2x więcej internetu, ale nie dla wszystkich...

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
otek84
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 paź 2016, o 11:50

2x więcej internetu, ale nie dla wszystkich...

Post autor: otek84 »

Witam,

chciałem podzielić się następującym spostrzeżeniem.
Ostatnio (chyba do dziś) ukazała się oferta 2x więcej Internetu - 100GB za 59,99.

Chciałem skorzystać z tej oferty, posiadam już telefon w Plusie - taryfa rodzinna (3 karty sim).
Zaznaczyłem opcję SMART DOM - i co, otrzymuje maila że została nałożona kaucja i zamówienie nie może zostać zrealizowane. Co najlepsze to dzwoniąc do BOK zostaje poinformowany, że nie są mi w stanie udzielić informacji i muszę dzwonić do sklepu internetowego.
Sklep internetowy informuje mnie, że takimi rzeczami zajmuje się dział windykacji plusa, więc co robię - dzwonie na dział windykacji.
Dział windykacji informuje mnie, że nie ma obowiązku informowania mnie dlaczego kaucja została nałożona, a po wyjaśnienia mam odwiedzić oddział stacjonarny Plusa...

Odwiedzając oddział "sympatyczna" pani informuje mnie, że oni nie mogą mi udzielić żadnej informacji na ten temat.
Podając numer zamówienia pani z łaską sprawdza, że kaucja wynosi 1500zł :evil:

Ostatecznie dzwonie jeszcze raz do BOK i błagam o podanie powodu - trafiam na bardzo uprzejmą panią, która informuje mnie, że nie zaznaczyłem podczas zamówienia wyrażenia zgody na sprawdzenie czy nie zalegam z opłatami w Cyfrowym Polsacie (którego nie mam). Podaje jeszcze, że następnym powodem jest przekroczenie ilości usług...

Dzwonie do sklepu internetowego anuluje zamówienie, na które została wyznaczona kaucja, a następnie składam ponowne zamówienie zaznaczając wszystkie opcje włącznie z tym, że zrzekam się swojej duszy, żeby tylko zamówienie przeszło.

i co.... i dzisiaj dostaje ponownie info, że została nałożona kaucja. :evil:

Tak więc drogi PLUSIE o co chodzi - mam abonament za 69,99, więc spełniam warunki skorzystania z opcji smart dom.
O jakim przekroczeniu usług mowa?! Skąd ta kaucja!

Rozumiem, że z tą ofertą mogę się pożegnać...

oto numer zamówienia w sklepie internetowym 201610182368609
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: 2x więcej internetu, ale nie dla wszystkich...

Post autor: Basia_Plus »

Witaj otek84,
otek84 pisze:Zaznaczyłem opcję SMART DOM - i co, otrzymuje maila że została nałożona kaucja i zamówienie nie może zostać zrealizowane.
wybór Programu smartDOM, nie ma wpływu na naliczenie kaucji.
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=855
otek84 pisze:oto numer zamówienia w sklepie internetowym 201610182368609
Poprosiłam o ponowną weryfikację złożonego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
otek84
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2016, o 11:50

Re: 2x więcej internetu, ale nie dla wszystkich...

Post autor: otek84 »

dziękuję bardzo za pomoc! dzisiaj przyszła paczka - więc jednak udało się.

Mam jeszcze pytanie, ile trzeba czekać na aktywację karty sim i czy muszę robić coś jeszcze poza włożeniem jej do routera i włączeniem urządzenia?

Jak na razie na routerze palą się tylko 2 diody: zasilanie i wifi...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: 2x więcej internetu, ale nie dla wszystkich...

Post autor: Basia_Plus »

otek84 ,
otek84 pisze:dziękuję bardzo za pomoc! dzisiaj przyszła paczka - więc jednak udało się.
cieszę się, że mogłam pomóc. :->
otek84 pisze: ile trzeba czekać na aktywację karty sim
Czy wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni?
otek84 pisze:czy muszę robić coś jeszcze poza włożeniem jej do routera i włączeniem urządzenia?
Po aktywacji karty SIM, wystarczy przelogować urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
otek84
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2016, o 11:50

Re: 2x więcej internetu, ale nie dla wszystkich...

Post autor: otek84 »

zgodę rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni jak najbardziej wyraziłem. Przed chwilą przelogowałem urządzenie.

Niestety nadal brak połączenia z internetem - więc karta nadal nieaktywna.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: 2x więcej internetu, ale nie dla wszystkich...

Post autor: Basia_Plus »

otek84 ,
Przemek_Plus pisze:jeżeli wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni - to aktywacja następuje nie później niż 5 dnia roboczego po doręczeniu przesyłki, ale w praktyce jest to wcześniej - zazwyczaj 2-3 dni robocze po wizycie kuriera.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ