Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
Witaj DzieX,
sprawdź proszę, jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu?
sprawdź proszę, jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
APN: internet
Typ APN: default,supl
Typ uwierzytelnienia: nie ustawiono
Typ APN: default,supl
Typ uwierzytelnienia: nie ustawiono
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
DzieX,
dziękuję za informację. Ustaw proszę APN: plus i sprawdź ponownie, czy pojawił się dostęp do LTE.
dziękuję za informację. Ustaw proszę APN: plus i sprawdź ponownie, czy pojawił się dostęp do LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Pomogło. Dzięki wielkie!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
DzieX,
super Dzięki za wiadomość.
super Dzięki za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Jest problem. Posiadam tablet Lenovo YOGA Tab 3 Pro, ten z rzutnikiem, Android 6.1. Problem co najmniej dziwny. Dzisiaj nawet wymieniłem kartę SiM w salonie i nic to jednak nie dało. Mam również druga kartę z Plusa, dzieje się to samo
Tablet działa na 2G, 3G, na 4G za nic w świecie w Plusie nie chce się zalogować, albo loguje się na góra minutę i wywala LTE. Jak włożę do Lenovo kartę "Play", czy "Virgin mobile" "Orange" wszystko działa z LTE włącznie.
Te same karty "Plusa" działają poprawnie na wszystkich posiadanych prze zemnie urządzeniach. Drugi tablet Huawei, LTE działa, na routerze mobilnym też Huawei-E5372 LTE działa, na dwóch telefonach Asus LTE działa.
Nie startuje z Plusa tylko na tym Lenovo. Jest to naprawdę dziwne bo LTE z innych sieci jak piszę wyżej LTE na Lenovo działa, tylko z Plusa nie. Do BTS-a Plusa mam w linii prostej około 300 metrów. Widzę go z okna.
Jak by ktoś coś mógł poradzić będę wdzięczny.
Nikt nic razem ze mną w ogóle nie wie co może tak dziwny problem powodować. Ustawienia, tak mi się wydaje są O.K, bo tablet w sieci "Plus" potrafi na chwilkę pokazać 4G i zniknąć z napisem brak sieci. 3G z "Plusa"chodzi bez zarzutu, żadnych zerwań sieci.
Pozdrawiam
Tablet działa na 2G, 3G, na 4G za nic w świecie w Plusie nie chce się zalogować, albo loguje się na góra minutę i wywala LTE. Jak włożę do Lenovo kartę "Play", czy "Virgin mobile" "Orange" wszystko działa z LTE włącznie.
Te same karty "Plusa" działają poprawnie na wszystkich posiadanych prze zemnie urządzeniach. Drugi tablet Huawei, LTE działa, na routerze mobilnym też Huawei-E5372 LTE działa, na dwóch telefonach Asus LTE działa.
Nie startuje z Plusa tylko na tym Lenovo. Jest to naprawdę dziwne bo LTE z innych sieci jak piszę wyżej LTE na Lenovo działa, tylko z Plusa nie. Do BTS-a Plusa mam w linii prostej około 300 metrów. Widzę go z okna.
Jak by ktoś coś mógł poradzić będę wdzięczny.
Nikt nic razem ze mną w ogóle nie wie co może tak dziwny problem powodować. Ustawienia, tak mi się wydaje są O.K, bo tablet w sieci "Plus" potrafi na chwilkę pokazać 4G i zniknąć z napisem brak sieci. 3G z "Plusa"chodzi bez zarzutu, żadnych zerwań sieci.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Już po problemie. U mnie w APN w tym tablecie "Lenovo" ma być "internet" był "plus"
Jest tym samym już w końcu LTE jak wpisałem "internet"
W abonamencie tylko internet w APN ma być "internet" a w abonamencie na telefon gdzie się rozmawia w APN ma być "plus", ot i cała zagadka, tylko w ustawieniach ręcznych na stronie "Plusa nikt nie raczy tego napisać. Jest "internet" albo "plus", to nie wyjaśnia sprawy gdzie co ma być wpisane, a wprowadza duży problem.
Jest tym samym już w końcu LTE jak wpisałem "internet"
W abonamencie tylko internet w APN ma być "internet" a w abonamencie na telefon gdzie się rozmawia w APN ma być "plus", ot i cała zagadka, tylko w ustawieniach ręcznych na stronie "Plusa nikt nie raczy tego napisać. Jest "internet" albo "plus", to nie wyjaśnia sprawy gdzie co ma być wpisane, a wprowadza duży problem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
Amix,
dziękujemy za dobrą informację oraz za nadesłaną sugestię, którą przekazałam dalej.
dziękujemy za dobrą informację oraz za nadesłaną sugestię, którą przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Brak LTE
Witam, wczoraj wymieniłem telefon, który obsługuje LTE Advanced (model zapisany na profilu). Niestety w obszarze, gdzie na waszej mapie jest zasięg LTE+ telefon łączy się tylko ze zwykłym LTE. Czy są jakieś dodatkowe obostrzenia do łączenia się z LTE Advanced? Na jakich częstotliwościach działa w plusie LTE+ (mój telefon nie obsługuje pasma B20)?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
krupniok200, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której łączysz się z internetem. Agregacja pasm w Plusie działa w częstotliwościach: LTE800, LTE1800 i LTE2600 w różnych konfiguracjach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Brak LTE
Testy prowadziłem w Katowicach w dzielnicy Giszowiec (na wielu ulicach nie warto wymieniać) oraz także na ulicy Sokolskiej oraz al. Korfantego przy rynku w Śródmieściu.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
krupniok200, w tych okolicach dostępna jest agregacja pasm LTE800 oraz LTE1800. Z tego powodu, że Twój telefon nie obsługuje pasma LTE800 to nie było możliwości skorzystania z LTE-A.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Brak LTE
Aż dziwię się się że w mieście oraz dzielnicy blisko centrum nie ma dostępnej częstotliwości 2600 MHz, a można wiedzieć czy kiedykolwiek zrobicie lte+ na tym paśmie w Katowicach oraz gdzie wykorzystujecie te pasmo do działania?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
krupniok200, obecnie nie ma planów na dodanie LTE2600 w Katowicach. Pasmo jest systematycznie dodawane na kolejnych stacjach w wielu rejonach kraju. Najbliższa stacja z LTE2600 jest w Chorzowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ