Wczoraj po zrobieniu wszystko zaczęło śmigać (czasem tylko złapało 3G) Natomiast teraz po przekroczeniu pakietu, LTE znowu nie łapie(a powinno bo z tego co wiem dopłacam i mam nielimitowany) Usługa na Online też widzę włączona.Krzysiek_Plus pisze:ankawawa89, na iPhonie dla LTE jest oddzielna konfiguracja i również powinna być uzupełniona ( wpisany APN: plus).Sprawdź proszę ponownie, jeśli nie było to wcześniej skonfigurowane.
Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Brak LTE
Re: Brak LTE
xjutaa,
- jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu? Czy nie wykorzystałaś już może swojego pakietu internetowego w tym cyklu rozliczeniowym?
ankawawa89
- w Plus online w zakładce "Usługi" (na dole) przy usłudze "Nielimitowany LTE" masz zieloną kropkę, czy szarą?
- jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu? Czy nie wykorzystałaś już może swojego pakietu internetowego w tym cyklu rozliczeniowym?
ankawawa89
- w Plus online w zakładce "Usługi" (na dole) przy usłudze "Nielimitowany LTE" masz zieloną kropkę, czy szarą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Brak LTE
Ten główny pakiet rozliczeniowy mi się już skończył,ale wcześniej po zakończeniu nie miałam problemu z prędkością.
Jeżeli chodzi o kropkę to była zaznaczona na zielono
Jeżeli chodzi o APN to wszystko mam ustawione jak proszono we wcześniejszych postach. Kartę wyjmowałam, przechodziłam w tryb samolotowy i mimo wszystko prędkość internetu jest bardzo niska
Jeżeli chodzi o kropkę to była zaznaczona na zielono
Jeżeli chodzi o APN to wszystko mam ustawione jak proszono we wcześniejszych postach. Kartę wyjmowałam, przechodziłam w tryb samolotowy i mimo wszystko prędkość internetu jest bardzo niska
Re: Brak LTE
- była? A jak jest teraz? Możliwe, że w ramach swojej oferty miałaś ten "Nielimitowany LTE" włączony promocyjnie (bez opłaty) na okres 90 dni. Po tym czasie usługa zostaje automatycznie wyłączona, chyba że zlecisz jej uruchomienie w wersji płatnej (10 zł). Dlatego prośba o sprawdzenie, jaki jest obecnie status usługi "Nielimitowany LTE" w Plus online.ankawawa89 pisze:Jeżeli chodzi o kropkę to była zaznaczona na zielon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Brak LTE
Obecnie nie mam możliwości sprawdzenia bo internet nie chce mi udźwignąć witryny bądź aplikacji. Mogę sprawdzić jakimś kodem czy usługa jest włączona ewentualnie ja uruchomić?Ewa_Plus pisze:- była? A jak jest teraz? Możliwe, że w ramach swojej oferty miałaś ten "Nielimitowany LTE" włączony promocyjnie (bez opłaty) na okres 90 dni. Po tym czasie usługa zostaje automatycznie wyłączona, chyba że zlecisz jej uruchomienie w wersji płatnej (10 zł). Dlatego prośba o sprawdzenie, jaki jest obecnie status usługi "Nielimitowany LTE" w Plus online.ankawawa89 pisze:Jeżeli chodzi o kropkę to była zaznaczona na zielon
Re: Brak LTE
APN: plus
Pakiet mam 1,1 GB, wykorzystałam 127 MB, więc prawie cały jeszcze do wykorzystania pozostaje.
Pakiet mam 1,1 GB, wykorzystałam 127 MB, więc prawie cały jeszcze do wykorzystania pozostaje.
Re: Brak LTE
ankawawa89,
- możesz to sprawdzić kontaktując się z DOK(telefonicznie lub mailowo). Ewentualnie możesz zlecić aktywację tej usługi SMS-em o treści: AKT NL10 wysłanej na numer 2601. Jeśli była już aktywna, to otrzymasz zwrotną wiadomość, z taką informacją. Jeśli nie, to właśnie ją uruchomisz. Pamiętaj jednak, że miesięczny koszt korzystania z "Nielimitowanego LTE" to 10 zł.
xjutaa,
- rozłącz transmisję danych i włącz ponownie i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, dalej nie możesz łączyć się z LTE?
- możesz to sprawdzić kontaktując się z DOK(telefonicznie lub mailowo). Ewentualnie możesz zlecić aktywację tej usługi SMS-em o treści: AKT NL10 wysłanej na numer 2601. Jeśli była już aktywna, to otrzymasz zwrotną wiadomość, z taką informacją. Jeśli nie, to właśnie ją uruchomisz. Pamiętaj jednak, że miesięczny koszt korzystania z "Nielimitowanego LTE" to 10 zł.
xjutaa,
- rozłącz transmisję danych i włącz ponownie i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, dalej nie możesz łączyć się z LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wyłączenie i ponowne włączenie transmisji danych nie pomogło.
Po przełożeniu karty SIM do innego telefonu nadal nie ma LTE.
Po przełożeniu karty SIM do innego telefonu nadal nie ma LTE.
Re: Brak LTE
xjutaa,
- w jakiej lokalizacji występuje problem z LTE?
Czy LTE działa Ci w innych lokalizacjach?
- w jakiej lokalizacji występuje problem z LTE?
Czy LTE działa Ci w innych lokalizacjach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
woj. śląskie - Piekary Śląskie
W innych miastach w okręgu też nie działa
W innych miastach w okręgu też nie działa
Re: Brak LTE
xjutaa,
- nie widzę, żeby w tym rejonie występowały podobne problemy.
Możesz jeszcze sprawdzić w Plus online, czy usługa LTE jest aktywna?
Rozumiem, że w 3G normalnie łączysz się z Internetem?
- nie widzę, żeby w tym rejonie występowały podobne problemy.
Możesz jeszcze sprawdzić w Plus online, czy usługa LTE jest aktywna?
Rozumiem, że w 3G normalnie łączysz się z Internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam,
Posiadam Iphone 7 na abonament skonfigurowany zgodnie z wytycznymi ze strony plusa i nie działa mi LTE... mało profesjonalne jak na sieć która promuje się jako lidera technologii LTE. Nadmienię, że u konkurencji ten problem nie występuję.
Posiadam Iphone 7 na abonament skonfigurowany zgodnie z wytycznymi ze strony plusa i nie działa mi LTE... mało profesjonalne jak na sieć która promuje się jako lidera technologii LTE. Nadmienię, że u konkurencji ten problem nie występuję.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
x1989 sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 kwie 2014, o 16:01
Re: Brak LTE
Witam, posiadam podobny problem co x1989, tyle, że na iPhone 6. Kilkukrotnie próbowałem resetować ustawienia i konfigurować na nowo z jednakowym efektem - 3G. Trochę to niepoważne, żeby w takiej sieci występował taki problem
Re: Brak LTE
Niestety pojawił się kolejny problem z usługą "LTE bez limitu danych".Ewa_Plus pisze:areczek1510, patryk7588,
- w sytuacji, gdy usługa miała być dostępna przez całą umowę, a nie jest aktywna, najlepiej będzie napisać reklamację. Jeśli wysłana będzie mailem na adres bok@plus.pl i podacie nam tutaj numer zgłoszenia, będziemy mogli przyśpieszyć.
Dla przypomnienia, mam abonament głosowy z pakietem 14GB + LTE bez limitu z prędkością do 0,5 Mbps, wcześniej usługa nie działała wcale, po 14GB pojawiał się lejek 32 kB/s, po reklamacji wszystko zaczęło działać, owa usługa pojawiła się w Plus Online w zakładce Pakiety.
Aktualny problem wygląda następująco: mimo posiadania jeszcze 12,73GB danych (wg. Plus Online) prędkość już została ograniczona do 0,5 Mbps - zostało to zweryfikowane za pomocą aplikacji Speedtest, początkowo prędkość dochodzi do dużych wartości (40-50 Mbps) a następnie natychmiast spada w granice owych 0,5 Mbps.
Złożyłem już reklamację w tej sprawie: [Zagadnienie: 170302-000169]
Proszę o pomoc.