Błędne kody MMI

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
tadekm
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 lis 2016, o 22:19
Lokalizacja: Kęty

Błędne kody MMI

Post autor: tadekm »

Witam
Probuje od paru dni wylaczyc poczte glosowa za pomoca kodu *122*00# czy tez sprawdzic np IMEI kodem *06# i pisze ze bledny kod IMEI.
Telefon mam od poczatku pazdziernika przechodzac z Orange ale widze ze chyba Plus nie lepszy od nich.
Dodzwonic sie do BOK to jakis mega wyczyn nie mowiac ze nikt nic nie wie.
Pozostalo forum

Pozatym bardzo dlugo szuka sygnalu LTE. Czy Plus planuje jakies poprawki do tego modelu bo widze ze taki sam model z Finlandii ma nowsza kompliacje niz ten moj -> (NEM-L21C432B100).

W sumie to te kody powinny dzialac bo nie widzi mi sie wydzwaniac i prosic o to czy o tamto. Na stronie plusa czy tez w aplikacji plus online na telefonie nie ma nic o poczcie glosowej.....
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Błędne kody MMI

Post autor: Magda_Plus »

tadekm pisze:Probuje od paru dni wylaczyc poczte glosowa za pomoca kodu *122*00# czy tez sprawdzic np IMEI kodem *06# i pisze ze bledny kod IMEI.
Z opisu wynika, że masz numer na abonament, zatem nie wyłączysz poczty głosowej kodem, którego używasz, gdyż dotyczy on numerów na kartę.
Wyłączenie poczty odbywa się poprzez wysłanie SMS o treści: DEAKT PS pod numer 2601. SMS jest bezpłatny.
Ponadto w użytym przez Ciebie kodzie dotyczącym nr IMEI jest błąd (stąd otrzymany komunikat). Prawidłowy kod to *#06#.
tadekm pisze:Pozatym bardzo dlugo szuka sygnalu LTE.
Co przez to rozumiesz?
tadekm pisze: Czy Plus planuje jakies poprawki do tego modelu bo widze ze taki sam model z Finlandii ma nowsza kompliacje niz ten moj -> (NEM-L21C432B100).
W Twoim opisie podanym modelem aparatu jest HONOR 7. Ten telefon nie ma brandowanego oprogramowania, zatem wszelkie „poprawki” są uzależnione od producenta telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ