Strona 18 z 26

Re: Brak LTE

: 12 paź 2017, o 22:49
autor: Ethelgore
Cześć, teraz ja się zwrócę z gorącą prośbą o pomoc. Na zamówienie kupiłem małżonce Xiaomi A1. Telefon max pokazuje 3G. Tutaj ciekawostka, zamieniłem nasze karty SIM i okazało się że obydwa telefony pokazały LTE/4G. Żona ma plusha abo, ja jeszcze playa i Nexusa 6P. A1 jest z dystrybucji global i ma band B20.
Bawię się telefonami od wielu lat i takiego cuda nie widziałem.

Re: Brak LTE

: 12 paź 2017, o 23:02
autor: habish
Sprawdź czy żona ma ustawiony APN: plus

Re: Brak LTE

: 13 paź 2017, o 11:06
autor: Basia_Plus
Witaj Ethelgore,

zgodnie z sugestią patryka7588, sprawdź proszę jaki APN jest wpisany w telefonie Xiaomi A1 gdy jest włożona karta Twojej żony.

Re: Brak LTE

: 13 paź 2017, o 16:58
autor: Ethelgore
Oczywiście przyczytałem cały wątek przed postowaniem. ;-) Zmieniałem to kilka razy (plus <=> internet) i nic. W ciągu dzisiejszego dnia, zadziałało samo z siebie. Dziękuję serdecznie za odpowiedź i chęć niesienia pomocy. :)

Re: Brak LTE

: 13 paź 2017, o 17:04
autor: Marta_Plus
Ethelgore,
Ethelgore pisze:W ciągu dzisiejszego dnia, zadziałało samo z siebie. Dziękuję serdecznie za odpowiedź i chęć niesienia pomocy. :)
super - dziękuję za dobrą wiadomość! Cieszę się, że wszystko wróciło do normy. :->

Re: Brak LTE

: 16 paź 2017, o 16:18
autor: Tasman121
Witam
Przestał mi działać internet LTE po przełączeniu na inną karte , na karcie z abonamentem działa a na internetowej tylko 3g, już kiedyś miałem taki problem i tu uzyskałem pomoc mam nadzieję że i tym razem tak bedzie

Re: Brak LTE

: 16 paź 2017, o 16:29
autor: Basia_Plus
Witaj Tasman121,
Tasman121 pisze: a na internetowej tylko 3g
jaki APN masz ustawiony?

Re: Brak LTE

: 16 paź 2017, o 17:48
autor: Tasman121
APN na Plus taki jak na abonament

Re: Brak LTE

: 16 paź 2017, o 17:57
autor: Basia_Plus
Tasman121,

jeśli to taryfa typu Plus Internet powinien być APN: internet w przypadku taryf głosowych APN: plus.

Re: Brak LTE

: 16 paź 2017, o 18:17
autor: Tasman121
dziękuje bardzo pomogło

Re: Brak LTE

: 17 paź 2017, o 08:24
autor: ManiekW
Witam serdecznie, mam problem z zasięgiem Lte w swoim telefonie Galaxy s7 edge, ostatnio nawet została mi odpłatnie wymieniona karta bo było podejrzenie że to z tego powodu LTE nie łapie, ale problem nie zniknął.. . Konfiguracja również była robiona w salonie Plusa. W zasięgu Lte zapewni jestem bo jestem z Rzeszowa. Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc

Re: Brak LTE

: 17 paź 2017, o 10:45
autor: Marta_Plus
Witaj ManiekW,

jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu?

Re: Brak LTE

: 6 lis 2017, o 13:50
autor: Amraampl
Witam mam problem może tu mi ktoś pomoże... 3 godziny się męczę i dalej nic.
Brak totalny internetu w telefonie. BRAK LTE, pojawia się tylko 3G! i H! (wykrzykniki są). Strony internetowe się nie ładują.

W dniu dzisiejszym przeniosłem abonament do PLUSHa. Telefon OnePlus one
APN:
Nazwa: PLUS
APN: plus
Typ APN: default,supl
(protokoły IPv4/IPv6 to automatycznie wskoczyło nie wiem czy ma znaczenie)
Typ uwierzytelnienia: brak chodź i tu ustawiałem PAP by sprawdzić.

W telefonie pokazuje mi sygnał -93dBm 8-10 asu
typ sieci: UMTS

W apce 4g switcher jak ustawie LTE to brak zasięgu całkowity (nawet się nie da dzwonić)

Przy normalnej pracy dzwonić można, smsy i MMS działają. Proszę o pomoc bo cierpliwość mi się już kończy.

(Rozmawiałem z konsultantem jakiś czas temu, po wspólnych ustaleniach APN działało przez chwile ale prędkości były niskie i dalszy ciąg brak LTE więc kombinowałem dalej, teraz nawet przy tych ustawieniach od konsultanta nie działa)

Miasto Radom więc problem z nadajnikiem nie powinien występować 500m do najbliższego nadajnika

Re: Brak LTE

: 6 lis 2017, o 14:13
autor: Basia_Plus
Witaj Amraampl,

czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, dalej nie możesz łączyć się z LTE?
Czy inna karta SIM była sprawdzana w Twoim aparacie?

Re: Brak LTE

: 6 lis 2017, o 14:25
autor: Amraampl
tak poprzednio działa karta SIM z PLAY i nie było problemu.

Podczas rozmowy z konsultantką nie stwierdziła że karta nie jest przystosowana do LTE.
Za niedługo sprawdzę na drugim telefonie ale na 99% to ustawienia telefonu.