Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

Witaj krzychor,

numer zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę i taryfy Plus Elastyczna na Kartę.
Zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać jego zasilenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dark3lf78
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2018, o 10:54

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: dark3lf78 »

14.08 byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!

Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

dark3lf78,

aby zweryfikować wskazaną kwestię, wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie
dark3lf78 pisze:Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
Po złożonej rezygnacji, powinieneś otrzymać pismo z taką informacją. Pamiętaj potem o działaniach, o których pisałam tutaj: viewtopic.php?f=98&t=21913&start=90#p237802.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dark3lf78
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2018, o 10:54

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: dark3lf78 »

Marta_Plus,
czy otrzymałaś ode mnie PW? bo niestety na swoim profilu nie widzę
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

dark3lf78,

nie otrzymałam wiadomości. Jeśli wysłałeś swoje zapytanie przez wskazany wcześniej formularz, podaj mi proszę numer referencyjny zgłoszenia, abym mogła przyśpieszyć sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dark3lf78
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2018, o 10:54

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: dark3lf78 »

Marta_Plus,
dziwne po napisaniu wiadomości pokazuje, że masz zablokowane PW i nie zostało wysłane. :/
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

dark3lf78,

zgadza się, ale możesz mi ten numer podesłać tutaj, na forum.
Obecna forma kontaktu z nami to adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie maila należy zamieszczać dopisek FORUM i swój nick. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dark3lf78
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2018, o 10:54

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: dark3lf78 »

Marta_Plus,
sprawę zarejestrowano pod nr #221414
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

dark3lf78,
dark3lf78 pisze:sprawę zarejestrowano pod nr #221414
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dark3lf78
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2018, o 10:54

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: dark3lf78 »

Marta_Plus i Basia_Plus,
w dniu wczorajszym otrzymałem odpowiedź na moje zgłoszenie

dziękuję za pomoc
moreno
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 sie 2018, o 11:51

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: moreno »

Witam wszystkich,

interesuje mnie przeniesienie numeru który mam obecnie na firmę (działalność gospodarcza) na osobę prywatną (syna) który jest obecnie faktycznym użytkownikiem numeru. Obecny abonament kończy się w październiku. Pytając dwa razy w punkcie dostałem dwie różne odpowiedzi. Osoba nr 1 powiedziała że nie ma problemu, robimy cesję, syn przedstawia zaświadczeni o zatrudnieniu i abonament jest przeniesiony na niego. Osoba nr 2 dziś powiedziała że nie da się teraz przenieść numeru, muszę czekać do końca abonamentu, wypowiedzieć przedłużenie umowy a jednocześnie złożyć jakiś wniosek o przejęcie tego numeru w ramach prepaid...
Która wersja jest w końcu poprawna?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

dark3lf78,

cieszymy się, że mogłyśmy pomóc. ;-)

Witaj moreno,

oba sposoby są możliwe. W pierwszym przypadku od razu można dokonać płatnej cesji, w drugim - po dezaktywacji numeru - konwersji wraz ze zmianą danych właściciela numeru, co nie wiąże się z opłatą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jarekk
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 sty 2019, o 21:07

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Jarekk »

Witam,

Dzisiaj w salonie Plusa (CH Serenada, Kraków) chciałem złożyć rezygnację z umowy abonamentu z zachowaniem okresu trwania tej umowy (po jej zakończeniu przejść do Plus prepaid). Umowy kończy się 22.04.2019. Niestety zostałem odprawiony z powodu "system nie pozwala na ustawienie daty końcowej później niż w marcu, proszę przyjść jeszcze raz pod koniec lutego".

W związku z tym proszę o informację jak to się ma do wcześniejszych postów w których piszą Państwo, że rezygnację można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy?

Proszę również o informację czy rezygnację z umowy można zgłosić mailowo i jeśli tak to co musi być zwarte w takim oświadczeniu i gdzie należy go przesłać.

Pozdrawiam,
Jarek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Jarekk,

jak pisaliśmy wcześniej, pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy). Przekazałam już interwencję do danego punktu.
Jarekk pisze:Proszę również o informację czy rezygnację z umowy można zgłosić mailowo i jeśli tak to co musi być zwarte w takim oświadczeniu i gdzie należy go przesłać.
Tak, wysyłając taką dyspozycję na adres: bok@plus.pl. E-mail musi być przesłany z adresu uwierzytelnionego (wpisanego na koncie).
Wniosek powinien zawierać:
- numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja lub numer karty SIM,
- dane osobowe właściciela numeru (imię i nazwisko, adres zamieszkania lub PESEL) lub dane firmy (nazwa firmy, adres siedziby oraz numer NIP lub REGON)
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- aktywny Plus Kod.

Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień przesłania wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jarekk
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 sty 2019, o 21:07

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Jarekk »

Ok, dziękuję za wyczerpującą informację.
ODPOWIEDZ