Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Brak LTE

Post autor: ankawawa89 »

Krzysiek_Plus pisze:ankawawa89, na iPhonie dla LTE jest oddzielna konfiguracja i również powinna być uzupełniona ( wpisany APN: plus).
5.JPG
Sprawdź proszę ponownie, jeśli nie było to wcześniej skonfigurowane.
Wczoraj po zrobieniu wszystko zaczęło śmigać (czasem tylko złapało 3G) Natomiast teraz po przekroczeniu pakietu, LTE znowu nie łapie(a powinno bo z tego co wiem dopłacam i mam nielimitowany) Usługa na Online też widzę włączona.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

xjutaa,
- jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu? Czy nie wykorzystałaś już może swojego pakietu internetowego w tym cyklu rozliczeniowym?

ankawawa89
- w Plus online w zakładce "Usługi" (na dole) przy usłudze "Nielimitowany LTE" masz zieloną kropkę, czy szarą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Brak LTE

Post autor: ankawawa89 »

Ten główny pakiet rozliczeniowy mi się już skończył,ale wcześniej po zakończeniu nie miałam problemu z prędkością.

Jeżeli chodzi o kropkę to była zaznaczona na zielono

Jeżeli chodzi o APN to wszystko mam ustawione jak proszono we wcześniejszych postach. Kartę wyjmowałam, przechodziłam w tryb samolotowy i mimo wszystko prędkość internetu jest bardzo niska
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

ankawawa89 pisze:Jeżeli chodzi o kropkę to była zaznaczona na zielon
- była? A jak jest teraz? Możliwe, że w ramach swojej oferty miałaś ten "Nielimitowany LTE" włączony promocyjnie (bez opłaty) na okres 90 dni. Po tym czasie usługa zostaje automatycznie wyłączona, chyba że zlecisz jej uruchomienie w wersji płatnej (10 zł). Dlatego prośba o sprawdzenie, jaki jest obecnie status usługi "Nielimitowany LTE" w Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Brak LTE

Post autor: ankawawa89 »

Ewa_Plus pisze:
ankawawa89 pisze:Jeżeli chodzi o kropkę to była zaznaczona na zielon
- była? A jak jest teraz? Możliwe, że w ramach swojej oferty miałaś ten "Nielimitowany LTE" włączony promocyjnie (bez opłaty) na okres 90 dni. Po tym czasie usługa zostaje automatycznie wyłączona, chyba że zlecisz jej uruchomienie w wersji płatnej (10 zł). Dlatego prośba o sprawdzenie, jaki jest obecnie status usługi "Nielimitowany LTE" w Plus online.
Obecnie nie mam możliwości sprawdzenia bo internet nie chce mi udźwignąć witryny bądź aplikacji. Mogę sprawdzić jakimś kodem czy usługa jest włączona ewentualnie ja uruchomić?
xjutaa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2017, o 21:45

Re: Brak LTE

Post autor: xjutaa »

APN: plus

Pakiet mam 1,1 GB, wykorzystałam 127 MB, więc prawie cały jeszcze do wykorzystania pozostaje.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

ankawawa89,
- możesz to sprawdzić kontaktując się z DOK(telefonicznie lub mailowo). Ewentualnie możesz zlecić aktywację tej usługi SMS-em o treści: AKT NL10 wysłanej na numer 2601. Jeśli była już aktywna, to otrzymasz zwrotną wiadomość, z taką informacją. Jeśli nie, to właśnie ją uruchomisz. Pamiętaj jednak, że miesięczny koszt korzystania z "Nielimitowanego LTE" to 10 zł.

xjutaa,
- rozłącz transmisję danych i włącz ponownie i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, dalej nie możesz łączyć się z LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xjutaa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2017, o 21:45

Re: Brak LTE

Post autor: xjutaa »

Wyłączenie i ponowne włączenie transmisji danych nie pomogło.
Po przełożeniu karty SIM do innego telefonu nadal nie ma LTE.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

xjutaa,
- w jakiej lokalizacji występuje problem z LTE?
Czy LTE działa Ci w innych lokalizacjach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xjutaa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2017, o 21:45

Re: Brak LTE

Post autor: xjutaa »

woj. śląskie - Piekary Śląskie
W innych miastach w okręgu też nie działa
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

xjutaa,
- nie widzę, żeby w tym rejonie występowały podobne problemy.
Możesz jeszcze sprawdzić w Plus online, czy usługa LTE jest aktywna?
Rozumiem, że w 3G normalnie łączysz się z Internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
x1989
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 lut 2017, o 21:15

Re: Brak LTE

Post autor: x1989 »

Witam,
Posiadam Iphone 7 na abonament skonfigurowany zgodnie z wytycznymi ze strony plusa i nie działa mi LTE... mało profesjonalne jak na sieć która promuje się jako lidera technologii LTE. Nadmienię, że u konkurencji ten problem nie występuję. :evil: :evil:
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Brak LTE

Post autor: Magda_Plus »

x1989 sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Philips_FP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwie 2014, o 16:01

Re: Brak LTE

Post autor: Philips_FP »

Witam, posiadam podobny problem co x1989, tyle, że na iPhone 6. Kilkukrotnie próbowałem resetować ustawienia i konfigurować na nowo z jednakowym efektem - 3G. :evil: Trochę to niepoważne, żeby w takiej sieci występował taki problem :-/
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

Ewa_Plus pisze:areczek1510, patryk7588,
- w sytuacji, gdy usługa miała być dostępna przez całą umowę, a nie jest aktywna, najlepiej będzie napisać reklamację. Jeśli wysłana będzie mailem na adres bok@plus.pl i podacie nam tutaj numer zgłoszenia, będziemy mogli przyśpieszyć.
Niestety pojawił się kolejny problem z usługą "LTE bez limitu danych".
Dla przypomnienia, mam abonament głosowy z pakietem 14GB + LTE bez limitu z prędkością do 0,5 Mbps, wcześniej usługa nie działała wcale, po 14GB pojawiał się lejek 32 kB/s, po reklamacji wszystko zaczęło działać, owa usługa pojawiła się w Plus Online w zakładce Pakiety.

Aktualny problem wygląda następująco: mimo posiadania jeszcze 12,73GB danych (wg. Plus Online) prędkość już została ograniczona do 0,5 Mbps - zostało to zweryfikowane za pomocą aplikacji Speedtest, początkowo prędkość dochodzi do dużych wartości (40-50 Mbps) a następnie natychmiast spada w granice owych 0,5 Mbps.

Złożyłem już reklamację w tej sprawie: [Zagadnienie: 170302-000169]
Proszę o pomoc.
ODPOWIEDZ