Wazne zapytanie dot Włączenia Usług

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dexavi121
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 paź 2016, o 19:39

Wazne zapytanie dot Włączenia Usług

Post autor: Dexavi121 »

Witam mam pytanie a może lepiej opisze..
Okres rozliczeniowy mialem do 20 października zapłaciłem 22 a w międzyczasie to znaczy okolo 18/19 października skończył mi sie Internet Lte ( modem) Ile mam czekać za wlaczeniem uslug? Jestem informatykiem i Internet Mobilny w trasie jest mi niezbędny . Pozdrawiam
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Wazne zapytanie dot Włączenia Usług

Post autor: zif »

Co znaczy "skończył się internet"? Jeśli wyczerpałeś pakiet, to odnowi się z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego. Jeśli zostałeś odcięty, bo zapłaciłeś ponad dwa tygodnie po terminie, to włączą ci po zaksięgowaniu zaległości.

Kim jesteś i czego potrzebujesz, nie ma żadnego znaczenia.
Dexavi121
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 paź 2016, o 19:39

Re: Wazne zapytanie dot Włączenia Usług

Post autor: Dexavi121 »

Skończył sie Internet znaczy Wyczerpalem pakiet. Powtarzam ze okres rozliczeniowy byl do 20 października a zapłaciłem 22 października dzis jest 25 i nadal nie ma ..
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Wazne zapytanie dot Włączenia Usług

Post autor: habish »

Sprawdź w Plus Online czy przelew został zaksięgowany.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wazne zapytanie dot Włączenia Usług

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dexavi121,

prześlij proszę numer internetowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ