Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:11
BRAK LTE
Witam.
Borykam się aktualnie z niedziałającym Internetem LTE. W zeszłym roku tak w sierpniu kończyła mi się umowa, więc postanowiłem ją przedłużyć. Wybrałem telefon z technologia LTE w abonamencie Ja+ 59,99zł. Niestety mimo wszelkich prób Internet działał tylko w sieci 3G 2G oraz H+. Szukając pomocy udałem się do najbliższego punktu plusa. Niestety mimo starań pracownika nie udało nam się uruchomić LTE. Dzwoniłem już do biura by aktywować daną usługę niestety to nie poskutkowało, Zmieniałem APN według poddanych instrukcji, ale to również nie pomogło. Ostatecznie od kolegi wziąłem kartę i zamontowałem u siebie .... Internet LTE zaczął działać , więc problemem była karta. Pojechałem do oddziału by wymienić kartę niestety po wymianie problem nie zniknął. Na stronie Plusa usługa LTE ma status aktywnej. Proszę o pomoc!!!
Borykam się aktualnie z niedziałającym Internetem LTE. W zeszłym roku tak w sierpniu kończyła mi się umowa, więc postanowiłem ją przedłużyć. Wybrałem telefon z technologia LTE w abonamencie Ja+ 59,99zł. Niestety mimo wszelkich prób Internet działał tylko w sieci 3G 2G oraz H+. Szukając pomocy udałem się do najbliższego punktu plusa. Niestety mimo starań pracownika nie udało nam się uruchomić LTE. Dzwoniłem już do biura by aktywować daną usługę niestety to nie poskutkowało, Zmieniałem APN według poddanych instrukcji, ale to również nie pomogło. Ostatecznie od kolegi wziąłem kartę i zamontowałem u siebie .... Internet LTE zaczął działać , więc problemem była karta. Pojechałem do oddziału by wymienić kartę niestety po wymianie problem nie zniknął. Na stronie Plusa usługa LTE ma status aktywnej. Proszę o pomoc!!!
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, o 08:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Witaj Miyaghi,
jaki APN jest wpisany w ustawieniach Twojego telefonu?
jaki APN jest wpisany w ustawieniach Twojego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
APN mam ustawiony w ten sposób :
Nazwa : PLUS
APN : plus
Od Proxy do Port MMS : nie ustawiono
MCC : 260
MNC : 01
Typ uwierzytelniania : PAP
Typ APN : default,supl
Protokół APN : IPv4
Protokół APN podczas roamingu : IPv4
Nosnik : nie określono
Typ MVNO : Brak
Wartość MVNO: nie ustawiono
Aparat 13 Mpix
Nazwa : PLUS
APN : plus
Od Proxy do Port MMS : nie ustawiono
MCC : 260
MNC : 01
Typ uwierzytelniania : PAP
Typ APN : default,supl
Protokół APN : IPv4
Protokół APN podczas roamingu : IPv4
Nosnik : nie określono
Typ MVNO : Brak
Wartość MVNO: nie ustawiono
Aparat 13 Mpix
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
dziękuję za pomoc, aktualnie LTE działa :p
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49
Wyłączona usługa: Nielimitowany LTE - abonament 149.99
Witam,
na wstępie mieszkam we Wrocławiu gdzie LTE to standard wszędzie. Mój problem jest taki: mam abonament Ja+149.99 w którym posiadam usługę nielimitowany LTE gdy jestem w zasięgu (wiem jak wygląda opcja, mam 14GB jak wykorzystam internet zwalnia). Przez rok po wykorzystaniu limitu 14gb lte działał na tyle, że spokojnie mogłem oglądać filmy itd. Od tygodnia mam problem z którym infolinia sobie nie poradziła dalej, co jest irytujące. Tydzień temu skończył mi się limit powiedzmy 12.00 o 12.00.01 internet przestał działać. Nie może to być kwestia FUP bo nie wykorzystałem NIC poza wspomnianymi 14GB. BOK powiedział, że została mi w systemie wyłączona ta usługa, ale jak, skoro w umowie mam napisane, że dla mojego abonamentu ta usługa jest włączona permanentnie. Płace taką kwotę, a nie mogę korzystać z internetu. Dostałem nr zgłoszenia, miałem po kilku godzinach "poczuć różnice" w korzystaniu z internetu. Poczułem używając internetu z orange :/
Mój nr zgłoszenia: C00000001335018
Liczę, że na tym forum dostanę konkretną odpowiedź, bo czasem zastanawiam się czy 13 lat w PLUS to nie przesada.
Pozdrawiam serdecznie,
Arkadiusz
na wstępie mieszkam we Wrocławiu gdzie LTE to standard wszędzie. Mój problem jest taki: mam abonament Ja+149.99 w którym posiadam usługę nielimitowany LTE gdy jestem w zasięgu (wiem jak wygląda opcja, mam 14GB jak wykorzystam internet zwalnia). Przez rok po wykorzystaniu limitu 14gb lte działał na tyle, że spokojnie mogłem oglądać filmy itd. Od tygodnia mam problem z którym infolinia sobie nie poradziła dalej, co jest irytujące. Tydzień temu skończył mi się limit powiedzmy 12.00 o 12.00.01 internet przestał działać. Nie może to być kwestia FUP bo nie wykorzystałem NIC poza wspomnianymi 14GB. BOK powiedział, że została mi w systemie wyłączona ta usługa, ale jak, skoro w umowie mam napisane, że dla mojego abonamentu ta usługa jest włączona permanentnie. Płace taką kwotę, a nie mogę korzystać z internetu. Dostałem nr zgłoszenia, miałem po kilku godzinach "poczuć różnice" w korzystaniu z internetu. Poczułem używając internetu z orange :/
Mój nr zgłoszenia: C00000001335018
Liczę, że na tym forum dostanę konkretną odpowiedź, bo czasem zastanawiam się czy 13 lat w PLUS to nie przesada.
Pozdrawiam serdecznie,
Arkadiusz
Ostatnio zmieniony 17 sty 2017, o 13:05 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków ze względu na podobną tematykę
Powód: połączenie wątków ze względu na podobną tematykę
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
areczek1510 przesłałam prośbę o rozpatrzenie zgłoszenia, którego numer podałeś.
Czy próbowałeś samodzielnie włączyć tą opcję? Jeśli nie to spróbuj to zrobić przez wysłanie SMS-a o treści AKT NL10 na numer 2601. Włączona usługa będzie bezpłatna i SMS ją aktywujący również.areczek1510 pisze:Mój problem jest taki: mam abonament Ja+149.99 w którym posiadam usługę nielimitowany LTE gdy jestem w zasięgu (wiem jak wygląda opcja, mam 14GB jak wykorzystam internet zwalnia). [...]BOK powiedział, że została mi w systemie wyłączona ta usługa, ale jak, skoro w umowie mam napisane, że dla mojego abonamentu ta usługa jest włączona permanentnie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49
Re: Brak LTE
Po wysłaniu takiej wiadomości nic się nie zadziało. Internet (choć dalej w zasięgu LTE) nie działa.Magda_Plus pisze:areczek1510 przesłałam prośbę o rozpatrzenie zgłoszenia, którego numer podałeś.
Czy próbowałeś samodzielnie włączyć tą opcję? Jeśli nie to spróbuj to zrobić przez wysłanie SMS-a o treści AKT NL10 na numer 2601. Włączona usługa będzie bezpłatna i SMS ją aktywujący również.
Nie będę ukrywał, internetu kupionego w abonamencie używam w domu i pracy. Chciałbym aby coś za co płacę 150zł działało jak należy, dlatego bardzo proszę Magda_Plus o informację ile to może potrwać? Tydzień to trochę przesada, bo Plus nie zwróci mi tego w żadnej postaci, nie zmniejszy rachunku o 1/4 .
Re: Brak LTE
Mam podobną sytuację, abonament JA+89,99 14GB + Nielimitowane LTE ale ta druga opcja nie działa.
Wysłanie SMSa którego poradziła Magda, dała odpowiedź: "Niestety nie możesz dodać tej usługi. Sprawdź w regulaminie".
Nie ma możliwości aktywacji tego przez Plus Online, w zakładce "Usługi" nie ma nawet takiej opcji, siostra w niższym abonamencie ma taką możliwość.
Aby nie zostać na lejku, uruchomiłem pakiet extra.
Wysłanie SMSa którego poradziła Magda, dała odpowiedź: "Niestety nie możesz dodać tej usługi. Sprawdź w regulaminie".
Nie ma możliwości aktywacji tego przez Plus Online, w zakładce "Usługi" nie ma nawet takiej opcji, siostra w niższym abonamencie ma taką możliwość.
Aby nie zostać na lejku, uruchomiłem pakiet extra.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Brak LTE
Ja mam podobnie, jestem 10 dzień bez internetu którego używam też do pracy i w domu. Dokupuję pakiety zwykłego internetu, który mi też ledwo co działa. Pracuję chociażby przez komunikatory i żeby załadować zdjęcie muszę czekac kilka minut. Ale ciągle muszę czekać cierpliwie od ponad tygodnia. Dział Techniczny ciągle rozwiązuje sprawę i jakoś nie potrafi jej rozwiązać. Żałuję że przedłużyłam umowę, ale róbcie tak dalej to będę mogła ją zerwać bez ponoszenia żadnej kary(raty wam spłacę) Prawo telekomunikacyjne rządzi się swoimi prawami więc pisemko lada chwila dostaniecie :)
Re: Brak LTE
Spróbuj zakupić pakiet 30GB, kosztuje 25zł, powinien wystarczyć na dłużej.
Wyślij SMS o treści: extra 30GB na numer 2601 oficjalnie to w tej taryfie nie działa, ale w praktyce jest zgoła inaczej. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej: "Przywrócono prędkość transmisji" wyłącz i włącz telefon.
Wyślij SMS o treści: extra 30GB na numer 2601 oficjalnie to w tej taryfie nie działa, ale w praktyce jest zgoła inaczej. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej: "Przywrócono prędkość transmisji" wyłącz i włącz telefon.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49
Re: Brak LTE
Od BOK dostałem tydzień temu, że w okolicy zgłaszano to samo. Rozumiem, dzielnica muchobór mały ma awarie, jadę do centrum- nie działa, wybieram się do Gaju - nie działa, spoko. Jadę na Bielany Wrocławskie (20km dalej) nie działa:) Ehh.. ale ankawawa konkretnie i chyba będziemy słać razem:)
Wiesz, wydając 150 zł oczekuje działania, nie zamierzam dopłacać 25zł bo PLUS nie zwróci mi tego.
Wiesz, wydając 150 zł oczekuje działania, nie zamierzam dopłacać 25zł bo PLUS nie zwróci mi tego.
Re: Brak LTE
To raczej nie zależy od lokalizacji a od problemu na twoim koncie abonenta.
Re: Brak LTE
areczek1510, patryk7588,
- w sytuacji, gdy usługa miała być dostępna przez całą umowę, a nie jest aktywna, najlepiej będzie napisać reklamację. Jeśli wysłana będzie mailem na adres bok@plus.pl i podacie nam tutaj numer zgłoszenia, będziemy mogli przyśpieszyć.
ankawawa89,
- Twoje zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Damy znać, jak będzie coś więcej wiadomo.
- w sytuacji, gdy usługa miała być dostępna przez całą umowę, a nie jest aktywna, najlepiej będzie napisać reklamację. Jeśli wysłana będzie mailem na adres bok@plus.pl i podacie nam tutaj numer zgłoszenia, będziemy mogli przyśpieszyć.
ankawawa89,
- Twoje zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Damy znać, jak będzie coś więcej wiadomo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Proszę: [Zagadnienie: 170117-002094]