Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Brak LTE

Post autor: Magda_Plus »

areczek1510 informacje dotyczące możliwości złożenia reklamacji znajdują się na stornie: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
areczek1510
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49

Re: Brak LTE

Post autor: areczek1510 »

Plus przerasta moje wyobrażenia. Usługa po raz kolejny została mi wyłączona, internetu dalej nie mam, absurd! Znów mam wypisywać do bok, dzwonić i czekać na internet ok 10 dni? Wczoraj wrócił z prędkością 128kb/s to tyle że jakby go nie było nic by się bie stało. Wracając internet 15min temu zostałem nie miło zaskoczony!
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

areczek1510,
- przepraszam za zaistniałą sytuację. Poprosiłam Departament Reklamacji, żeby to sprawdził.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
areczek1510
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49

Re: Brak LTE

Post autor: areczek1510 »

Nie przepraszaj prosze, to nie jest Twoja wina.
Od czego zależy prędkość internetu po przekroczeniu pakietu podstawowego? Jeśli do 512 mogę więc to wolał bym najwyższą. Bo internet przy innych prędkościach jest niewydajny.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

areczek1510,
- bieżąca prędkość uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od natężenia ruchu w sieci, warunków atmosferycznych, ukształtowania terenu, czy oddaleniu od nadajnika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
areczek1510
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49

Re: Brak LTE

Post autor: areczek1510 »

Czyli nie jest narzucone od góry prędkość? Bo odczuwam 128 od wczoraj.

Ps. Jeśli chodzi o lte pracownik BOK pomógł mi i usługa działa.
Ale ograniczenie jest za duże;c
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

areczek1510,
- czy tak się dzieje niezależnie od lokalizacji i pory dnia, w której korzystasz z Internetu?
Możesz zrobić speed-test i wrzucić nam tutaj zrzut ekranu z informacją w jakiej lokalizacji był robiony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
areczek1510
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49

Re: Brak LTE

Post autor: areczek1510 »

Na speedtest pokazuje w normie ale działanie jest inne. Korzystałem od roku z tego internetu w tym miejscu i ma tym samym telefonie i wiem że działanie jest inne. Za niedługo będę w innym miejscu Wrocławia to tam zrobię test. Pobieranie z Google Play to max 128kb nie więcej bie mniej. Napisze może..ping 58 download 0.54 upload 0.1

Lokalizacja Wrocław Muchobor Mały ul strzegomska 272. Nadajnik mam 300m od domu na kościele przy ul szwedzkiej chyba. W sumie tam są 2 nadajniki. 3 jest niedaleko. Ok 400m od domu
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

Znajomy kupił nowy telefon, to jego pierwszy telefon z LTE. Model telefonu to Xiaomi Redmi 3S, APN plus, Plus Abonament, jednak LTE nie działa. Jest na 100% w zasięgu LTE1800, proszę o pomoc. :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

areczek1510,

podane przez Ciebie dane ze speedtestu odpowiadają sytuacji jaka ma miejsce po wykorzystaniu limitu danych przypisanego do posiadanego przez Ciebie pakietu. Prędkość transferu spadła do 512 kb/s.


patryk7588 ,

prześlij proszę numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Brak LTE

Post autor: ankawawa89 »

A czy ja mogę uzyskać w końcu satysfakcjonującą mnie odpowiedź. Od 2 tygodni nie świadczycie mi usługi, olałabym to LTE przez te pare dni, ale nawet przy kupnie dodatkowych pakietów EXTRA (je już oddzielnie będę reklamować) chodzą one w żółwim tempie. Mam problem z pobraniem meili na poczcie w niektórych godzinach, i to z kolejnych pakietów za które zapłacę kilkadziesiąt złotych. Widzę, że inne sprawy udaje się rozwiązywać w szybszym tempie tylko moja coś kiepsko Wam idzie. A słowa trochę cierpliwości już do mnie nie docierają. Może po prostu wymiana karta SIM mi coś pomoże?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Brak LTE

Post autor: Magda_Plus »

ankawawa89 przepraszam Cię za niedogodności. W dalszym ciągu czekam na rozwiązanie sprawy.
Jak tylko coś będę wiedzieć to dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamhkillo125
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 2017, o 23:24

Re: Brak LTE

Post autor: kamhkillo125 »

Witam

Chciałbym prosić o sprawdzenie numeru. Zmiana APN nic nie pomogła, SIM innej sieci działa bezproblemowo, telefon to Huawei P9 Lite, karta SIM nowa w grudniu zmieniana a LTE nie ma.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kamhkillo125,

prześlij proszę numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamhkillo125
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 2017, o 23:24

Re: Brak LTE

Post autor: kamhkillo125 »

Dziekuje wszystko działa
ODPOWIEDZ