Teraz jest 22 mar 2017, o 23:20

Zostaw Kontakt




Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Lugamiar2111

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 14 gru 2014, o 14:21
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Sony Xperia M4 AQUA

Re: Brak LTE

Post28 paź 2016, o 13:28

PLUS
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1668
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 135 razy

Re: Brak LTE

Post28 paź 2016, o 13:40

Lugamiar2111,

prześlij numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Lugamiar2111

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 14 gru 2014, o 14:21
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Sony Xperia M4 AQUA

Re: Brak LTE

Post28 paź 2016, o 13:41

Wysłałem
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1668
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 135 razy

Re: Brak LTE

Post28 paź 2016, o 13:50

Lugamiar2111,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Lugamiar2111(28 paź 2016, o 13:58)
Offline
Avatar użytkownika

Lugamiar2111

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 14 gru 2014, o 14:21
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Sony Xperia M4 AQUA

Re: Brak LTE

Post28 paź 2016, o 22:00

Ok, już działa, dziękuję!
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 115
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: LG G4 Stylus

Re: Brak LTE

Post30 paź 2016, o 20:37

Podpinam się do tematu. Nie wiem dlaczego moja prędkość mobilnego internetu jest ostatnio bardzo mała. Testując prędkość mobilną mam:pobieranie 0.49 Mbps wysyłanie 0,02 Mbps Ping 143ms Warszawa inny w kolejności 1,08 0,01 46 i tak mógłbym pisać i pisać.W abonamencie mam 5,5 GB których praktycznie nie mogę wykorzystać bo wszystko wolno chodzi. Dziś przeprowadziłem konfigurację internetu on-line ale to nie pomogło.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5574
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 10:05

amaryl556 w tym wątku chodzi o brak możliwości połączenia z Internetem w technologii LTE (brak usługi dla danego numeru). Czy Twój telefon nie pokazuje Ci ikony LTE przy próbie nawiązania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 115
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: LG G4 Stylus

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 11:32

Magda_Plus napisał(a):amaryl556 w tym wątku chodzi o brak możliwości połączenia z Internetem w technologii LTE (brak usługi dla danego numeru). Czy Twój telefon nie pokazuje Ci ikony LTE przy próbie nawiązania połączenia?
Nie chciałem zakładać nowego wątku i zaśmiecać forum. Łącząc się wyświetla mi się ikonka połączenia LTE i nawet się łączy ale kwestia prędkości to już jest do dyskusji. Wyszukuje mi serwery w trakcie testu łącza i przeważnie jest to Emitel.
Popieranie i wysyłanie też ma wiele do życzenia. Jak pobieranie jest wyższe to wysyłanie słabe. Dziś naprzykład wysyłanie było 0,52 Mbps i 5.99Mbps ale to był wyjątek. Histora uploadu nie dochodzi nigdy do 1Mbps.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5574
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 11:55

amaryl556 czy tak się dzieje cały czas? W jakiej dokładnie lokalizacji się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 115
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: LG G4 Stylus

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 12:13

Moja lokalizacja to Kabaty na Ursynowie okolice Wąwozowej i Rosoła. Te objawy zaobserwowałem od około tygodnia czasu bo w domu używam WiFi ale też i LTE w przypadku zaniku sygnału WiFi.
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 13:21

amaryl556, masz możliwość przetestowania, czy niskie prędkości transferu występują stale, niezależnie od godziny, czy raczej o jednej, określonej porze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 115
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: LG G4 Stylus

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 14:51

Przemek_Plus napisał(a):amaryl556, masz możliwość przetestowania, czy niskie prędkości transferu występują stale, niezależnie od godziny, czy raczej o jednej, określonej porze?
Niskie prędkości występują stale o różnych porach. Testowanie cykliczne zacząłem od przedwczoraj z uwagi na fakt słabego działania internetu mobilnego
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17151
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 38 razy
    Otrzymał podziękowań: 1529 razy

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 15:56

amaryl556, proszę wymuś z poziomu swojego telefonu połączenie w sieci 3G i sprawdź czy również w przypadku tej technologi występuje ten sam problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 115
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: LG G4 Stylus

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 17:09

W 3G D i U mają po 0.18 Mbps podobnie w 3G/WCMD
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17151
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 38 razy
    Otrzymał podziękowań: 1529 razy

Re: Brak LTE

Post31 paź 2016, o 17:32

amaryl556, czy masz możliwość przetestowania karty SIM w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: g-rs, Michal54 i 19 gości