Strona 22 z 26

Re: Brak LTE

: 2 lut 2018, o 11:54
autor: lukasz_cichon
Witam, bylem wczoraj w Plusie i pani wymieniła mi kartę. Ale wieczorem przyszedł sms z informacją że zmiana karty możliwa za opłatą. Dzisiaj dzwonię do punktu i pani mi mówi że 25zł się należy. Umowa była podpisana 11.01.2018r. Trochę smutno :cry:

Re: Brak LTE

: 2 lut 2018, o 12:37
autor: Basia_Plus
Witaj lukasz_cichon,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.

Re: Brak LTE

: 2 lut 2018, o 12:43
autor: lukasz_cichon
Basia_Plus pisze:Witaj lukasz_cichon,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
Dziękuję, będę czekać na informację :)

Re: Brak LTE

: 2 lut 2018, o 13:00
autor: Basia_Plus
lukasz_cichon,

karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.

Re: Brak LTE

: 2 lut 2018, o 13:17
autor: lukasz_cichon
Basia_Plus pisze:lukasz_cichon,

karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.
Dzięki wielkie :) Wszystko hula! Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

Re: Brak LTE

: 2 lut 2018, o 13:42
autor: Basia_Plus
lukasz_cichon,
lukasz_cichon pisze:Wszystko hula!
cieszę się, że już wszystko działa oraz, że mogłam pomóc. :->

Re: Brak LTE

: 6 lut 2018, o 09:22
autor: kokulek
Basia_Plus pisze:cieszę się, że już wszystko działa oraz, że mogłam pomóc. :->
Witam wszystkich - proszę o pomoc i rozwianie moich wątpliwości :-? planuję zakup telefonu Xiaomi Mi Max 2 (bez B20) mieszkam w Bydgoszczy, w moim "kwadracie", czyli BT 41254 (Plus LTE900, 2100, 1800), BT P44064 (Aero2 LTE1800), Sferia BT42513, 44064 (LTE800) telefon bez obsługi LTE800 chyba powinien sobie poradzić ;-) tym bardziej, że Plus "poszedł" na ul. Wojska Polskiego 65 w LTE900 a to ok 1,5 km od mojego mieszkania. Sferia (LTE800) ma datę ważności do końca 2018 roku. Czy należy to rozumieć, że rozwojowo LTE800 w Plusie jest marginalizowane i zakup sprzętu bez obsługi tego pasma nie stanowi problemu ? To samo dotyczy lokalizacji w Pile, gdzie często jestem ale nie widzę tam BTS Plusa tylko Aero2 (1800) i Sferię (LTE800). Jak to z kolei wygląda w terenach mniej zurbanizowanych ? czy tam Plus "idzie" w LTE800 ? Mam wrażenie, że co jak co, ale w Plusie sprzęt bez B20 to nie jest, a już na pewno nie będzie problemem ...

Re: Brak LTE

: 6 lut 2018, o 11:54
autor: Ewa_Plus
Witaj kokulek,
- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.

Re: Brak LTE

: 6 lut 2018, o 12:12
autor: kokulek
Ewa_Plus pisze:- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.
dziękuję bardzo - czyli moja teza nie rozmija się z planami Plusa, LTE800 mniej ważne - LTE900 (B8) wdrażane pełną parą, również w obszarach mniej zurbanizowanych ;-)

Re: Brak LTE

: 15 lut 2018, o 22:05
autor: Kryst
Witam, mam pewien problem gdyż przed poprzednim okresem rozliczeniowym LTE śmigało a od nowego okresu prędkość pobierania jak i wysyłania nie przekracza 0.20 mbps.

Re: Brak LTE

: 16 lut 2018, o 11:02
autor: Daniel_Plus
Kryst, zrób proszę test prędkości i zamieść wynik, najlepiej screen. Czy łączysz się z internetem w 3G, czy LTE? Czy przedłużałeś umowę ostatnio?

Re: Brak LTE

: 16 lut 2018, o 13:53
autor: Kryst
Łączę się w Lte a po zmianie na 3g wyniki są podobne, w styczniu dopiero przeszedłem z play do plusa

Re: Brak LTE

: 16 lut 2018, o 15:46
autor: Daniel_Plus
Kryst, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi, a ja przekażę sprawę do zweryfikowania przez odpowiedni dział.

Re: Brak LTE

: 16 lut 2018, o 16:19
autor: Kryst
Wiem że to może głupio zabrzmieć ale co to jest za zgłoszenie (bok) nr 180216-001304. Niestety jestem "zielony" w tych sprawach

Re: Brak LTE

: 16 lut 2018, o 18:06
autor: Ewa_Plus
Kryst,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do działu technicznego.