Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Brak LTE

Post autor: Magda_Plus »

Philips_FP podaj mi przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
Patryk7588, przesłałam prośbę o zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Philips_FP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwie 2014, o 16:01

Re: Brak LTE

Post autor: Philips_FP »

Magda_Plus wysłane :->
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Brak LTE

Post autor: Magda_Plus »

Philips_FP sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
j3drula
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2016, o 01:00
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Brak LTE

Post autor: j3drula »

Witam,

Pacjent - iPhone 6S
Plan - "JA+ do wszystkich bez końca III" z opcją "Nielimitowany Internet LTE"
Dolegliwość - Mimo 11 GB netu (wykorzystane ~6 GB) transmisja ograniczona do 65,6 kB/s w trybie LTE, w 3G leci już znacznie szybciej.

APN'y skonfigurowane, testowane w kilku lokalizacjach.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

Mam to samo. Złożyłem już reklamację. Poczytaj wcześniejsze posty.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

W dziale nieoficjalnym forum pojawił się kolejny przypadek z lejkiem 0,5 Mbps po LTE i bezproblemowym działaniem internetu po 3G w taryfie głosowej: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=48&t=22742
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj j3drula,
j3drula pisze:APN'y skonfigurowane
jaki APN masz ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gregor11
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 30 sty 2017, o 17:43

Re: Brak LTE

Post autor: gregor11 »

Witam od wczoraj mam nową taryfę abonament przedłużony i straszny problem z internetem LTE w telefonie s7 edge był już nawet robiony reset karty sim przez konsultanta i nic nie pomogło zgłoszenie poszło i dalej nie ma poprawy dziś prędkość wysyłania wynosi 0.13 mb/s a pobieranie 0.00 mb/s proszę o kontakt
Załączniki
17038619_1301562726578147_8075883793885749966_o.jpg
j3drula
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2016, o 01:00
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Brak LTE

Post autor: j3drula »

Basia_Plus pisze:Witaj j3drula,
j3drula pisze:APN'y skonfigurowane
jaki APN masz ustawiony w telefonie?
IMG_0331.PNG
Umowa od grudnia, także teraz dopiero się to zdarzyło. Wcześniej żadnych problemów nie było.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj gregor11,
gregor11 pisze:zgłoszenie poszło
czy posiadasz numer tego zgłoszenia?

j3drula ,

złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam tutaj numer reklamacji postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
j3drula
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2016, o 01:00
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Brak LTE

Post autor: j3drula »

Nie wiem skąd go wziąć. Przejrzałem Plus Online, oraz żadnego maila nieotrzymałem.
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Brak LTE

Post autor: MARC »

Mam ten sam problem co przedmówcy.

Oto temat

http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 15#p215215
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

j3drula, MARC,

obecnie występują problemy z ograniczeniem prędkości mimo niewykorzystanego pakietu. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gregor11
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 30 sty 2017, o 17:43

Re: Brak LTE

Post autor: gregor11 »

Basia_Plus pisze:Witaj gregor11,
gregor11 pisze:zgłoszenie poszło
czy posiadasz numer tego zgłoszenia?

C00000001350050 proszę o napisanie co jest w tej sprawie robione
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Brak LTE

Post autor: michal8937 »

patryk7588 pisze:
Ewa_Plus pisze:areczek1510, patryk7588,
- w sytuacji, gdy usługa miała być dostępna przez całą umowę, a nie jest aktywna, najlepiej będzie napisać reklamację. Jeśli wysłana będzie mailem na adres bok@plus.pl i podacie nam tutaj numer zgłoszenia, będziemy mogli przyśpieszyć.
Niestety pojawił się kolejny problem z usługą "LTE bez limitu danych".
Dla przypomnienia, mam abonament głosowy z pakietem 14GB + LTE bez limitu z prędkością do 0,5 Mbps, wcześniej usługa nie działała wcale, po 14GB pojawiał się lejek 32 kB/s, po reklamacji wszystko zaczęło działać, owa usługa pojawiła się w Plus Online w zakładce Pakiety.

Aktualny problem wygląda następująco: mimo posiadania jeszcze 12,73GB danych (wg. Plus Online) prędkość już została ograniczona do 0,5 Mbps - zostało to zweryfikowane za pomocą aplikacji Speedtest, początkowo prędkość dochodzi do dużych wartości (40-50 Mbps) a następnie natychmiast spada w granice owych 0,5 Mbps.

Złożyłem już reklamację w tej sprawie: [Zagadnienie: 170302-000169]
Proszę o pomoc.
Mam ten sam problem. Pierwsza reklamacja, ku wielkiemu zaskoczeniu ;) - została rozpatrzona negatywnie, bo wszystko działa jak należy ;)
ODPOWIEDZ