Usługi w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
adamsky00
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 gru 2013, o 00:41

Usługi w abonamencie

Post autor: adamsky00 »

Witam!
Właśnie przeszedłem z MIXa do abonamentu w Plusie. Zgodnie z instrukcją zalogowałem się do Plus Online, przewertowałem z ciekawości wszystkie zakładki i jest jedna rzecz, która mnie nurtuje, otóż w abonamencie, który kosztuje mnie 39,99 (z efakturą) mam nielimitowane połączenia do wszystkich sieci, na domowe, nielimitowane smsy i 5 GB internetu. Jednak gdy wchodzę w Plus Online w zakładkę "Usługi" duża ilość usług ma "zieloną kropeczkę" obok, ale np. przy usługach "Nielimitowane poł. na stacjonarne " czy też "Nielimitowane smsy i mmsy" jest szara. Czy ja muszę je tutaj aktywować (za co widzę się płaci), czy są one z góry włączone w mój abonament i już mogę spokojnie wykonywać połączenia nie martwiąc się o jakieś aktywacje i co za tym idzie dodatkowe opłaty?
Załączniki
plus.png
plus1.png
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj adamsky00,
adamsky00 pisze:który kosztuje mnie 39,99 (z efakturą) mam nielimitowane połączenia do wszystkich sieci, na domowe, nielimitowane smsy
usługi, o których piszesz są zaszyte w abonamencie, zatem nie musisz ich dodatkowo włączać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamsky00
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 gru 2013, o 00:41

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: adamsky00 »

Dziękuję za szybkie rozwianie moich wątpliwości.
Pozdrawiam, adamsky00
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

blokowanie połączeń przychodzących

Post autor: ciekawy »

da się w Plusie aktywować usługę dzięki której połączenia przychodzące będą odrzucane ?

chodzi mi o internet mobilny,który ma numer telefonu na który ktoś czasem dzwoni bo pewnie ktoś wcześniej używał numer i nie podał wszystkim znajomym nowego
Ostatnio zmieniony 22 maja 2018, o 10:49 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

ciekawy,

jest możliwość aktywacji płatnej usługi, dzięki której zablokujesz połączenia przychodzące.
Szczegóły znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ry=blokada połączeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monangel
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 30 cze 2018, o 15:26

Wyłaczenie płatnych dodatków

Post autor: Monangel »

Witam
Mam pytanko. Przeniosłem numer od innego operatora do sieci Plus. Do końca okresu rozliczeniowego + miesiąc wypowiedzenia umowy będę rzecz jasna jeszcze u starego operatora. Na ten czas dostałem także od plusa tymczasowy numer. Mam zatem pytanie. Chciałbym wyłączyć te wszystkie dodatki które po miesiący czy dwóch staną się płatne (ipla, czasoumilacz, ochrona internetu itp). Kiedy mogę to zrobić ? Zapytałem o to podczas podpisywania umowy powiedziano mi że po tygodniu moge przyjść. Nie zapytałem tylko czy po tygodniu od podpisania umowy, czy po tygodniu od czasu kiedy mój numer zostanie oficjalnie przeniesiony i aktywny (czyli po około 1,5 miesiąca). Czy kiedy teraz mój numer tymczasowy jest aktywny to w plusie mogą mi wyłaczyć te dodatki a jak numer się przeniesie to nadal zostaną wyłaczone czy trzeba poczekać aż przeniesiony numer będzie aktywny i dopiero wtedy ? Nie chciałbym sytuacji w której za 1,5 miesiąca numer zostanie przeniesiony a do faktury doliczone zostanie koszt dodatków bo zaczął się drugi miesiąc od podpisania umowy więc coś naliczą bo nikt nic nie wyłaczył.
Przez aplikację sam nie chcę niczego wyłaczać bo widziałem że do zarejestrowania się trzeba podać numer a ja jeszcze nie mam aktywnego numeru docelowego, boję się że jak zarejestruje się na ten numer tymczasowy to potem kiedy docelowy numer będzie aktywny beda jakieś jaja. Widziałem zawartosc aplikacji u kolegi w telefonie i za wiele opcji tam nie bylo zatem pewnie nie wszystko przez aplikację i tak wyłączę. Bardzo prosze o odpowiedż kogos z plusa kiedy te dodatki powinienem wyłaczyć aby nie płacić za nie.
Drugie moje pytanie to jeśli zdecyduję się kontynuować ubezpieczenie ekranu za 4.99 miesięcznie to co mam robić ? nie wiem czy dobrze doczytałem że pierwszy miesiąc jest darmowy a potem jeśli nie chcę to musze dezaktywowac usługę a jeśli chcę kontynuowac ubezpieczenie to nic nie robić i samo będzie aktywne na 2 lata i doliczane bedzie do fv 4.99 miesięcznie. Czy dobrze zrozumiałem ?
]
dziękuje za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2018, o 10:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Monangel,
Monangel pisze:Chciałbym wyłączyć te wszystkie dodatki które po miesiący czy dwóch staną się płatne (ipla, czasoumilacz, ochrona internetu itp). Kiedy mogę to zrobić ?
Wspomniane usługi są aktywowane automatycznie wraz z umową, Ochrona Internetu włączana jest w ciągu 5 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług.

Dezaktywacja usług jest możliwa na przykład w Plus online lub poprzez bezpłatne SMS-y. Poniżej komendy, które mogą mieć zastosowanie w Twojej promocji:

Czasoumilacz: SMS o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333,
Ochrona Internetu: SMS treści USUN OCHRONA na numer 80088,
IPLA 3z3 (do końca pełnego 2 okresu rozliczeniowego bezpłatna): SMS REZYGNACJA IPLA3 na numer 2601.

Dodam, że wyłączenie powyższych promocji nastąpi z upływem ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiło zlecenie dezaktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monangel
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 30 cze 2018, o 15:26

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Monangel »

Dziękuję za odpowiedź @Marta_Plus jednak nie wyczerpałaś moich pytań :)
Marta_Plus pisze:
Dezaktywacja usług jest możliwa na przykład w Plus online lub poprzez bezpłatne SMS-y. Poniżej komendy, które mogą mieć zastosowanie w Twojej promocji:

Czasoumilacz: SMS o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333,
Ochrona Internetu: SMS treści USUN OCHRONA na numer 80088,
IPLA 3z3 (do końca pełnego 2 okresu rozliczeniowego bezpłatna): SMS REZYGNACJA IPLA3 na numer 2601.
Czy moge to zrobić również w salonie ?

Pytanie najważniejsze kiedy moge to zrobić ? nie chodzi mi o to kiedy zostanie to wyłączone i w jakim terminie (jeśli wyślę sms) tylko kiedy moge to zrobić jeśli mam tymczasowy numer a dopiero 10 września przeniesiony zostanie ten właściwy od operatora.
Czy jest wazne z którego numeru wysle te sms ? czy z tego tymczasowego czy musz epoczekac aż aktywny będzie ten docelowy który mi przenoszą ?
Kiedy ten pierwszy bezpłatny miesiąc na dodatki będzie liczony, od podpisania umowy czy od momentu kiedy moj numer zostanie przeniesiony czyli od 10 wrzesnia ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Monangel ,
Monangel pisze:Czy moge to zrobić również w salonie ?
Tak.
Monangel pisze:Czy jest wazne z którego numeru wysle te sms ? czy z tego tymczasowego czy musz epoczekac aż aktywny będzie ten docelowy który mi przenoszą
Wiadomość SMS powinna być wysłana z karty SIM, na której jest aktywna usługa.
Monangel pisze:Kiedy ten pierwszy bezpłatny miesiąc na dodatki będzie liczony, od podpisania umowy czy od momentu kiedy moj numer zostanie przeniesiony czyli od 10 wrzesnia ?

Data przeniesienia nie ma tu znaczenia. Okres ten będzie liczony od aktywacji danej usługi na koncie. Jeśli napiszesz mi, jaki jest Twój cykl rozliczeniowy (znajdziesz go na fakturze) oraz datę aktywacji numeru, to będę mogła Ci podać bardziej konkretne informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monangel
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 30 cze 2018, o 15:26

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Monangel »

Dziekuję @Marta_Plus jest dużo jaśniej niż poprzednio ale jeszcze mam pytanka jeśli pozwolisz :)
Marta_Plus pisze: Wiadomość SMS powinna być wysłana z karty SIM, na której jest aktywna usługa.
Rozumiem, że skoro numer będzie przeniesiony dopiero 10 września to numerem na którym ów usługi są aktywne to numer tymczasowy który otrzymałem od Plusa do momentu przeniesienia starego. Jeżeli w salonie poproszę o wyłączenie tych usług, a po 10 września numer zostanie przeniesiony i de facto zmieni się fizycznie to ponownie muszę wyłączać te usługi ?

Marta_Plus pisze:
Okres ten będzie liczony od aktywacji danej usługi na koncie. Jeśli podasz mi, jaki jest Twój cykl rozliczeniowy (znajdziesz go na fakturze) oraz datę aktywacji numeru, to będę mogła Ci podać bardziej konkretne informacje.
Pierwszą fakturę otrzymałem. A na niej:
aktywacja z data 12.07 (tego dnia chyba podpisywałem umowę) na 49 zł , oraz pozycje podlegające opłacie:
taryfa MNP 12.07.2018 do 16.07.2018 na zero złotych
taryfa MNP 17.07.2018 do 16.08.2018 na zero złotych
Czasoumilacz try and buy 12.07.2018 do 16.07.2018 na zero złotych
Czasoumilacz try and buy 17.07.2018 do 16.08.2018 na zero złotych

czyli dobrze mniemam że darmowy miesiąc (jeśli dany dodatek jest darmowy przez miesiąc) już się rozpoczął i aby za niego w przyszłości nie płacić powinienem juz go wyłączyć ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Ewa_Plus »

Monangel pisze:Jeżeli w salonie poproszę o wyłączenie tych usług, a po 10 września numer zostanie przeniesiony i de facto zmieni się fizycznie to ponownie muszę wyłączać te usługi ?
- nie będzie trzeba ponownie zgłaszać wyłączenia tych usług.
Monangel pisze:czyli dobrze mniemam że darmowy miesiąc (jeśli dany dodatek jest darmowy przez miesiąc) już się rozpoczął i aby za niego w przyszłości nie płacić powinienem juz go wyłączyć ?
- tak, to jest ten darmowy miesiąc: Czasoumilacz try and buy 17.07.2018 do 16.08.2018 na zero złotych.
2 dni przed końcem tego terminu otrzymasz wiadomość SMS przypominającą, że kończy Ci się darmowy okres i wtedy najlepiej wysłać komendy dezaktywujące. Oczywiście można też zrobić to wcześniej :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monangel
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 30 cze 2018, o 15:26

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Monangel »

Dziękuję, teraz wszystko wiem. :)
wiesiorek
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:25

Brak usługi od 21.06.2018r

Post autor: wiesiorek »

Witam.
Tak jak w tytule od 21.06.2018 , pomimo opłacania abonamentu nie mogę korzystać z usługi na numerze telefonu na którym
jest usługa Bezpieczny dom oraz kamera LOCON. Złożyłem reklamację w dn. 16 sierpień i do chwili obecnej nie wiem dlaczego została mi wyłączona usługa i możliwość korzystania z kamery.
Od firmy LOCON dowiedziałem się , że operator mnie zablokował. Dlaczego ? nie wiem do dzisiaj pomimo opłacania regularnie abonamentu, po prostu kpina. Całe szczęście , że umowa dobiega końca w listopadzie i żegnaj plusie.
Może ktoś łaskawie dowie się z forum co się dzieje z moją reklamacją. i da jakąś odpowiedź.
Numer zgłoszenia 5242838
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2018, o 10:23 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wiesiorek,
wiesiorek pisze:Numer zgłoszenia 5242838
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: zif »

Jak już wspominałem :) mam abonament z pakietem minut do sieci komórkowych poza Plusem, i osobny do sieci stacjonarnych. Ostatnio zdarzyło mi się nawet zadzwonić na stacjonarki, i odpowiedni pakiet nie zmniejszył się. Jakiś błąd, czy jednak pakiet niby na komórki obejmuje też stacjonarne, i dopiero po jego wyczerpaniu zostaje mi pula tylko na stacjonarne, przy komórkowych rozliczanych cennikowo? Nie, żeby jakoś szczególnie spędzało mi to sen z powiek, bo i tak mam więcej minut niż potrzebuję, ale z ciekawości chciałbym wiedzieć :)

Jeszcze jedna kwestia: na podanym numerze transmisja danych jest nieprzyzwoicie droga, zablokowałem więc całkowicie tę usługę. Kilka razy w roku komuś w pijanym widzie zdarzy się jednak przysłać mi MMS. Czy mogę zrobić coś, by ogólnie mieć zablokowaną możliwość inicjowania połączeń internetowych, ale jednak móc bezpośrednio odbierać MMS-y, czy pozostaje mi ze spokojem nadal czekać na powiadomienia, że dany MMS mogę obejrzeć na foto.plus.pl?
ODPOWIEDZ