Daj znać jaki będzie efekt.
Zrobiłem wszystko jak w opisie. Nadal zamiast LTE jest 3G.
Re: Brak LTE
pml,
- czy mógłbyś sprawdzić, jaki dokładnie model iPhone'a posiadasz (w postaci axxxx)?
Czy po wprowadzeniu tej konfiguracji wyłączyłeś i włączyłeś telefon?
Podeślij proszę screeny z ustawieniami, jakie masz wprowadzone.
- czy mógłbyś sprawdzić, jaki dokładnie model iPhone'a posiadasz (w postaci axxxx)?
Czy po wprowadzeniu tej konfiguracji wyłączyłeś i włączyłeś telefon?
Podeślij proszę screeny z ustawieniami, jakie masz wprowadzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Model MLM62LP/A.
Telefon został wyłaczony i właczony ponownie.
Wybrana oczywiscie sieć LTE.
Telefon został wyłaczony i właczony ponownie.
Wybrana oczywiscie sieć LTE.
Re: Brak LTE
pml,
- w opcji „Połączenia głosowe i danych” wybrane pasmo to "LTE"?
Czy pakiet internetowy, jaki masz na tym numerze, nie jest czasem wyczerpany?
- w opcji „Połączenia głosowe i danych” wybrane pasmo to "LTE"?
Czy pakiet internetowy, jaki masz na tym numerze, nie jest czasem wyczerpany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Czy pakiet internetowy, jaki masz na tym numerze, nie jest czasem wyczerpany?Ewa_Plus pisze:pml,
- w opcji „Połączenia głosowe i danych” wybrane pasmo to "LTE"?
Tak, wybrany jest LTE.
Pakiet mam na 16GB a wykorzystałem 17MB.
Może Pani sprawdzic po numerze czy wszystko gra?
I co z ta certyfikacją ?
Re: Brak LTE
pml,
- podeślij przez ten formularz swój numer telefonu wraz z lokalizacją, w której korzystasz najczęściej z Internetu. Przekażę sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
- podeślij przez ten formularz swój numer telefonu wraz z lokalizacją, w której korzystasz najczęściej z Internetu. Przekażę sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wysłane.
Re: Brak LTE
pml,
- przeloguj (wył./wł.) teraz telefon i sprawdź, czy możesz łączyć się już z LTE.
- przeloguj (wył./wł.) teraz telefon i sprawdź, czy możesz łączyć się już z LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Pojawił się lTE. Dziekuje za pomoc.
Co było przyczyną jego braku? Pytam na wypadek gdyby w przyszłosci sytuacja się powtórzyła.
Co było przyczyną jego braku? Pytam na wypadek gdyby w przyszłosci sytuacja się powtórzyła.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
pml sytuacja była spowodowana ustawieniami systemowymi, które zostały poprawione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ