Teraz jest 19 sty 2018, o 12:28

Zostaw Kontakt





Rejestracja HBO GO

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 458
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post19 paź 2017, o 09:38

Blasterpl,

a jak obecnie przebiega u Ciebie rejestracja do serwisu HBO GO?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Blasterpl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 17 paź 2017, o 17:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: S7

Re: Rejestracja HBO GO

Post19 paź 2017, o 12:00

Wypełniłem rubryczki (e-mail,nr klienta,hasło) i tyle. Działa elegancko.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 458
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post19 paź 2017, o 12:31

Blasterpl,
Blasterpl napisał(a): Działa elegancko.
to bardzo się cieszę z tego faktu. Życzę zatem przyjemnego korzystania z HBO GO oraz niezapomnianych wrażeń filmowych. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Bruno666

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 24 paź 2017, o 19:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rejestracja HBO GO

Post24 paź 2017, o 19:56

Witam,
Aktywowałem usługę HBO GO wysyłając sms na nr 2601 o treści AKT HBO3.
Próbowałem się zarejestrować na stronie HBO GO podając nr tel oraz nr konta klienta.
Niestety cały czas wyświetla się komunikat: "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane"
Jest to strasznie frustrujące. Zamawiasz usługę, postępujesz zgodnie z zaleceniami operatora lecz nie możesz z usługi skorzystać.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4441
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post25 paź 2017, o 09:30

Witaj Bruno666,
- ile czasu minęło od wysłania SMS-a, a próbą zarejestrowania na stronie HBO GO?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

czepnik

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 lis 2017, o 14:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rejestracja HBO GO

Post29 lis 2017, o 14:06

Witam,

Ile czasu musi minąc od momentu informacji ze HBO GO jest aktywowane i mozna sie rejestowac do próby rejestracji?

Gdy próbuje HBO Go wywala cały cas informacje ze nie mozna zweryfikowac danych.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 458
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post29 lis 2017, o 14:44

Witaj czepnik,

dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fiszka

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 29 gru 2017, o 11:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

co z tym hbo go?!!!

Post29 gru 2017, o 13:41

27.12.2017 została aktywowana usługa HBO GO.Otrzymałam sms aby dokonać rejestracji na stronie hbogo.pl,podając dane nr tel,numer klienta. Wypełniłam poprawnie formularz i pojawia się komunikat"dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Skontaktowałam się po wielu próbach z BOK i dokonano zgłoszenia problemu(28.12.2017 godz. 17.32) nieoczekiwanie dwie minuty później dostałam kolejnego sms iż zgłoszenie zostało zamknięte i w razie pytań powinnam się skontaktować z BOK. Dzisiaj po kilku próbach oczekiwania na połączenie z konsultantem i około godziny czekania Pani konsultant poinformowałam mnie,iż zgłoszenie zostało zamknięte, gdyż problem leży po stronie HBO. Polecono mi cierpliwie czekać, nadmieniając, iż problem ten zgłaszają również inni klienci sieci. Mam więc pytanie czy Operator zamierza rozwiązać tą kwestię i zadbać o to aby oferowane klientom usługi działały, a klient mógł z nich korzystać.
Ostatnio edytowano 29 gru 2017, o 13:45 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post29 gru 2017, o 14:31

Fiszka,

Marta_Plus napisał(a):dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.
Fiszka napisał(a):dokonano zgłoszenia problemu

Czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fiszka

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 29 gru 2017, o 11:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rejestracja HBO GO

Post29 gru 2017, o 14:44

Podaję nr zgłoszenia C00000001462410. Zastanawiam się jeszcze czy dostęp faktycznie będzie po 72h godzinach od aktywacji, skoro jest to podobno większy problem?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post29 gru 2017, o 15:08

Fiszka,

Fiszka napisał(a):Zastanawiam się jeszcze czy dostęp faktycznie będzie po 72h godzinach od aktywacji,

proponuję, abyś odczekał 72 godziny. Jeśli aktywacja nie powiedzie się proszę o info zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

robson

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): 12 lut 2013, o 15:40
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Z3 Compact

Re: Rejestracja HBO GO

Post30 gru 2017, o 11:25

U mnie ta sama sytuacja, ponad 72h temu zleciłem aktywację usługi HBO go, w czwartek 28go o godz 13.02 dostałem SMS z informacją że usługa aktywna i danymi do rejestracji. Do dziś nie mogę się zarejestrować. Próbuję się rejestrować na podane dane (nr tel i nr klienta), ale za każdym razem uzyskuję komunikat "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Dane wprowadzam prawidłowo. Sprawę zgłaszałem do BOK ale odpowiedź niewiele wnosi do sprawy (nr zgloszenia: 171228-001562). Konsultant sugeruje czekać na wiadomosc aktywacyjna kiedy ja ją juz dostalem w czwartek (to była druga wiadomość SMS bo pierwsza była potwierdzeniem przyjęcia zlecenia aktywacji). Można coś z tym zrobić?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

konrad89

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 gru 2017, o 18:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rejestracja HBO GO

Post30 gru 2017, o 18:41

Mam dokładnie taki sam problem co moi poprzednicy. Wysłałem już wiadomość do BOK w tej sprawie (Zagadnienie: 171230-000670). Dostałem SMS zwrotny zawierający dane do rejestracji. Po prawidłowym wypełnieniu formularza pojawia się komunikat: Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane. Wiadomość wysłałem w dniu wczorajszym, SMS zwrotny otrzymałem po 22h. Swoją drogą to jest troszeczkę nie w porządku, kiedy coś się oferuje i część użytkowników uprawnionych do skorzystania z promocji nie może z niej skorzystać. Myślę, że niezłym rozwiązaniem byłoby przedłużenie darmowego dostępu o czas, który spędziło się na oczekiwaniu na możliwość rejestracji usługi.
Offline
Avatar użytkownika

Fiszka

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 29 gru 2017, o 11:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rejestracja HBO GO

Post31 gru 2017, o 13:09

W dalszym ciągu nie mam możliwości korzystania z usługi z HBO Go. Na infolinii konsultanci nie potrafią rozwiązać problemu. Dotąd informowali jedynie, iż do 72 h trwa aktywacja, tylko że już minęło te ich 72 godziny a nawet więcej!!! Kolejne zgłoszenie problemu i nic!
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4441
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy

Re: Rejestracja HBO GO

Post2 sty 2018, o 11:04

konrad89, robson, Fiszka
- wysłałam interwencje w sprawie Waszych zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości