Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

xut2zs, odpowiedź wysłana, proszę sprawdź @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Brak LTE

Post autor: xut2zs »

Krzysiek_Plus pisze:xut2zs, odpowiedź wysłana, proszę sprawdź @.
nic nie pomogło, samo włączenie i wyłączenie tel. chyba nic nie da nic nie da
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

xut2zs,
- czy telefon został wyłączony i włączony po otrzymaniu wiadomości od Magdy_Plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Brak LTE

Post autor: xut2zs »

Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- czy telefon został wyłączony i włączony po otrzymaniu wiadomości od Magdy_Plus?
przepraszam już jest dzięki
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

xut2zs,
- cieszymy się, że mogliśmy pomóc :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Soban
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 26 mar 2017, o 13:34

Re: Brak LTE

Post autor: Soban »

Witam.
Również mam problem z internetem LTE w swoim telefonie (Samsung S7 DualSim LTE). Mam kartę z LTE, gdyż ją przy zakupie telefonu specjalnie zmieniałem. Wysłałem juz do której ze specjalistek, ale nie ma odzewu więc jeszcze raz piszę wiadomość.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Soban,

czy sprawdzałeś pocztę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Soban
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 26 mar 2017, o 13:34

Re: Brak LTE

Post autor: Soban »

Wysłałem.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

Soban,
- wiadomość dotarła. Wyłącz i włącz swój telefon. Daj znać, czy teraz już masz LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KwL3
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 21 gru 2014, o 13:02

Post autor: KwL3 »

Witam, problem z ograniczoną prędkością do 0,5 MB/s pobierania i nawet nie tyle wysyłania występuję od 3 dni, pakiet to LTE "bez limitu" co prawda wcześniej nie miałem takowych problemów. Teraz pytanie dlaczego i kiedy zostanie to naprawione ? w razie czego moja lokalizacja
: Janowiec Wielkopolski
Obrazek
kramioz
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 maja 2017, o 22:26

Re: Plush Abonament

Post autor: kramioz »

Mam problem z LTE po przeniesieniu numeru. Mam teraz numer tymczasowy i po włożeniu go do telefonu otrzymałem sms od Plusa z hasłem tymczasowym do plusonline. Po zalogowaniu mam informację w zakładce usługi, że LTE jest aktywne. Niestety na telefonie LTE nie działa, praktycznie internet nie chodzi wcale (PING: 339 ms, DOWNLOAD: 0,16 Mbps, UPLOAD:0,03 Mbps). W PLAY działało bez zarzutu. Oczywyście jestem w zasięgu LTE.
Ostatnio zmieniony 1 cze 2017, o 10:36 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Plush Abonament

Post autor: rafnov »

Może po prostu jesteś w słabym zasięgu lub na obciążonym nadajniku? Tylko co to ma do Plush Abo?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

kramioz, ustaw proszę APN: plus i sprawdź ponownie, czy pojawił się dostęp do LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Brak LTE

Post autor: xut2zs »

nieaktualne
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 19:58 przez xut2zs, łącznie zmieniany 1 raz.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

Wyłącz i włącz telefon.
Jeśli to nie pomoże, ustaw telefon w tryb sieci 3G i sprawdź czy wówczas transmisja działa.
ODPOWIEDZ