Teraz jest 21 kwi 2018, o 01:14

Zostaw Kontakt





Rejestracja HBO GO

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Rejestracja HBO GO

Post29 mar 2017, o 11:48

aqua w celu zweryfikowania, jak wyglądała dana sytuacja prosimy o przesłanie zgłoszenie poprzez formularz zadaj pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Rejestracja HBO GO

Post7 lip 2017, o 16:35

Ze względu na nowy sezon Gry o Tron chciałem skorzystać z usługi HBO GO.

Jednak dodatkowa usługa w CP Związana z HBO kosztuje 39 zł.

W abonamencie jest to tylko 20 złoty więc wybrałem się na stronę plusa i czytam, jak odebrać kod do HBO GO.

I tak:
Jeżeli podpisałeś umowę po 03.09.2015 i korzystasz z abonamentu 49,99 zł/mies. (z rabatem za e-fakturę) lub wyższego
lub
Jeżeli podpisałeś umowę przed 03.09.2015 lub korzystasz z abonamentu:

- niższego niż 49,99zł/mies. (z rabatem za e-fakturę bez telefonu lub z telefonem na raty)

Problem w tym, że niema opcji podpisania umowy przed 03.09.2015 z abonamentem wyższym niż 49.99 zł.

Co mam wybrać posiadając abonament LTE 109,99 M (14M00) (spisane z umowy), umowa podpisana wrzesień 2014 roku. Umowa ciągnie się nadal bez przedłużenia.

Pytanie nr 2. Czy po rejestracji usługa będzie aktywa od razu czy dopiero w nowym okresie rozliczeniowym jak to jest w CP?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4599
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 79 razy
    Otrzymał podziękowań: 496 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post7 lip 2017, o 16:57

Connor,
- jeśli podpisałeś umowę, przed 03.09.2015 r. usługa będzie dla Ciebie dostępna w cenie 20 zł/mies.
Usługa powinna być aktywna w ciągu 24 h.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Rejestracja HBO GO

Post9 lip 2017, o 17:06

Czyli wybrać opcję
Jeżeli podpisałeś umowę przed 03.09.2015 lub korzystasz z abonamentu:

- niższego niż 49,99zł/mies. (z rabatem za e-fakturę bez telefonu lub z telefonem na raty)
?

Nie ukrywa, że chodzi mi tylko o Grę o Tron. Czy z usługi można zrezygnować w każdej chwili?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4599
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 79 razy
    Otrzymał podziękowań: 496 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post10 lip 2017, o 10:18

Connor,
- zgadza się. Zrezygnować można w każdej chwili wysyłając SMS treści DEZ HBOGO nr numer 8038.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jaceksz

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 20 lut 2013, o 10:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S8

HBO GO na 2 mieiące w Plusie

Post5 paź 2017, o 07:01

Witam
Chciałem się zarejestrować w HBO GO ale po wypełnieniu wszystkich danych na stronie i zatwierdzeniu otrzymuję komunikat:

"Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane"
Ostatnio edytowano 5 paź 2017, o 10:36 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post5 paź 2017, o 11:20

Witaj jaceksz,
upewnij się jeszcze, czy podczas rejestracji podałeś prawidłowy numer telefonu i numer konta Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jaceksz

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 20 lut 2013, o 10:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S8

Re: Rejestracja HBO GO

Post5 paź 2017, o 20:39

Tak próbowałem kilka razy na komórce i PC
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18987
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1555 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post6 paź 2017, o 09:35

jaceksz,

czyli rejestracja na poziomie wyboru operatora i podania kodu aktywacyjnego przechodzi, tak? Powyższy komunikat pojawia się po wpisaniu danych rejestracyjnych (imię i nazwisko, etc.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

yefisto

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 10:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

HBO GO w Abonamencie Plusa

Post14 paź 2017, o 18:01

Witam,

opiszę moją sytuację od początku.
02.09 zakupiłem pakiet HBO GO do mojego abonamentu Plusa (nie cyfrowego polsatu, Plusa!),
wszystko działało pięknie aż do 09.10. Wylogowało mnie w moim Smart TV z aplikacji HBO GO, a wejście na stronę www HBO GO po zalogowaniu kończyło się komunikatem "Brak abonamentu HBO GO. Skontaktuj się z operatorem.".

Wykonałem więc telefon do biura obsługi klienta sieci Plus, opisałem sytuację, jedyne co zrobiono to wysłano mi numer aktywacyjny usługi HBO GO służący do REJESTRACJI użytkownika (a rejestrację już wykonałem z tym numerem seryjnym), nic więc mi to nie dało, bo już posiadam przecież konto HBO GO.

Zadzwoniłem następnego dnia, po dwóch przekierowaniach połączeń pomiędzy pomocą Plusa i Cyfrowego Polsatu podczas rozmowy Konsultant Plusa spisał zgłoszenie i... cisza.


1. Co mam zrobić, gdzie mam zadzwonić, aby w końcu tą sprawę wytłumaczyć?
2. Jak przywrócić do działania usługę?
3. Gdzie mogę się ubiegać o zwrot kosztów za usługę podczas dni jej niedostępności?

Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 16 paź 2017, o 09:48 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post16 paź 2017, o 09:52

Witaj yefisto,

yefisto napisał(a):Zadzwoniłem następnego dnia, po dwóch przekierowaniach połączeń pomiędzy pomocą Plusa i Cyfrowego Polsatu podczas rozmowy Konsultant Plusa spisał zgłoszenie i... cisza.
podeślij mi proszę numer tego zgłoszenia technicznego przez ten formularz. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.

3. Gdzie mogę się ubiegać o zwrot kosztów za usługę podczas dni jej niedostępności?
Jeśli chodzi o opłaty, to do tej kwestii może odnieść się Departament Reklamacji, zatem pozostaje złożenie reklamacji. Jeśli już wystosujesz takie zgłoszenie, to również daj mi znać, postaram się wówczas przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Blasterpl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 17 paź 2017, o 17:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: S7

Re: Rejestracja HBO GO

Post17 paź 2017, o 17:28

Jak widzę nie jestem odosobniony z problemem , podczas próby założenia nowego konta pojawia się komunikat "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Na mojej stronie w Plus online HBO GO jest zaznaczone jako aktywne . Nie dostałem żadnego SMS-a o aktywacji . CO ROBIĆ :?: :?: :?:
Offline
Avatar użytkownika

beciklove

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 17 paź 2017, o 22:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rejestracja HBO GO

Post17 paź 2017, o 22:45

Mam ten sam problem i nie wiem co mam zrobić, a na prawdę bardzo bym chciała skorzystać z promocji. Dostałam smsa że usługa jest aktywna a mimo to nie mogę się zarejestrować na hbo go.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post18 paź 2017, o 10:04

Blasterpl,
w jaki sposób aktywowałeś usługę? Czy może ta opcja została Ci przyznana automatycznie wraz z podpisaniem umowy?

beciklove,
beciklove napisał(a):Dostałam smsa że usługa jest aktywna a mimo to nie mogę się zarejestrować na hbo go.
kiedy otrzymałaś taką wiadomość?
Blasterpl napisał(a):podczas próby założenia nowego konta pojawia się komunikat "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane".
Taki komunikat wskazywać może, że informacja o aktywacji usługi nie została przesłana jeszcze do HBO GO. Dostęp zostanie aktywowany w ciągu 72h od momentu zlecenia aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Blasterpl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 17 paź 2017, o 17:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: S7

Re: Rejestracja HBO GO

Post18 paź 2017, o 17:04

U mnie na następny dzień poszło bez problemu.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości