Strona 3 z 26

Re: Brak LTE

: 31 paź 2016, o 21:17
autor: amaryl556
Nie mam

Nie mam LTE iPhone SE

: 1 lis 2016, o 20:17
autor: pml
Po przedłużeniu umowy od kilku dni mam iphona se z pakietem LTE. Niestety po ustawieniu wszystkich opcji w komórce nie mam lte. Mimo, że zaznaczone jest LTE w sieciach komórkowych iphone zawsze łączy się z 3G. Dodam, że przebywam w miejscu gdzie usługa LTE jest aktywna na innych aparatach. Po wyborze LTE wyskakuje komunikat o braku certyfikacji LTE z producentem.
PLan taryfowy : Ja + Moja Firma 69.

Co mam zrobić aby korzystać z LTE zgodnie z podpisana umową?

Re: Nie mam LTE iPhone SE

: 2 lis 2016, o 12:25
autor: Ewa_Plus
pml pisze:Dodam, że przebywam w miejscu gdzie usługa LTE jest aktywna na innych aparatach.
- rozumiem, że po przełożeniu Twojej karty SIM do innego aparatu LTE działa?
Jaki APN masz wpisany w ustawieniach na tym iPhon'ie?

Re: Nie mam LTE iPhone SE

: 2 lis 2016, o 12:27
autor: pml
na innym telefonie działa LTE
próbowałem jako APN plus i internet - bez powodzenia

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 13:50
autor: Ewa_Plus
amaryl556,
- podeślij swój numer telefonu przez ten formularz, zgłoszę sprawę do działu technicznego.

pml
- spróbuj jeszcze raz przeprowadzić konfigurację zgodnie z tym opisem. Następnie wyłącz i włącz telefon. Daj znać jaki będzie efekt.

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 13:56
autor: pml
pml
- spróbuj jeszcze raz przeprowadzić konfigurację zgodnie z tym opisem. Następnie wyłącz i włącz telefon. Daj znać jaki będzie efekt.

Zrobiłem wszystko jak w opisie. Nadal zamiast LTE jest 3G.

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 14:16
autor: Ewa_Plus
pml,
- czy mógłbyś sprawdzić, jaki dokładnie model iPhone'a posiadasz (w postaci axxxx)?
Czy po wprowadzeniu tej konfiguracji wyłączyłeś i włączyłeś telefon?
Podeślij proszę screeny z ustawieniami, jakie masz wprowadzone.

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 14:29
autor: pml
Model MLM62LP/A.
Telefon został wyłaczony i właczony ponownie.
Wybrana oczywiscie sieć LTE.

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 14:44
autor: Ewa_Plus
pml,
- w opcji „Połączenia głosowe i danych” wybrane pasmo to "LTE"?
Czy pakiet internetowy, jaki masz na tym numerze, nie jest czasem wyczerpany?

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 14:51
autor: pml
Ewa_Plus pisze:pml,
- w opcji „Połączenia głosowe i danych” wybrane pasmo to "LTE"?
Czy pakiet internetowy, jaki masz na tym numerze, nie jest czasem wyczerpany?


Tak, wybrany jest LTE.
Pakiet mam na 16GB a wykorzystałem 17MB.
Może Pani sprawdzic po numerze czy wszystko gra?
I co z ta certyfikacją ?

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 15:36
autor: Ewa_Plus
pml,
- podeślij przez ten formularz swój numer telefonu wraz z lokalizacją, w której korzystasz najczęściej z Internetu. Przekażę sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 15:50
autor: pml
Wysłane.

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 15:57
autor: Ewa_Plus
pml,
- przeloguj (wył./wł.) teraz telefon i sprawdź, czy możesz łączyć się już z LTE.

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 16:11
autor: pml
Pojawił się lTE. Dziekuje za pomoc.
Co było przyczyną jego braku? Pytam na wypadek gdyby w przyszłosci sytuacja się powtórzyła.

Re: Brak LTE

: 2 lis 2016, o 16:21
autor: Magda_Plus
pml sytuacja była spowodowana ustawieniami systemowymi, które zostały poprawione.