Teraz jest 21 lip 2018, o 22:05

Zostaw Kontakt





Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post7 maja 2018, o 09:52

typiarzz,

po przeniesieniu numeru do oferty na Kartę w ciągu 30 dni należy zasilić numer dowolną kwotą, aby móc z niego korzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post9 maja 2018, o 20:51

Dziś po południu zostałem wylogowany z sieci zgodnie z oczekiwaniami (okres rozliczeniowy do 8.05 włącznie).
Niestety aktualnie po wejściu na stronę https://doladuj.plus.pl/ nie jestem w stanie doładować konta, gdyż otrzymuję komunikat:
"Informacja - BŁĄD Numer nie może zostać doładowany"
Dnia 1.05 wysłałem SMS o treści PRZENIES na numer 80107 i otrzymałem wiadomość potwierdzającą przyjęcie SMS.

Co zrobić w takiej sytuacji?
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 477
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 292 razy
    Otrzymał podziękowań: 38 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post10 maja 2018, o 07:35

@typiarzz, Podejdź do salonu i zarejestruj numer ponownie.
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post10 maja 2018, o 07:50

To po co wysylalem SMS o tresci PRZENIES?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post10 maja 2018, o 09:07

typiarzz,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
typiarzz(10 maja 2018, o 10:37)
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post10 maja 2018, o 10:12

Basia_Plus napisał(a):typiarzz,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy telefon był wyłączany i włączany?

Telefon byl wylaczany dwukrotnie, niemniej po tym komentarzu zrobilem to jeszcze raz i juz zadzialalo. Nic nie zmienialem po swojej stronie. Dziwne, ale teraz wszystko juz dziala. Bylem w stanie doladowac konto za 10 PLN na doladuj.plus.pl
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post10 maja 2018, o 10:34

typiarzz,

typiarzz napisał(a): ale teraz wszystko juz dziala

super. Cieszę się, że już wszystko działa jak trzeba. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
typiarzz(10 maja 2018, o 10:37)
Offline
Avatar użytkownika

Orzeszeq

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 10 maja 2018, o 13:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ 49,99-
  • Model telefonu: Samsung J7 2017

Wypowiedzenie umowy - dwie różne daty...

Post10 maja 2018, o 13:27

Witam.

Mam pytanie odnośnie wypowiedzenia umowy abonamentowej.
Mianowicie na plus online Data wygaśnięcia umowy to: 25.07.2018, a mój okres rozliczeniowy to: 17.04.2018 - 16.05.2018.
W związku z tym od jakiej konkretnie daty będzie liczone 30 dni okresu wypowiedzenia?
Proszę o informację jakiego dnia muszę najpóźniej wysłać wypowiedzenie na adres Polkomtel i kiedy mogę zrobić to najwcześniej, żeby nie została naliczona kara za zerwanie umowy.

Moje zapytanie kieruję tutaj, gdyż w żadnym salonie Plusa nie mogłem takowej odpowiedzi uzyskać jak i złożyć oświadczenia o nie przedłużaniu umowy, gdyż dostawałem informację, że jeśli to zrobię dostanę kare umowną....

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 10 maja 2018, o 14:12 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 767
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post10 maja 2018, o 14:22

Witaj Orzeszeq,

oświadczenie o rozwiązanie umowy możesz złożyć już teraz, najpóźniej 16.06.2018 r.
Aby uniknąć kary, na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

88michal

PlusManiak

  • Posty: 118
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 08:00
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja + 29
  • Model telefonu: Huawei p9 lite mini

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post10 maja 2018, o 14:38

Czy jeżeli wypowiem umowie w trakcie okresu promocyjnego to czy po minieciu okresu wypowiedzenia numer przechodzi standardowo do prepaid czy od razu się wyłącza numer?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 767
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post10 maja 2018, o 14:57

88michal,
88michal napisał(a):Czy jeżeli wypowiem umowie w trakcie okresu promocyjnego to czy po minieciu okresu wypowiedzenia numer przechodzi standardowo do prepaid
Tak. Po złożonej rezygnacji (wypowiedzenie z dyspozycją zakończenia umowy z końcem okresu promocyjnego), Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać zasilenia. Przed dezaktywacją warto też wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107. Dzięki temu Twoje dane rejestracyjne zostaną przeniesione z oferty abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Focus

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 7 maja 2016, o 11:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+Moja Firma
  • Model telefonu: HONOR 5x

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post5 cze 2018, o 15:53

Ewa_Plus napisał(a):typiarzz,
- tak, to jest standardowa procedura. Nie zapomnij o tym SMS-ie, żeby dane rejestracyjne się przeniosły.
A potem to wystarczy, że zasilisz konto w ciągu 30 dni od dezaktywacji :-)



Czy dotyczy to także ofert na firmę czy takowe mają inne procedury ?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post5 cze 2018, o 16:50

Focus,
- tak, w przypadku ofert na firmę również będzie tak to wyglądało.
Oczywiście mowa o wypowiedzeniu umowy, która jest po kontrakcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krzychor

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 lip 2018, o 00:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post7 lip 2018, o 00:16

Witam
Wysłałem pismo informujące o braku woli przedłużenia Umowy na czas nieoznaczony po upływie czasu oznaczonego Umowy i z prośbą o zawarcie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus na Kartę z wykorzystaniem dotychczasowego numeru telefonu.
W planie miałem wysłanie SMSa PRZENIES.
Dostałem jednak pismo, że moje oświadczenie (brak woli) oznacza rezygnację z usług telekomunikacyjnych. Nie ma słowa o przeniesieniu do oferty "na kartę".
Czy to pismo oznacza, że nie zachowam numeru w ofercie na kartę?
Dziękuję za pomoc
Krzychor
Offline
Avatar użytkownika

88michal

PlusManiak

  • Posty: 118
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 08:00
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja + 29
  • Model telefonu: Huawei p9 lite mini

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post9 lip 2018, o 07:50

Ja też dostałem takie pismo od nich, też nic nie było o przejściu na kartę. Ale po wysłaniu smsa o treści przenies przyszedł SMS że dane zostaną przeniesione do usługi na karte więc myślę że jest ok.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości