Witam
Probuje od paru dni wylaczyc poczte glosowa za pomoca kodu *122*00# czy tez sprawdzic np IMEI kodem *06# i pisze ze bledny kod IMEI.
Telefon mam od poczatku pazdziernika przechodzac z Orange ale widze ze chyba Plus nie lepszy od nich.
Dodzwonic sie do BOK to jakis mega wyczyn nie mowiac ze nikt nic nie wie.
Pozostalo forum
Pozatym bardzo dlugo szuka sygnalu LTE. Czy Plus planuje jakies poprawki do tego modelu bo widze ze taki sam model z Finlandii ma nowsza kompliacje niz ten moj -> (NEM-L21C432B100).
W sumie to te kody powinny dzialac bo nie widzi mi sie wydzwaniac i prosic o to czy o tamto. Na stronie plusa czy tez w aplikacji plus online na telefonie nie ma nic o poczcie glosowej.....
Błędne kody MMI
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 22:19
- Lokalizacja: Kęty
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Błędne kody MMI
Z opisu wynika, że masz numer na abonament, zatem nie wyłączysz poczty głosowej kodem, którego używasz, gdyż dotyczy on numerów na kartę.tadekm pisze:Probuje od paru dni wylaczyc poczte glosowa za pomoca kodu *122*00# czy tez sprawdzic np IMEI kodem *06# i pisze ze bledny kod IMEI.
Wyłączenie poczty odbywa się poprzez wysłanie SMS o treści: DEAKT PS pod numer 2601. SMS jest bezpłatny.
Ponadto w użytym przez Ciebie kodzie dotyczącym nr IMEI jest błąd (stąd otrzymany komunikat). Prawidłowy kod to *#06#.
Co przez to rozumiesz?tadekm pisze:Pozatym bardzo dlugo szuka sygnalu LTE.
W Twoim opisie podanym modelem aparatu jest HONOR 7. Ten telefon nie ma brandowanego oprogramowania, zatem wszelkie „poprawki” są uzależnione od producenta telefonu.tadekm pisze: Czy Plus planuje jakies poprawki do tego modelu bo widze ze taki sam model z Finlandii ma nowsza kompliacje niz ten moj -> (NEM-L21C432B100).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ