sedzia20 ,
przekazałam sprawę do odpowiedniego działu naszej sieci.
Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa...
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Basia_Plus pisze:sedzia20 ,
przekazałam sprawę do odpowiedniego działu naszej sieci.
Super, czekam za odpowiedzią
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Basia_Plus, nie wiem czy to dzięki Twojej interwencji, czy też samo zaskoczyło, ale od soboty (po wystawieniu nowej faktury) w aplikacji mobilnej brakujące elementy się pojawiły. Co prawda w PlusOnline nadal nie ma zielonych kropeczek, a w aplikacji tzw. białych ptaszków, ale korzystam z usług i na razie nic się nie dolicza ponad abonament.Basia_Plus pisze:sedzia20 ,
przekazałam sprawę do odpowiedniego działu naszej sieci.
Mam nadzieję, że to dobry omen
Tak, czy siak - dziękuję za pomoc i zaangażowanie w rozwiązanie mojego problemu
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
sedzia20, bardzo się cieszymy, że sprawa się rozwikłała.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ