Teraz jest 22 sty 2017, o 09:08

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt




Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Buss

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 28 lis 2016, o 16:22
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S6

Re: Brak LTE

Post28 lis 2016, o 18:48

Hm.. wydaje się, że jest lepiej. W każdym razie już nie muszę wyłączać i włączać transmisji danych tylko samo łapie 4G jak jest w zasięgu także na plus :) dziękuję bardzo, pozdrawiam ;)
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Brak LTE

Post29 lis 2016, o 10:01

Buss fajnie, że działa. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

napinaczmichal

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 sty 2017, o 11:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+ Abonament
  • Model telefonu: xperia Z3

Re: Brak LTE

Post7 sty 2017, o 11:44

Witam
Podobny problem dopadł również mnie. Telefon to Sony Xperia Z3, APN Plus. Chodzi mi głównie o zasięg, a mianowicie na 3g mam pełny zasięg i w tym samym miejscu, gdy przełączę się na LTE, to zasięg spada do 1 kreski. Po powrocie na 3g znów mam pełny zasięg.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1477
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: Brak LTE

Post9 sty 2017, o 11:05

Witaj napinaczmichal,

czy tak się dzieje cały czas? W jakiej dokładnie lokalizacji się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AdrianZloty

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 sty 2017, o 16:47
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: OnePlus 3T

Re: Brak LTE

Post9 sty 2017, o 17:03

Witam,
Mam ten sam problem. W ostatnim czasie brałem wtórnik karty SIM ponieważ zmieniłem telefon i była potrzebna nanoSIM.
Telefon łączy się 3G/H+ i internet działa, natomiast na LTE wgl się nie przełącza, stary telefon miał ciągle pełen zasięg LTE mieszkam w centrum Bydgoszczy także nie powinno być z tym problemu. Konfiguracje sprawdziłem i tam jest w porządku, Typ sieci ustawiony na 3G/LTE
Posiadam ofertę na Abonament.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Brak LTE

Post9 sty 2017, o 17:08

AdrianZloty jaki masz model aparatu, jaki jest APN zapisany w ustawieniach Twojego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Magda_Plus otrzymał podziękowanie od
AdrianZloty(9 sty 2017, o 17:31)
Offline
Avatar użytkownika

AdrianZloty

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 sty 2017, o 16:47
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: OnePlus 3T

Re: Brak LTE

Post9 sty 2017, o 17:19

Telofon to OnePlus 3T
APN: plus
Typ APN: default
Typ uwierzytelnienia PAP (ustawiłem to teraz bo wcześniej miałem pusto w tym miejscu)

Już działa, widocznie dodanie tego PAP pomogło.
Dziękuje za szybki odzew
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Brak LTE

Post9 sty 2017, o 17:45

AdrianZloty w takim razie pozostaje mi się cieszyć, że możesz korzystać z LTE w swoim telefonie. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AdrianZloty

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 sty 2017, o 16:47
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: OnePlus 3T

Re: Brak LTE

Post9 sty 2017, o 18:51

Tak w telefonie już tak. Natomiast ta sytuacja przypomniała mi o problemie z internetem mobilnym.
Sytuacja ma się tak, w zeszłym miesiącu udało mi się wykorzystać limit transferu. Prędkość internetu wiadomo spadła. Sytuacja jest o tyle dziwna że dotychczas w Plus Online z pakietu podstawowego gigabajty nie uciekały gdyż posiadam usługę LTE bez limitu danych. Dziś logując się na Plus Online okazuje się że zostało mi się już 42GB. Nie wiem czy coś było zmieniane wewnętrznie w sieci i stąd problem, gdyż wcześniej takie zjawisko nie występowało.
W porównaniu w Plus Online telefonu i internetu w zakładce USŁUGI>>PLUSINTERNET można zauważyć że wgl nie mam dostępnej opcji "usługa LTE" a przy telefonie jest. http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4395
Sam router pokazuje "typ sieci" LTE
Router to ZTE MF28D, oferta abonamentowa: Ja + POWER LTE 70 GB, nr: 601xxxxxx
Gdyby mogła się Pani przyjrzeć sytuacji byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 10 sty 2017, o 08:02 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ukryłam numer
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3538
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 67 razy
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Brak LTE

Post10 sty 2017, o 10:38

AdrianZloty,
- pakiet podstawowy dotyczy wszystkich technologii i jest rozliczany w pierwszej kolejności. Usługa LTE bez limitu działa dopiero po wyczerpaniu pakietu podstawowego.
Jeśli chodzi o usługę LTE, to w przypadku abonamentu na Internet jest ona "zaszyta" w taryfie, a w przypadku abonamentu na telefon, funkcjonuje jako dodatkowa usługa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

napinaczmichal

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 sty 2017, o 11:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+ Abonament
  • Model telefonu: xperia Z3

Re: Brak LTE

Post10 sty 2017, o 11:32

Mieszkam w Kleszczowie woj. łódzkie, dzieje się tak od jakiś 6 miesięcy. Wcześniej takiego problemu nie było.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1477
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: Brak LTE

Post10 sty 2017, o 12:04

napinaczmichal,

- czy taka sytuacja jest bez względu na porę dnia? Jak sprawa wygląda po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krupniok200

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 19 wrz 2015, o 13:59
  • Lokalizacja: Katowice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Bez Limitu 29,99
  • Model telefonu: Microsoft Lumia 640 xl LTE

Re: Brak LTE

Post11 sty 2017, o 08:00

Witam, otóż mój kolega ma problem z połączeniem się od sieci LTE na telefonie xiaomi redmi note 3 pro (wersja chińska, nie obsługująca LTE 800MHz, co nie powinno przeszkadzać, gdyż plus nie nadaje na tym paśmie), ustawianie były APNy zgdnie ze stroną ustaw.plus.pl, po restarcie telefonu nie łączył się w ogóle z internetem, przy standardowych APNach (z karty SIM( łączy się na 2 sekundy z lte po czym przełącza się na 3g. Karta sim obsługująca LTE, na tej samej LTE śmiga ładnie na lumii 640xl LTE, oraz na telefonie xiaomi z innymi operatorami (np. T-mobile). Bardzo proszę o szybką pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1477
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: Brak LTE

Post11 sty 2017, o 10:15

Witaj krupniok200,

czy inna karta SIM była sprawdzana w tym aparacie? Jaki APN jest ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krupniok200

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 19 wrz 2015, o 13:59
  • Lokalizacja: Katowice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Bez Limitu 29,99
  • Model telefonu: Microsoft Lumia 640 xl LTE

Re: Brak LTE

Post11 sty 2017, o 10:32

Powtórzę to co napisałem wcześniej, były testowane 3 karty sim: 2 z plusa, 1 z T-Mobile. Na karcie z T-Mobile transmisja danych po LTE ruszyła z buta. Na obydwu kartach z plusa: Przy domyślnych ustawieniach apn z karty sim (były to ustawienia pod LTE) zasięg lte pojawiał się na 2sek po czym zasięg przełączał się na 3g. Jeżeli zaś ustawi się apny wg. strony ustaw.plus.pl, transmisja danych wogóle nie rusza. Dla porównania te 2 karty z plusa była wsadzane do lumii 640xl lte i lte działał z buta.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości