Strona 2 z 10

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 1 lut 2017, o 12:35
autor: lunatik
Aktywne mam w ramach bezplatnych 2 miesiecy od rozpoczecia umowy tj. Od 17 grudnia.
Wczoraj pierwszy raz chcialem skorzystac.
Zarejestrowalem się jako klient plusa, podalem numer, w ustawieniach mam powiazanie, a w zakupionych pakietach jest IPLA PLUS, a mialy być seriale, filmy, dla dzieci i wiedza.
A te sa ciagle do kupienia.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a ja leze i leze

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 1 lut 2017, o 15:34
autor: Ewa_Plus
lunatik,
- weryfikuję opisaną przez Ciebie sytuację i wrócę tu z odpowiedzią.

EDIT:
Podeślij mi proszę swoje dane (imię i nazwisko, adres) oraz nr telefonu, którego to dotyczy przez ten formularz. Wyślę zgłoszenie w tej sprawie do odpowiedniego działu.

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 1 lut 2017, o 17:46
autor: lunatik
Poszlo

a ja leze i leze

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 1 lut 2017, o 18:09
autor: Ewa_Plus
lunatik,
- odpisałam już. Sprawdź skrzynkę.

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 2 lut 2017, o 14:02
autor: lunatik
Dziekuje usluga jest juz dostepna.
Mam jeszcze pytanie czy w zwiazku z tym ze usluga zostala uruchomiona dopiero teraz to czy bezplatny okres jest liczony od dzisiaj czy od poczatku umowy?

a ja leze i leze

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 2 lut 2017, o 15:09
autor: Basia_Plus
lunatik,

okres bezpłatny jest liczony od wejścia w życie umowy. W związku z tym, że usługa nie działała jak należy możesz złożyć w tej sprawie pisemną reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozwiązanie.

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 2 lut 2017, o 15:54
autor: lunatik
Dostalem informację od IPLA ze okres bezplatny to 2 okresy rozliczeniowe. Bylem pewien ze w umowie jest mowa o pełnych okresach rozliczeniowych. Jak z tym jest?


a ja leze i leze

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 2 lut 2017, o 16:20
autor: Basia_Plus
lunatik,

usługa jest bezpłatna do końca drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.

IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 15 lut 2017, o 15:10
autor: marta8160
Witam,
czy ktoś będzie w stanie odpowiedzieć mi na pytanie dlaczego włączając Ipla w telewizorze LG nie mam dostępnych takich samych pakietów jak po zalogowaniu się na to samo konto w telefonie/komputerze?

Przedłużyłam umowę z Plusem na internet mobilny od 5.01.2017. W ramach przedłużenia umowy otrzymałam dostęp do Ipla 1z3 przez dwa miesiące za darmo. Ponieważ po założeniu konta nie miałam innych pakietów poza Ipla Plus, wykupiłam darmowy dostęp do pakietów Filmy i Seriale oraz Wiedza i News na 14 dni. Wczoraj otrzymałam wiadomość mailową o treści: "Drogi Kliencie,
Obecnie korzystasz z pakietu FILMY I SERIALE 30 cykliczny w ramach Oferty Elastycznej.
Wyłączyliśmy dotychczasową usługę pakietu odnawianego FILMY I SERIALE 30 cykliczny powiązanego z Twoim numerem telefonu. Nie obciążymy Twojego rachunku telefonu płatnością za przedłużenie pakietu.
Więcej informacji o posiadanej Ofercie Elastycznej znajdziesz na www.ipla.tv w zakładce "Moje pakiety".
Pozdrawiamy,
Zespól IPLA"

Teraz po zalogowaniu się w telefonie/komputerze mam pakiety:
1. IPLA FILMY I SERIALE - Pakiet aktywny w ramach Oferty elastycznej.
2. IPLA PLUS - Pakiet aktywny do 31.12.2017
3. IPLA WIEDZA I NEWS - Dostęp odnawiany co 30 dni
4. IPLA DZIECI NA PRÓBĘ - Pakiet aktywny w ramach Oferty elastycznej.
5. IPLA WIEDZA NEWS ROZRYWKA NA PRÓBĘ - Pakiet aktywny w ramach Oferty elastycznej.

Po włączeniu Ipla w telewizorze nie mam 4 i 5, przy 1 (wcześniej miałam go na te 14 dni) widnieje info że aktywny do 4.03, a przy 3 jest info że darmowy do 25.02 - 14 dni darmowe...

Dodatkowo, w Pakiecie Wiedza i News na tv nie mam wszystkich kanałów takich jak na telefonie/komputerze.

Czy ktoś może mi wyjaśnić jak to zrobić żebym mogła korzystać z pakietu IPLA WIEDZA NEWS ROZRYWKA NA PRÓBĘ - Pakiet aktywny w ramach Oferty elastycznej na TV?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i odpowiedzi ;-)

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 15 lut 2017, o 16:08
autor: Ewa_Plus
Witaj marta8160,

- w tej sprawie proszę Cię o przesłanie zapytania na adres pomoc@ipla.tv.

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 15 lut 2017, o 22:40
autor: lunatik
Pakiet IPLI jest niestety ogolnie slaby. Filmy jak filmy ale seriale sa dostepne nawet nie caly sezon, a 3-4 odcinki.
Na TV to juz w ogole padaka.


a ja leze i leze

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 14 mar 2017, o 18:17
autor: boolvers
Dzień dobry,

Nie chcę zakładać nowego wątku dotyczącego IPLI wiec "zaaatakuje" tutaj ;-)

Czy ktoś byłby uprzejmy wytłumaczyć laikowi jak to jest z pakietami ? A mianowicie: Chcę wykupić pakiet IPLA jako abonent sieci PLUS. Płacę określoną stawkę, wszystko jasne.

Niejasna jest dla mnie sprawa tych APN-ow czy jak to się nazywa, w sensie oglądania jakiego pakietu. (Proszę nie krzyczeć - jestem jak wspomniałem laikiem). Czy mając wykupiony dany pakiet (nieistotne który) mogę oglądać go na telefonie czy tablecie korzystając przy tym z innego internetu niż ten z sieci PLUS ? Czy muszę mieć koniecznie wlączoną transmisję danych, tą od operatora bo przecież podpisywałem umowę na IPLA jako abonent sieci PLUS ?

Pozdrawiam
Marcin

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 14 mar 2017, o 18:49
autor: Magda_Plus
boolvers zgodnie z regulaminem promocji „Bezpłatny pakiet iplaPlus” cyt.:
"W Okresie Promocji Użytkownicy Promocji, którzy będą korzystali z Pakietu IplaPlus za pośrednictwem Aplikacji Ipla przy wykorzystaniu pakietowej transmisji danych GPRS/EDGE/3G/LTE, poprzez APN Plus otrzymają nielimitowany pakiet danych przeznaczony na transmisję danych za pośrednictwem Aplikacji Ipla."
Jeśli będziesz korzystać z iPli poprzez aplikację iPla Plus, na urządzeniu, które będzie miało ustawiony APN:Plus, oraz będzie wykorzystać do tego transmisję danych udostępnianą przez Plusa, wówczas będzie to dla Ciebie bezpłatne.

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 14 mar 2017, o 19:41
autor: boolvers
Dziękuję za odpowiedź.

Rozumiem że limit internetowy posiadany w umowie zupełnie nie jest brany pod uwagę przy oglądaniu pakietów IPLA ? Czy nielimitowany, bezpłatny pakiet internetowy na usługi IPLA poprzez APN Plus dotyczy również wykupionych przez mnie pakietów IPLI (innych niż bezpłatne) ?

czy będzie możliwe oglądanie pakietu IPLA przez WIFI innego dostawcy internetu jest możliwe ? czy tylko poprzez internet PLUS ?

Re: IPLA dla abonentów Plusa - nowa oferta.

: 15 mar 2017, o 11:55
autor: Magda_Plus
boolvers pisze:Rozumiem że limit internetowy posiadany w umowie zupełnie nie jest brany pod uwagę przy oglądaniu pakietów IPLA ?

Tak. Zgodnie z tym co zamieściłam w poprzedniej odpowiedzi.
boolvers pisze:Czy nielimitowany, bezpłatny pakiet internetowy na usługi IPLA poprzez APN Plus dotyczy również wykupionych przez mnie pakietów IPLI (innych niż bezpłatne) ?
Zgodnie z regulaminem Promocji IPLA dla Klientów Plusa cyt: "Klienci Plus w ramach Promocji uzyskują możliwość dostępu do usług IPLA w zakresie specjalnych oznaczonych dla Klientów Plus pakietów lub poszczególnych materiałów na http://www.ipla.tv lub w aplikacjach IPLA (dalej „Serwis”), z zastrzeżeniem, iż pakiet IPLA powiązany jest z jedną Usługą transmisji danych do IPLA."
boolvers pisze:czy będzie możliwe oglądanie pakietu IPLA przez WIFI innego dostawcy internetu jest możliwe ? czy tylko poprzez internet PLUS ?
Tak, możesz korzystać z Wi-Fi przy oglądaniu zawartości pakietu IPLA