Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa...
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 551
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11
Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa...
Witam, dziś miała wejść w życie nowa taryfa w związku z przedłużeniem umowy - no limits na rozmowy, sms-y i mms-y i pakiet 14 GB. O ile ten ostatni się aktywował, wraz z pakietem wymiennym UE, to pozostałe elementy taryfy już nie. Załączam screeny z Plus Online (mobilnej i standardowej), które potwierdzają brak aktywnych elementów. Gdybym chciał je aktywować to naliczono by opłatę, a zgodnienz aneksem i taryfą Ja+69,99- mam to w abonamencie.
Zwracam się o pomoc, bo trudno nie korzystać z telefonu, a na ten czas nie wiem co robić - nie chcę dopłacać za połączenia, które mam mieć za darmo. Dodam, że mam podpięte inne numery w aplikacji, i tam wszystko gra, tj. są pokazane nielimitowane rozmowy (czerwone kółko) i sms-y/mms-y (niebieskie kółko). Sprawa jest dziwna, restartowałem telefon. Pozdrawiam, i czekam na szybką interwencję w mojej sprawie!
Zwracam się o pomoc, bo trudno nie korzystać z telefonu, a na ten czas nie wiem co robić - nie chcę dopłacać za połączenia, które mam mieć za darmo. Dodam, że mam podpięte inne numery w aplikacji, i tam wszystko gra, tj. są pokazane nielimitowane rozmowy (czerwone kółko) i sms-y/mms-y (niebieskie kółko). Sprawa jest dziwna, restartowałem telefon. Pozdrawiam, i czekam na szybką interwencję w mojej sprawie!
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Nielimitowane SMS/MMS i połączenia są darmowe, zgodnie z regulaminem promocji. Czyli nie widać promocji w Plus Online, ale usługi już działają. Wyślij SMS, połącz się i w bilingach sprawdź czy koszt jest 0,00.
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Ron pisze:Nielimitowane SMS/MMS i połączenia są darmowe, zgodnie z regulaminem promocji. Czyli nie widać promocji w Plus Online, ale usługi już działają. Wyślij SMS, połącz się i w bilingach sprawdź czy koszt jest 0,00.
Nie jest jak piszesz, mam w PlusOnline 3 inne numery z no limits i każdy ma to, czego ja nie mam - te kółka i usługi aktywne, z białym V w opisie. Oraz w wersji stacjonarnej PlusOnline mają zielone kółeczka, a nie jak ja - szare. Ale dzięki za info :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: no limits na rozmowy, sms-y i mms-y i pakiet 14 GB.
usługi, o których piszesz są zaszyte w abonamencie, zatem nie możesz ich modyfikować (włączać, wyłączać).sedzia20 pisze:taryfą Ja+69,99- mam to w abonamencie.
Czy pozostałe numery mają taką samą taryfę.sedzia20 pisze:mam w PlusOnline 3 inne numery z no limits i każdy ma to, czego ja nie mam - te kółka i usługi aktywne, z białym V w opisie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Witaj Basia_Plus
Tak, wiem, ale właśnie w obu wersjach PlusOnline mogę dokonywać zmian - nie za bardzo rozumiem jak to możliwe, skoro mam no limit - czy można więc mieć 2x to samo aktywne jednocześnie? I dlaczego nie mam informacji o tym, że aktywne są nielimitowane rozmowy, sms-y/mms-y? Mam drżeć przez cały czas umowy i się zastanawiać, czy będziecie mi naliczać opłaty, skoro wg systemu nie mam aktywowanych elementów, na które się zgodziłem podpisując Aneks? Jakaś tragedia, prędzej oszaleję albo popadnę w depresję
Czy pozostałe numery mają taką samą taryfę.[/quote]
Nie, są taryfy LTE 39,99 i JA+ 39,99
Usługi, o których piszesz są zaszyte w abonamencie, zatem nie możesz ich modyfikować (włączać, wyłączać).
Tak, wiem, ale właśnie w obu wersjach PlusOnline mogę dokonywać zmian - nie za bardzo rozumiem jak to możliwe, skoro mam no limit - czy można więc mieć 2x to samo aktywne jednocześnie? I dlaczego nie mam informacji o tym, że aktywne są nielimitowane rozmowy, sms-y/mms-y? Mam drżeć przez cały czas umowy i się zastanawiać, czy będziecie mi naliczać opłaty, skoro wg systemu nie mam aktywowanych elementów, na które się zgodziłem podpisując Aneks? Jakaś tragedia, prędzej oszaleję albo popadnę w depresję
Czy pozostałe numery mają taką samą taryfę.[/quote]
Nie, są taryfy LTE 39,99 i JA+ 39,99
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Też się stresowałem na początku Ale składnikiem umowy jest regulamin promocji z którego korzystasz.Mam drżeć przez cały czas umowy i się zastanawiać, czy będziecie mi naliczać opłaty, skoro wg systemu nie mam aktywowanych elementów, na które się zgodziłem podpisując Aneks? Jakaś tragedia, prędzej oszaleję albo popadnę w depresję
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
No spoko, ale jak coś od początku jest niezbyt jasne, to rodzą się wątpliwości, i to zupełnie niepotrzebnie.Ron pisze:Też się stresowałem na początku Ale składnikiem umowy jest regulamin promocji z którego korzystasz.Mam drżeć przez cały czas umowy i się zastanawiać, czy będziecie mi naliczać opłaty, skoro wg systemu nie mam aktywowanych elementów, na które się zgodziłem podpisując Aneks? Jakaś tragedia, prędzej oszaleję albo popadnę w depresję
też nie masz w PlusONline białych ptaszków, jak ja? Chyba każdy kto przestudiował umowę i wie co podpisał miałby wątpliwości, czy aby na pewno pakiet jest aktywny...
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
To są usługi dodatkowe i wyświetlają sie prawidłowo (nie zaznaczone). Ale sprawdź na pierwszej stronie w aplikacji "START" i tam przesuwaj w bok powinna być informacja z kółkami "nielimitowane".
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
No cała sprawa rozchodzi się o to, że nie mam tych kółek przy rozmowach i sms/mms
Gdyby tak było, nie wspominałbym o tym...
Już rano wspominałem, że tak właśnie u mnie jest, a w PLusOnline standardowym nie ma zielonych kropek
A po drugie - ja mam w taryfie nielimitowane wszystko, wiec jak mogę mieć usługę dodatkową?
Gdyby tak było, nie wspominałbym o tym...
Już rano wspominałem, że tak właśnie u mnie jest, a w PLusOnline standardowym nie ma zielonych kropek
A po drugie - ja mam w taryfie nielimitowane wszystko, wiec jak mogę mieć usługę dodatkową?
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Hmmm, powinna być jeszcze informacja w tych kółkach o nielimitowanych usługach. Posiadam podpięta pod mój numer inna osobę z tą samą taryfą. A bilingach te rozmowy są bezpłatne i SMS? Ja natomiast mam starsza taryfę z nielimitowanymi rozmowami na komórki i nie mam tych kółek, ale spokojnie od ponad roku dzwonię i jest dobrze czyli nielimitowane.
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Zgadza się, powinno być jeszcze czerwone (jak na screenie) i niebieskie kółko od sms/mms...
W nerwach i z palpitacją serca spojrzałem na wykaz połączeń, i widać to co widać - nie wiem czy to bezpłatne
W nerwach i z palpitacją serca spojrzałem na wykaz połączeń, i widać to co widać - nie wiem czy to bezpłatne
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Bilingi sprawdź na usługach podstawowych (sieci komórkowe, połączenia i SMS). Powinno być wszystko ok.
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
No ok, ale to nie rozwiązuje problemu, bo nadal będą możliwe usługi do aktywacji - jeśli ktoś mi zawinie telefon i dostanie się do apki może przecież włączyć mi wszystko i nabić rachunek! Przecież skoro jest coś aktywne powinno być wskazane, że tak jest.
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Może spróbuj zrobić reklamację...Nie wiem co doradzić, ale jedno jest pewne, obowiązuje Cie regulamin promocji http://www.plus.pl/documents/16/928ed58 ... 03cf032676 i masz bezpłatne usługi wymienione w regulaminie.
Re: Brak części usług po przedłużeniu umowy- dziwna sprawa..
Mam teraz przed sobą gruby pakiet dokumentów dla klienta, na pewno wiem co mam, ale zdaje się że system Polkomtela niezbyt - czekam na reakcję pracowników Plusa, pewnie Działu Technicznego bo błąd jest ewidentny. Zresztą, o ironio, na poprzednich taryfach z wymiennymi elementami miałem w aplikacji mobilnej info o...nielimitowanych usługach