Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Brak LTE

Post autor: xut2zs »

Nie działa chyba dlatego że robie cesje umowy ja +rodzina na siebie i dopóki 4 numery które biore na siebie nie będą na moim wspólnym koncie to chyba nie będe miał

Edycja:
Witam przepisałem na siebie 4 numery w tym 3 z ja+rodzina i 1 osobno i w związku z tym dostałem już sms że cesja została zrobiona wszystkie dokumenty podpisane i kiedy te 4 numery będą na moim wspólnym koncie tzn jak się zaloguje na 1 numer to będe widział wszystkie bo Pani z plusa twierdzi że w ciągu 7 dni a może w poniedziałek i dlaczego ja nie mam dostępu do danych pakietowych właśnie od wczoraj
Ostatnio zmieniony 24 lip 2017, o 10:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wpisy - proszę pisać w jednym wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

xut2zs,
współdzielenie usług uruchamiane jest automatycznie, może potrwać do 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie głównej.
xut2zs pisze: i dlaczego ja nie mam dostępu do danych pakietowych właśnie od wczoraj
Być może nie jest aktywna z pozycji systemu usługa GPRS. Weryfikowałeś to? Posiadasz włączony na koncie Plus Kod 5?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Brak LTE

Post autor: xut2zs »

Marta_Plus pisze:xut2zs,
współdzielenie usług uruchamiane jest automatycznie, może potrwać do 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie głównej.
xut2zs pisze: i dlaczego ja nie mam dostępu do danych pakietowych właśnie od wczoraj
Być może nie jest aktywna z pozycji systemu usługa GPRS. Weryfikowałeś to? Posiadasz włączony na koncie Plus Kod 5?
Dzwoniłem na infolinie i powiedziano mi że internet pojawi się po zakończeniu wszystkich procesów z cesją jeśli umowa była podpisana w sobotę to do jutra będe miał dostęp ? Bo rozmowy i sms też zalecono mi ograniczyć.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

xut2zs,
pozostaje poczekać na rozpoczęcie procesu współdzielenia usług. Proszę zatem jeszcze o cierpliwość. Oczywiście jak będziesz miał dalsze wątpliwości, zapraszam do kontaktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rayest
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2017, o 00:10

Re: Brak LTE

Post autor: Rayest »

Witam, mam mały problem: miesiąc temu przedłużyłem umowę z siecią Plus. Jako że było to już po okresie rozliczeniowym trzeba było czekać miesiąc na aktywację nowej taryfy. Wymieniłem również karę mirco sim na nano, ponieważ kupiłem nowy telefon Samsung Galaxy A3 2016. Po przełożeniu wszystkiego i aktywacji nowej karty nie działał mi internet w wersji LTE. Myślałem, że może wraz z aktywacją nowej taryfy będzie ok, ale nic się nie zmieniło. Wiadomość konfiguracyjną odnośnie internetu dostałem i zainstalowałem, ale LTE jak nie było tak i nie ma. Na starym telefonie wszystko było ok. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Rayest,
jaki APN masz wpisany w ustawieniach nowego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rayest
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2017, o 00:10

Re: Brak LTE

Post autor: Rayest »

Marta_Plus pisze:Witaj Rayest,
jaki APN masz wpisany w ustawieniach nowego telefonu?
APN: plus
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

Rayest,
dziękuję za odpowiedź. Sprawdź jeszcze działanie usługi LTE w innym aparacie i daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rayest
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2017, o 00:10

Re: Brak LTE

Post autor: Rayest »

Marta_Plus pisze:Rayest,
dziękuję za odpowiedź. Sprawdź jeszcze działanie usługi LTE w innym aparacie i daj znać.
Sprawdzałem na Iphone-nie 5S i też nie działa. Jest tylko 3G oraz H+. Co teraz ? :-(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Rayest,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rayest
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2017, o 00:10

Re: Brak LTE

Post autor: Rayest »

Basia_Plus pisze:Rayest,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Wysłano
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Rayest,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rayest
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2017, o 00:10

Re: Brak LTE

Post autor: Rayest »

Wszystko jest ok. LTE działa, dziękuję bardzo ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Rayest,

super :->, dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DzieX
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 17 maja 2016, o 11:30

Re: Brak LTE

Post autor: DzieX »

Hej,

Niestety i ja po zmianie telefonu mam problem z LTE. Max co się pojawia to HSPA+. Jestem pewny zasięgu ponieważ obok leży inny telefon z sim w plusie i bez problemu łapie LTE. Mój telefon to OnePlus 5, wersja systemu OxygenOS 4.5.10. Powinno działać skoro operator plus i telefon plus :P Pomożecie?

Pozdr.
ODPOWIEDZ