windykacja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

windykacja

Post autor: WXuser »

witam, od soboty do dzisiejszego poranka wydzwaniał do mnie numer 601108530 - czyli windykacja. nie odbierałem bo rachunki mam popłacone...
powodem wydzwaniania było prawdopodobnie nieopłacenie przez żonę swojego numeru o czym dowiedziałem się dzisiaj...
moje pytanie jest następujące... dlaczego plus wydzwania do mnie? dwa różne numery na dwóch różnych abonentów - a plus nęka mnie za telefon żony? nie korzystaliśmy z ofert małżeńskich jeśli takowe występują w plusie
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: windykacja

Post autor: Magda_Plus »

WXuser a skąd wiesz, że dany numer należy do Departamentu Windykacji Należności, skoro:
Załączniki
numer.jpg
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: windykacja

Post autor: WXuser »

Magda_Plus pisze:WXuser a skąd wiesz, że dany numer należy do Departamentu Windykacji Należności, skoro:
chociażby stąd


https://www.odebractelefon.pl/numer-telefonu/601108530
http://www.nieznany-numer.pl/Numer/601108530
https://www.ktodzwoni.com/601108530

wszędzie są wpisy , że to nękający Plus GSM

a Pani tak poważnie czy żartuje?

fakt, że Dział Windykacji Należności nie ma telefonu w plusie to nie znaczy , że to nie wasz dział - proszę zadzwonić pod wskazany numer a usłyszy Pani gdzie się dodzwoniła i nie będzie Pani odpowiadać w tak żenujący sposób
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: windykacja

Post autor: sl@w_es »

@ Magda,

to bardzo ciekawe co napisałaś na temat numeru 601 108 530...
Sprawdzając ten numer tylko na stronie http://www.plus.pl/sprawdz-czy-numer-nalezy-do-plusa uzyskujemy informację "Podany numer należy do innego operatora".
Na każdej innej stronie (http://www.wjakiejsieci.pl, http://jakasiec.pl, http://sprawdznumer.kz1.pl, http://www.sprawdznumer.pl, http://www.mgsm.pl/pl/wjakiejsieci) zawsze wyświetla się informacja, że numer należy do sieci Plus.
Operator co prawda chyba wie lepiej czy numer jest jego czy nie, ale aby aż w tylu serwisach tkwił błąd? - nie wierzę.
Poza tym czy to ważne do jakiej sieci należy numer? Istotne jest, że dzwonią z tego numeru w sprawie zadłużeń wobec sieci Plus.
Żeby nie być gołosłownym pierwsza lepsza strona z komentarzami dotyczącymi numeru 601 108 530 (aktualne daty!) https://www.odebractelefon.pl/numer-telefonu/601108530

========================================
EDYCJA:

wtorek, 29 listopada 2016, 10:37

P.S.
Tak się rozpisałem, że nawet nie zauważyłem, że wcześniej pojawił się wpis autora tematu w treści jakże zbliżony do mojego toku myślenia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: windykacja

Post autor: WXuser »

trudno zaprzeczyć , że ten numer nie służy do nękania klientów przez Polkomtel
kto nie chce zadzwonić to proszę nagranie zapowiedzi

https://dl.dropboxusercontent.com/u/947 ... 108530.amr
umieściłem na dropboxie , bo tutaj rozszerzenia amr czyli pliku z nagraniami są zablokowane - zwykły VLC media player odtwarza
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: windykacja

Post autor: Magda_Plus »

WXuser i sl@w_es przyjmuję krytykę w całości.
W żadnym wypadku moja odpowiedź nie miała na celu urażenie kogokolwiek lub żartowania.

WXuser możliwe, że Twoja żona podała, Twój numer jako numer kontaktowy, stąd próby nawiązania połączenia.

Niemniej kwestię związaną z kontaktowaniem się pracowników Działu Windykacji Należności odnośnie do płatności oraz ewentualnych zaległości dotyczących innego numeru niż Twój WXuser, proszę skieruj na adres dwn@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: windykacja

Post autor: WXuser »

Magda_Plus pisze:
WXuser możliwe, że Twoja żona podała, Twój numer jako numer kontaktowy, stąd próby nawiązania połączenia.
ok napiszę im emaila, a sam nie zapłacę obecnej faktury aby się przekonać gdzie Plus zadzwoni w sprawie mojego numeru...

kilka miesięcy temu pracownik Plusa zadzwonił na nr stacjonarny , który nie jest obowiązującym od 15 lat .
Nawet w innym województwie więc łatwo mogli skumać , że dzwonią pod niewłaściwy numer ale jednak zadzwonili i nękali moich rodziców - od tamtej pory straciliście pod tym adresem już 2 numery (na kartę i w abonamencie)
brawo
ja też już chyba nie doczekam do 20lecia z plusem a mało brakuje
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: windykacja

Post autor: Magda_Plus »

WXuser pisze:kilka miesięcy temu pracownik Plusa zadzwonił na nr stacjonarny , który nie jest obowiązującym od 15 lat .
Rozumiem, że aktualizowane były dane kontaktowe?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: windykacja

Post autor: WXuser »

Magda_Plus pisze:
WXuser pisze:kilka miesięcy temu pracownik Plusa zadzwonił na nr stacjonarny , który nie jest obowiązującym od 15 lat .
Rozumiem, że aktualizowane były dane kontaktowe?
musiały być bo już kilka umów podpisałem z Polkomtelem przez te 15 lat i wszędzie jest inny adres, na fakturach też - sam dowód już miałem 2 x wymieniany z obecnym adresem, więc nie wiem skąd telefon do "przeszłości"
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: windykacja

Post autor: Magda_Plus »

WXuser czy w momencie, kiedy ten numer kontaktowy przestał być aktualny, została przesłana do Plusa prośba o zmianę na inny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: windykacja

Post autor: WXuser »

Magda_Plus pisze:WXuser czy w momencie, kiedy ten numer kontaktowy przestał być aktualny, została przesłana do Plusa prośba o zmianę na inny?
na numer stacjonarny nigdy plus nie dzwonił, ale być może gdzieś przy zakupie go wpisałem
obecny adres stał się adresem do korespondencji w 2002 (złożona dyspozycja )
a adresem domowym w 2004 r.
- we wniosku z 2004 r. rubryka "telefon domowy" nie została wypełniona ale zmieniając cały adres domowy, stary telefon stacjonarny powinien zostać przy nieaktualnym adresie czyli jest nieaktualny...aż po 12 latach pan z działu windykacji dzwoni do starszych osób i ich nęka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: windykacja

Post autor: Basia_Plus »

WXuser,
WXuser pisze:ale być może gdzieś przy zakupie go wpisałem
jeżeli podałeś numer stacjonarny, jako kontaktowy i nie został on zmieniony to w dalszym ciągu funkcjonuje. Weryfikacji, jaki numer posiadamy możesz dokonać poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta. Jednocześnie możesz dokonać zmiany numeru na aktualny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: windykacja

Post autor: WXuser »

Basia_Plus pisze:WXuser,
WXuser pisze:ale być może gdzieś przy zakupie go wpisałem
jeżeli podałeś numer stacjonarny jako kontaktowy i nie został on zmieniony to w dalszym ciągu funkcjonuje. Weryfikacji jaki numer posiadamy możesz dokonać poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta. Jednocześnie możesz dokonać zmiany numeru na aktualny.
ciekawe wytłumaczenie ;) takie korpo , a tak poważnie to w formularzu zmiany danych nie było rubryki "numer kontaktowy" - tylko domowy i służbowy i nie wypełniłem ich, zmieniając jednocześnie dane zameldowania co logicznie powinno unieważnić jakikolwiek numer domowy /stacjonarny podany kiedykolwiek wcześniej

poza tym jak chodzi o telefon żony to dzwonią na moją komórkę, a jak chodzi o mój numer to już nie mogą na niego zadzwonić tylko na stacjonarny sprzed lat?

jak wspomniałem wcześniej, nie zapłacę obecnej faktury, zobaczymy gdzie zadzwonią tym razem
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: windykacja

Post autor: Magda_Plus »

WXuser, zgodnie z tym, co napisałam wcześniej, sprawę kontaktów na Twój numer w kwestii płatności żony można wyjaśnić z Departamentem Windykacji Należności.
WXuser pisze:zmieniając jednocześnie dane zameldowania co logicznie powinno unieważnić jakikolwiek numer domowy /stacjonarny podany kiedykolwiek wcześniej
Zmiana miejsca zameldowania lub zamieszkania nie jest jednoznaczna z usunięciem dotychczasowego numeru stacjonarnego/ kontaktowego, gdyż czasami klienci przenoszą swoje numery stacjonarne pod nowy adres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ