Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
typiarzz,
po przeniesieniu numeru do oferty na Kartę w ciągu 30 dni należy zasilić numer dowolną kwotą, aby móc z niego korzystać.
po przeniesieniu numeru do oferty na Kartę w ciągu 30 dni należy zasilić numer dowolną kwotą, aby móc z niego korzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Dziś po południu zostałem wylogowany z sieci zgodnie z oczekiwaniami (okres rozliczeniowy do 8.05 włącznie).
Niestety aktualnie po wejściu na stronę https://doladuj.plus.pl/ nie jestem w stanie doładować konta, gdyż otrzymuję komunikat:
"Informacja - BŁĄD Numer nie może zostać doładowany"
Dnia 1.05 wysłałem SMS o treści PRZENIES na numer 80107 i otrzymałem wiadomość potwierdzającą przyjęcie SMS.
Co zrobić w takiej sytuacji?
Niestety aktualnie po wejściu na stronę https://doladuj.plus.pl/ nie jestem w stanie doładować konta, gdyż otrzymuję komunikat:
"Informacja - BŁĄD Numer nie może zostać doładowany"
Dnia 1.05 wysłałem SMS o treści PRZENIES na numer 80107 i otrzymałem wiadomość potwierdzającą przyjęcie SMS.
Co zrobić w takiej sytuacji?
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
@typiarzz, Podejdź do salonu i zarejestruj numer ponownie.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
To po co wysylalem SMS o tresci PRZENIES?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
typiarzz,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy telefon był wyłączany i włączany?
jak obecnie wygląda sytuacja, czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Telefon byl wylaczany dwukrotnie, niemniej po tym komentarzu zrobilem to jeszcze raz i juz zadzialalo. Nic nie zmienialem po swojej stronie. Dziwne, ale teraz wszystko juz dziala. Bylem w stanie doladowac konto za 10 PLN na doladuj.plus.plBasia_Plus pisze:typiarzz,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy telefon był wyłączany i włączany?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
typiarzz,
super. Cieszę się, że już wszystko działa jak trzeba.typiarzz pisze: ale teraz wszystko juz dziala
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wypowiedzenie umowy - dwie różne daty...
Witam.
Mam pytanie odnośnie wypowiedzenia umowy abonamentowej.
Mianowicie na plus online Data wygaśnięcia umowy to: 25.07.2018, a mój okres rozliczeniowy to: 17.04.2018 - 16.05.2018.
W związku z tym od jakiej konkretnie daty będzie liczone 30 dni okresu wypowiedzenia?
Proszę o informację jakiego dnia muszę najpóźniej wysłać wypowiedzenie na adres Polkomtel i kiedy mogę zrobić to najwcześniej, żeby nie została naliczona kara za zerwanie umowy.
Moje zapytanie kieruję tutaj, gdyż w żadnym salonie Plusa nie mogłem takowej odpowiedzi uzyskać jak i złożyć oświadczenia o nie przedłużaniu umowy, gdyż dostawałem informację, że jeśli to zrobię dostanę kare umowną....
Pozdrawiam
Mam pytanie odnośnie wypowiedzenia umowy abonamentowej.
Mianowicie na plus online Data wygaśnięcia umowy to: 25.07.2018, a mój okres rozliczeniowy to: 17.04.2018 - 16.05.2018.
W związku z tym od jakiej konkretnie daty będzie liczone 30 dni okresu wypowiedzenia?
Proszę o informację jakiego dnia muszę najpóźniej wysłać wypowiedzenie na adres Polkomtel i kiedy mogę zrobić to najwcześniej, żeby nie została naliczona kara za zerwanie umowy.
Moje zapytanie kieruję tutaj, gdyż w żadnym salonie Plusa nie mogłem takowej odpowiedzi uzyskać jak i złożyć oświadczenia o nie przedłużaniu umowy, gdyż dostawałem informację, że jeśli to zrobię dostanę kare umowną....
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 maja 2018, o 15:12 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj Orzeszeq,
oświadczenie o rozwiązanie umowy możesz złożyć już teraz, najpóźniej 16.06.2018 r.
Aby uniknąć kary, na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Pozdrawiam.
oświadczenie o rozwiązanie umowy możesz złożyć już teraz, najpóźniej 16.06.2018 r.
Aby uniknąć kary, na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Czy jeżeli wypowiem umowie w trakcie okresu promocyjnego to czy po minieciu okresu wypowiedzenia numer przechodzi standardowo do prepaid czy od razu się wyłącza numer?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
88michal,
Tak. Po złożonej rezygnacji (wypowiedzenie z dyspozycją zakończenia umowy z końcem okresu promocyjnego), Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać zasilenia. Przed dezaktywacją warto też wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107. Dzięki temu Twoje dane rejestracyjne zostaną przeniesione z oferty abonamentowej.88michal pisze:Czy jeżeli wypowiem umowie w trakcie okresu promocyjnego to czy po minieciu okresu wypowiedzenia numer przechodzi standardowo do prepaid
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Ewa_Plus pisze:typiarzz,
- tak, to jest standardowa procedura. Nie zapomnij o tym SMS-ie, żeby dane rejestracyjne się przeniosły.
A potem to wystarczy, że zasilisz konto w ciągu 30 dni od dezaktywacji
Czy dotyczy to także ofert na firmę czy takowe mają inne procedury ?
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Focus,
- tak, w przypadku ofert na firmę również będzie tak to wyglądało.
Oczywiście mowa o wypowiedzeniu umowy, która jest po kontrakcie.
- tak, w przypadku ofert na firmę również będzie tak to wyglądało.
Oczywiście mowa o wypowiedzeniu umowy, która jest po kontrakcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam
Wysłałem pismo informujące o braku woli przedłużenia Umowy na czas nieoznaczony po upływie czasu oznaczonego Umowy i z prośbą o zawarcie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus na Kartę z wykorzystaniem dotychczasowego numeru telefonu.
W planie miałem wysłanie SMSa PRZENIES.
Dostałem jednak pismo, że moje oświadczenie (brak woli) oznacza rezygnację z usług telekomunikacyjnych. Nie ma słowa o przeniesieniu do oferty "na kartę".
Czy to pismo oznacza, że nie zachowam numeru w ofercie na kartę?
Dziękuję za pomoc
Krzychor
Wysłałem pismo informujące o braku woli przedłużenia Umowy na czas nieoznaczony po upływie czasu oznaczonego Umowy i z prośbą o zawarcie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus na Kartę z wykorzystaniem dotychczasowego numeru telefonu.
W planie miałem wysłanie SMSa PRZENIES.
Dostałem jednak pismo, że moje oświadczenie (brak woli) oznacza rezygnację z usług telekomunikacyjnych. Nie ma słowa o przeniesieniu do oferty "na kartę".
Czy to pismo oznacza, że nie zachowam numeru w ofercie na kartę?
Dziękuję za pomoc
Krzychor
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Ja też dostałem takie pismo od nich, też nic nie było o przejściu na kartę. Ale po wysłaniu smsa o treści przenies przyszedł SMS że dane zostaną przeniesione do usługi na karte więc myślę że jest ok.