Strona 1 z 4

Rejestracja HBO GO

: 31 gru 2016, o 01:13
autor: aqua
Otrzymałem kod sms do aktywacji użyłem firefoxa,chrome,internet exploera oraz telefonu na wszystkich urządzeniach po wpisaniu danych mam komunikat Dane w serwisie nie moga zostać zidentyfikowane i to jest koniec co jest nie tak?

EDIT:

HBO Polska odpowiedziało abym zgłosił problem przez swojego operatora

Wysłane z mojej smyczy

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 11:08
autor: Ewa_Plus
aqua,
- czy wielkość liter z kodu została zachowana? Ile czasu minęło od momentu otrzymania SMS-a z kodem do próby rejestracji?

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 11:23
autor: aqua
Tak wielkość liter zachowania kod otrzymany 30.12.2016 o godzinie 21 50

Wysłane z mojej smyczy

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 11:36
autor: Ewa_Plus
A mógłbyś spróbować teraz sposobem przez e-maila, opisanym tutaj?

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 11:37
autor: aqua
Spróbuję i dam znać

EDIT:
Mam odzyskać czy wygenerować nowy kod

Nie wiem czy to ma znaczenie ale zgłosiłem poprzez BUK reklamacje z tym problemem i otrzymałem odpowiedź że przyjęto

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 11:51
autor: Ewa_Plus
Wybierz wygenerowanie nowego kodu. Tym kanałem jeszcze nie rozpoczynałeś procesu aktywacji, więc odzyskiwanie by się nie powiodło.

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 12:18
autor: aqua
Cały czas czekam na @ czy to też może potrwać do 24h?
Otrzymałem maila z linkiem do zakupu 20 PLN /miesiąc i link do REGULAMIN USŁUGI „HBO GO – PAKIET DANYCH” a tam nie ma mowy o 2 miesiącach darmowych w promocji Ja + HBO GO.
ps. a może dlatego że wysyłałem prośbę o nowy kod z modemu LTE gdzie jest inny numer niż w telefonie?

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 13:23
autor: Ewa_Plus
aqua,
- czy to dotyczy tego numeru, który nam ostatnio podawałeś przy przedłużaniu umowy?

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 13:37
autor: aqua
Ewa_Plus pisze:aqua,
- czy to dotyczy tego numeru, który nam ostatnio podawałeś przy przedłużaniu umowy?
Problem jest z numerem w słuchawce 66.....40 i tak jak pisałem wcześniej prośbę o nowy kod wysłałem z 72.....40 ponieważ mi łatwiej to ogarnąć na czymś większym niż 5 cali wiem że należało łączyć się poprzez urządzenie w sieci plus.Czy system rozpoznał to zgłoszenie jako chęć dokupienia hbo go do numeru 72.....40 ? Jeżeli tak to teraz muszę to jakoś cofnąć bo już klikłem w link i teraz mam czekać na kod do rejestracji.

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 13:44
autor: Ewa_Plus
aqua,
- widocznie na tym drugim numerze nie była aktywna promocja. Nie klikaj w ten link.
Wyślij mi jeszcze przez ten formularz adres e-mail, na jaki ma być założone konto.

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 13:58
autor: aqua
Ewa_Plus pisze:aqua,
- widocznie na tym drugim numerze nie była aktywna promocja. Nie klikaj w ten link.
Wyślij mi jeszcze przez ten formularz adres e-mail, na jaki ma być założone konto.
Nie klikaj ha, już klikłem co teraz? formularz wysłałem

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2017, o 14:30
autor: Ewa_Plus
aqua,
- dla 66.....40 wysłałam Ci maila z tymczasowym hasłem. Sprawdź skrzynkę.
Jeśli chodzi o 72.....40 - wysłałam prośbę o anulowanie zlecenia.

HBO GO koniec promocji.

: 28 mar 2017, o 17:38
autor: aqua
Czy po darmowym okresie (2 miesiące) powinienem otrzymać powiadomienie o końcu promocji?

Re: Rejestracja HBO GO

: 28 mar 2017, o 17:48
autor: Ewa_Plus
aqua,
- na 3 dni przed końcem okresu bezpłatnego wysyłane jest powiadomienie w zależności od sposobu aktywacji: SMS lub e-mail.

Re: Rejestracja HBO GO

: 29 mar 2017, o 10:48
autor: aqua
Ewa_Plus pisze:aqua,
- na 3 dni przed końcem okresu bezpłatnego wysyłane jest powiadomienie w zależności od sposobu aktywacji: SMS lub e-mail.
Niestety żadnej informacji nie otrzymałem ale za to zielona faktura właśnie wylądowała na mojej poczcie z opłatą za hbo go.