Teraz jest 22 cze 2018, o 23:46

Zostaw Kontakt





Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

lukasz_cichon

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 29 sty 2018, o 10:14
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Redmi 4X

Re: Brak LTE

Post2 lut 2018, o 10:54

Witam, bylem wczoraj w Plusie i pani wymieniła mi kartę. Ale wieczorem przyszedł sms z informacją że zmiana karty możliwa za opłatą. Dzisiaj dzwonię do punktu i pani mi mówi że 25zł się należy. Umowa była podpisana 11.01.2018r. Trochę smutno :cry:
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Brak LTE

Post2 lut 2018, o 11:37

Witaj lukasz_cichon,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lukasz_cichon

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 29 sty 2018, o 10:14
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Redmi 4X

Re: Brak LTE

Post2 lut 2018, o 11:43

Basia_Plus napisał(a):Witaj lukasz_cichon,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.


Dziękuję, będę czekać na informację :)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Brak LTE

Post2 lut 2018, o 12:00

lukasz_cichon,

karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
lukasz_cichon(2 lut 2018, o 12:14)
Offline
Avatar użytkownika

lukasz_cichon

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 29 sty 2018, o 10:14
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Redmi 4X

Re: Brak LTE

Post2 lut 2018, o 12:17

Basia_Plus napisał(a):lukasz_cichon,

karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.


Dzięki wielkie :) Wszystko hula! Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Brak LTE

Post2 lut 2018, o 12:42

lukasz_cichon,

lukasz_cichon napisał(a):Wszystko hula!

cieszę się, że już wszystko działa oraz, że mogłam pomóc. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kokulek

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 lut 2018, o 22:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: xiaomi mi max 2

Re: Brak LTE

Post6 lut 2018, o 08:22

Basia_Plus napisał(a):cieszę się, że już wszystko działa oraz, że mogłam pomóc. :->


Witam wszystkich - proszę o pomoc i rozwianie moich wątpliwości :-? planuję zakup telefonu Xiaomi Mi Max 2 (bez B20) mieszkam w Bydgoszczy, w moim "kwadracie", czyli BT 41254 (Plus LTE900, 2100, 1800), BT P44064 (Aero2 LTE1800), Sferia BT42513, 44064 (LTE800) telefon bez obsługi LTE800 chyba powinien sobie poradzić ;-) tym bardziej, że Plus "poszedł" na ul. Wojska Polskiego 65 w LTE900 a to ok 1,5 km od mojego mieszkania. Sferia (LTE800) ma datę ważności do końca 2018 roku. Czy należy to rozumieć, że rozwojowo LTE800 w Plusie jest marginalizowane i zakup sprzętu bez obsługi tego pasma nie stanowi problemu ? To samo dotyczy lokalizacji w Pile, gdzie często jestem ale nie widzę tam BTS Plusa tylko Aero2 (1800) i Sferię (LTE800). Jak to z kolei wygląda w terenach mniej zurbanizowanych ? czy tam Plus "idzie" w LTE800 ? Mam wrażenie, że co jak co, ale w Plusie sprzęt bez B20 to nie jest, a już na pewno nie będzie problemem ...
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Brak LTE

Post6 lut 2018, o 10:54

Witaj kokulek,
- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
kokulek(6 lut 2018, o 11:04)
Offline
Avatar użytkownika

kokulek

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 lut 2018, o 22:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: xiaomi mi max 2

Re: Brak LTE

Post6 lut 2018, o 11:12

Ewa_Plus napisał(a):- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.


dziękuję bardzo - czyli moja teza nie rozmija się z planami Plusa, LTE800 mniej ważne - LTE900 (B8) wdrażane pełną parą, również w obszarach mniej zurbanizowanych ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Kryst

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smart firma
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Brak LTE

Post15 lut 2018, o 21:05

Witam, mam pewien problem gdyż przed poprzednim okresem rozliczeniowym LTE śmigało a od nowego okresu prędkość pobierania jak i wysyłania nie przekracza 0.20 mbps.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Brak LTE

Post16 lut 2018, o 10:02

Kryst, zrób proszę test prędkości i zamieść wynik, najlepiej screen. Czy łączysz się z internetem w 3G, czy LTE? Czy przedłużałeś umowę ostatnio?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kryst

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smart firma
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Brak LTE

Post16 lut 2018, o 12:53

Łączę się w Lte a po zmianie na 3g wyniki są podobne, w styczniu dopiero przeszedłem z play do plusa
Załączniki
IMG_20180216_125130.png
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Brak LTE

Post16 lut 2018, o 14:46

Kryst, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi, a ja przekażę sprawę do zweryfikowania przez odpowiedni dział.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kryst

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smart firma
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Brak LTE

Post16 lut 2018, o 15:19

Wiem że to może głupio zabrzmieć ale co to jest za zgłoszenie (bok) nr 180216-001304. Niestety jestem "zielony" w tych sprawach
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Brak LTE

Post16 lut 2018, o 17:06

Kryst,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości