Strona 22 z 26
Re: Brak LTE
: 2 lut 2018, o 11:54
autor: lukasz_cichon
Witam, bylem wczoraj w Plusie i pani wymieniła mi kartę. Ale wieczorem przyszedł sms z informacją że zmiana karty możliwa za opłatą. Dzisiaj dzwonię do punktu i pani mi mówi że 25zł się należy. Umowa była podpisana 11.01.2018r. Trochę smutno
Re: Brak LTE
: 2 lut 2018, o 12:37
autor: Basia_Plus
Witaj lukasz_cichon,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
Re: Brak LTE
: 2 lut 2018, o 12:43
autor: lukasz_cichon
Basia_Plus pisze:Witaj lukasz_cichon,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
Dziękuję, będę czekać na informację :)
Re: Brak LTE
: 2 lut 2018, o 13:00
autor: Basia_Plus
lukasz_cichon,
karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.
Re: Brak LTE
: 2 lut 2018, o 13:17
autor: lukasz_cichon
Basia_Plus pisze:lukasz_cichon,
karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.
Dzięki wielkie :) Wszystko hula! Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.
Re: Brak LTE
: 2 lut 2018, o 13:42
autor: Basia_Plus
lukasz_cichon,
lukasz_cichon pisze:Wszystko hula!
cieszę się, że już wszystko działa oraz, że mogłam pomóc.
Re: Brak LTE
: 6 lut 2018, o 09:22
autor: kokulek
Basia_Plus pisze:cieszę się, że już wszystko działa oraz, że mogłam pomóc.
Witam wszystkich - proszę o pomoc i rozwianie moich wątpliwości
planuję zakup telefonu Xiaomi Mi Max 2 (bez B20) mieszkam w Bydgoszczy, w moim "kwadracie", czyli BT 41254 (Plus LTE900, 2100, 1800), BT P44064 (Aero2 LTE1800), Sferia BT42513, 44064 (LTE800) telefon bez obsługi LTE800 chyba powinien sobie poradzić
tym bardziej, że Plus "poszedł" na ul. Wojska Polskiego 65 w LTE900 a to ok 1,5 km od mojego mieszkania. Sferia (LTE800) ma datę ważności do końca 2018 roku. Czy należy to rozumieć, że rozwojowo LTE800 w Plusie jest marginalizowane i zakup sprzętu bez obsługi tego pasma nie stanowi problemu ? To samo dotyczy lokalizacji w Pile, gdzie często jestem ale nie widzę tam BTS Plusa tylko Aero2 (1800) i Sferię (LTE800). Jak to z kolei wygląda w terenach mniej zurbanizowanych ? czy tam Plus "idzie" w LTE800 ? Mam wrażenie, że co jak co, ale w Plusie sprzęt bez B20 to nie jest, a już na pewno nie będzie problemem ...
Re: Brak LTE
: 6 lut 2018, o 11:54
autor: Ewa_Plus
Witaj kokulek,
- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.
Re: Brak LTE
: 6 lut 2018, o 12:12
autor: kokulek
Ewa_Plus pisze:- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.
dziękuję bardzo - czyli moja teza nie rozmija się z planami Plusa, LTE800 mniej ważne - LTE900 (B8) wdrażane pełną parą, również w obszarach mniej zurbanizowanych
Re: Brak LTE
: 15 lut 2018, o 22:05
autor: Kryst
Witam, mam pewien problem gdyż przed poprzednim okresem rozliczeniowym LTE śmigało a od nowego okresu prędkość pobierania jak i wysyłania nie przekracza 0.20 mbps.
Re: Brak LTE
: 16 lut 2018, o 11:02
autor: Daniel_Plus
Kryst, zrób proszę test prędkości i zamieść wynik, najlepiej screen. Czy łączysz się z internetem w 3G, czy LTE? Czy przedłużałeś umowę ostatnio?
Re: Brak LTE
: 16 lut 2018, o 13:53
autor: Kryst
Łączę się w Lte a po zmianie na 3g wyniki są podobne, w styczniu dopiero przeszedłem z play do plusa
Re: Brak LTE
: 16 lut 2018, o 15:46
autor: Daniel_Plus
Kryst, prześlij mi proszę
tym formularzem numer usługi, a ja przekażę sprawę do zweryfikowania przez odpowiedni dział.
Re: Brak LTE
: 16 lut 2018, o 16:19
autor: Kryst
Wiem że to może głupio zabrzmieć ale co to jest za zgłoszenie (bok) nr 180216-001304. Niestety jestem "zielony" w tych sprawach
Re: Brak LTE
: 16 lut 2018, o 18:06
autor: Ewa_Plus
Kryst,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do działu technicznego.