Strona 19 z 26

Re: Brak LTE

: 6 lis 2017, o 14:34
autor: Basia_Plus
Amraampl,
Amraampl pisze:Za niedługo sprawdzę na drugim telefonie
daj znać jak sytuacja wygląda po przełożeniu karty SIM.

Re: Brak LTE

: 6 lis 2017, o 16:08
autor: Amraampl
działa na drugim telefonie

Re: Brak LTE

: 6 lis 2017, o 16:29
autor: Basia_Plus
Amraampl,

a jak sytuacja wygląda po włożeniu innej karty SIM do Twojego telefonu?

Re: Brak LTE

: 6 lis 2017, o 16:46
autor: Amraampl
jedna i druga karta LTE z PLUSH nie daje mi zasięgu 4G/LTE. Na drugi telefonie obie działają normalnie.

O internet mi się udało odzyskać. Okazało się że wystarczy skasować APN plusWap.

Re: Brak LTE

: 6 lis 2017, o 17:22
autor: Basia_Plus
Amraampl,
Amraampl pisze:O internet mi się udało odzyskać
super, dziękuję za informację.

Re: Brak LTE

: 14 lis 2017, o 12:24
autor: dorq83
Witam, mam problem z brakiem internetu w telefonie (abonament), przy zmianie kart do innego gniazda internet pojawił się na chwilę, gdy przyszły sms ustawienia które zaakceptowałam, internet ponownie znikł. Jest ustawiony APN: plus, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Re: Brak LTE

: 14 lis 2017, o 13:38
autor: Basia_Plus
Witaj dorq83,

czy karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?

Re: Brak LTE

: 14 lis 2017, o 17:36
autor: dorq83
Basia_Plus pisze:Witaj dorq83,

czy karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?
Tak właśnie sprawdziłam i działa w innym telefonie

Re: Brak LTE

: 14 lis 2017, o 19:19
autor: Ewa_Plus
dorq83,
- jeśli po przełożeniu karty SIM do innego telefonu Internet działa normalnie, to znaczy że po stronie sieci nie ma żadnego problemu. Przyczyna zatem leży w telefonie, albo coś z konfiguracją jest nie tak, albo telefon jest uszkodzony. Sprawdź może jeszcze jak Twój telefon działa z innymi kartami SIM.

Re: Brak LTE

: 15 lis 2017, o 09:03
autor: dorq83
Ewa_Plus pisze:dorq83,
- jeśli po przełożeniu karty SIM do innego telefonu Internet działa normalnie, to znaczy że po stronie sieci nie ma żadnego problemu. Przyczyna zatem leży w telefonie, albo coś z konfiguracją jest nie tak, albo telefon jest uszkodzony. Sprawdź może jeszcze jak Twój telefon działa z innymi kartami SIM.
Tak ale po pierwsze: internet działał bez problemu w tym telefonie, do czasu gdy byłam za granicą, przez pomyłkowo włączoną transmisje danych, została mi naliczona opłata, którą miałam zapłacić w ciągu 2 dni inaczej będzie zablokowana transmisja danych. Zrobiłam to dopiero po powrocie do kraju, czyli wczoraj, zapłaciłam rachunek i dostałam SMS od plusa że transmisja danych została odblokowana.
po drugie: telefon ma dwa sloty na karty SIM i gdy przekładam kartę z Play do drugiego slotu to internet działa w niej normalnie,
Jak sprawdzić czy coś z konfiguracją jest nie tak ? Wchodzę na stronę plusa i wpisuję nr i dostaję SMS konfiguracją do telefonu. którą akceptuję. Próbowałam konfigurować ręcznie i to nic nie dało.

Edit. Po usunięciu APN i nowej konfiguracji internet zaczął działać ale tylko 3G

Re: Brak LTE

: 15 lis 2017, o 15:34
autor: Ewa_Plus
dorq83,
- jaki tryb sieci masz wybrany?

Internet LTE i MMS

: 15 lis 2017, o 20:25
autor: luqas0891
Mam karte usim LTE abonament ja+59,99
Nie działa mi internet i MMS , czytałem gdzieś że operator musi zrestartować usługę i wszsytko zaczyna działać
Proszę o pomoc

Re: Brak LTE

: 16 lis 2017, o 11:16
autor: Basia_Plus
luqas0891,

telefon był konfigurowany za pośrednictwem tej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon? Jakie masz obecnie konfiguracje w telefonie (APN-y)? Czy transmisja danych jest aktywna na numerze jak i w ustawieniach telefonu? Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, dalej występują podobne problemy?

Re: Brak LTE

: 16 lis 2017, o 13:07
autor: luqas0891
tak ustawiane wg android http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon tak testowane na drugim telefonie ustawienia dobre apn plus na innym telefonie to samo jest źle

Re: Brak LTE

: 16 lis 2017, o 13:08
autor: dorq83
Ewa_Plus pisze:dorq83,
- jaki tryb sieci masz wybrany?
Mam wybrany 3G/LTE
Ale sprawa wyjaśniona, w innym miejscu już normalnie jest LTE. Dziękuję za chęć pomocy.