Strona 4 z 14

Rozwiązanie umowy - numer nie przeniesiony do pnk

: 9 sty 2018, o 11:26
autor: sebiks
Witam.

24-12-2017r upłynął termin obowiązywania mojej umowy. W listopadzie w salonie Plusa złożyłam rezygnację .
Po kilku dniach otrzymałam pismo informujące mnie że umowa zostanie rozwiązana 8-01-2018 oraz że numer zostanie przeniesiony do PNK (czego sobie życzyłam).
Dziś jest 9 stycznia numer mam wciąż aktywny w abonamencie, wczoraj zakupiłam doładowanie za 50zł i co dalej?
ZA chwilę wystawiona będzie nowa faktura :(
Próbowałam dzwonić na 2699 niestety konsultant obsługujący mój numer pracuje od godzin popołudniowych :(

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 11:47
autor: Basia_Plus
Witaj sebiks,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 11:48
autor: sebiks
Basia_Plus pisze:Witaj sebiks,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Wysłane

EDYCJA:
Basia_Plus pisze:Witaj sebiks,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Numer już został dezaktywowany , dziękuje za interwencję . Ale teraz żądana jest rejestracja numeru a miał być zapisany na dane obecnego właściciela. Taka była treść smsa zwrotnego w odpowiedzi na wysłaną wiadomość o treści "PRZENIEŚ" na numer 80107

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 12:43
autor: Basia_Plus
sebiks,

czy otrzymałaś wiadomość zwrotną potwierdzającą przeniesienie danych?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 12:44
autor: sebiks
Basia_Plus pisze:sebiks,

czy otrzymałaś wiadomość zwrotną potwierdzającą przeniesienie danych?
Nie, tylko informację że zostaną przeniesione.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 12:55
autor: Basia_Plus
sebiks,

jaki masz komunikat przy próbie wykonania połączenia? Telefon był wyłączany i włączany?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 12:57
autor: sebiks
Basia_Plus pisze:sebiks,

jaki masz komunikat przy próbie wykonania połączenia?
"Aby korzystać z usług Plus lub Plush zarejestruj numer..."
Telefon był wyłączany i właczany

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 13:11
autor: Basia_Plus
sebiks,
sebiks pisze:tylko informację że zostaną przeniesione.
sprawdź niebawem, czy dane zostały już przeniesione.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 14:06
autor: sebiks
Basia_Plus pisze:sebiks,
sebiks pisze:tylko informację że zostaną przeniesione.
sprawdź niebawem, czy dane zostały już przeniesione.
Na razie nic...

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 9 sty 2018, o 17:13
autor: Ewa_Plus
sebiks,
- wyłącz i włącz telefon. Powinno być już OK.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 10 sty 2018, o 21:33
autor: mekong
Dzień dobry (wieczór),
Mam dwa pytania do Specjalistów Plusa:
1) jaka jest właściwie poprawna komenda SMS przy przeniesieniu danych właściciela z usługi abonamentowej do pre paid (PNK)? PRZENIES na numer 80107, czy PRZENIEŚ. Mała kreseczka, a może robić różnicę. Na tym forum widziałem już właśnie te dwie wersje i czy w ogóle ma to znaczenie?

2) mój staż to prawie 20 lat w abonamencie w Plusie, za bardzo nawet nie narzekałem ;-) . Jednak to usługa Plusnet mnie trzymała, więc decyzja teraz o przejściu na kartę a później to zobaczy się :-? . Dane: okres rozliczeniowy 17 dzień miesiąca -16 - ty kolejnego. Data obowiązywania aneksu promocyjnego 28.02.2018
Kiedy właściwie złożyć poprawnie oświadczenie o nieprzedłużaniu umowy na czas nieoznaczony:
a) już teraz - nie ma to znaczenia,
b) między 17.01.2018 a 27.01.2018 r., aby dochować tego 30 dniowego terminu?

Nie chcę płacić kary za jeden miesiąc wypowiedzenia przed terminem...
Pzdr

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 11 sty 2018, o 11:35
autor: Basia_Plus
Witaj mekong,

komenda PRZENIEŚ/PRZENIES przetwarzana jest zarówno z polskimi znakami jak i bez nich.

Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 16 sty 2018, o 14:02
autor: bogdanjan
Basia_Plus pisze:kezman,
kezman pisze:Wysłałem wcześniej sms
jakiej treści wysłałeś wiadomość w celu przeniesienia danych?
Czy SMS został wysłany jeszcze przed odłączeniem numeru?
Chciałem dopytać w sprawie rejestracji numeru przy przechodzeniu z abonamentu na kartę:
1. Czy sms na nr 80107 o treści PRZENIES należy wysłać jeszcze w okresie umowy abonamentowej(np. w ostatnim dniu jej obowiązywania)?
2. Czy chcąc zarejestrować numer w punkcie Plusa trzeba to zrobić np. w ostatnim dniu obowiązywania umowy czy po jej rozwiązaniu (po wyłączeniu numeru)

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 16 sty 2018, o 14:29
autor: Basia_Plus
bogdanjan,
bogdanjan pisze:1. Czy sms na nr 80107 o treści PRZENIES należy wysłać jeszcze w okresie umowy abonamentowej(np. w ostatnim dniu jej obowiązywania)?
tak, SMS musi być wysłany jeszcze przed dezaktywacją numeru w usłudze abonamentowej.
bogdanjan pisze:2. Czy chcąc zarejestrować numer w punkcie Plusa trzeba to zrobić np. w ostatnim dniu obowiązywania umowy czy po jej rozwiązaniu (po wyłączeniu numeru)
W przypadku rejestracji w punkcie Plusa, numer można zarejestrować po jego wyłączeniu w ofercie abonamentowej. Sposoby rejestracji są podane na naszej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 17 sty 2018, o 11:18
autor: wall
Witam,

Podepnę się pod temat.
Korzystam z karty w abo z umową na osobę fizyczną, która się kończy w lutym. Proszę o odpowiedź, czy dobrze rozumiem. Umowa jest na znajomego, który zamierza ją wypowiedzieć - czyli standardowo oświadczenie o wypowiedzeniu z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Jeśli przed końcem umowy znajomy nie wyśle SMSa PRZENIEŚ oraz po zakończeniu umowy nie zarejestruje karty to ja z nieaktywną sim w ciągu 30 dni idę do punktu sprzedaży, rejestruję kartę na siebie, zachowuję dotychczasowy numer i mogę robić np. konwersję na abo. Oczywiście wszystko za jego zgodą. Czy tak?