Strona 3 z 4

Re: Rejestracja HBO GO

: 19 paź 2017, o 10:38
autor: Marta_Plus
Blasterpl,

a jak obecnie przebiega u Ciebie rejestracja do serwisu HBO GO?

Re: Rejestracja HBO GO

: 19 paź 2017, o 13:00
autor: Blasterpl
Wypełniłem rubryczki (e-mail,nr klienta,hasło) i tyle. Działa elegancko.

Re: Rejestracja HBO GO

: 19 paź 2017, o 13:31
autor: Marta_Plus
Blasterpl,
Blasterpl pisze: Działa elegancko.
to bardzo się cieszę z tego faktu. Życzę zatem przyjemnego korzystania z HBO GO oraz niezapomnianych wrażeń filmowych. ;-)

Re: Rejestracja HBO GO

: 24 paź 2017, o 20:56
autor: Bruno666
Witam,
Aktywowałem usługę HBO GO wysyłając sms na nr 2601 o treści AKT HBO3.
Próbowałem się zarejestrować na stronie HBO GO podając nr tel oraz nr konta klienta.
Niestety cały czas wyświetla się komunikat: "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane"
Jest to strasznie frustrujące. Zamawiasz usługę, postępujesz zgodnie z zaleceniami operatora lecz nie możesz z usługi skorzystać.

Re: Rejestracja HBO GO

: 25 paź 2017, o 10:30
autor: Ewa_Plus
Witaj Bruno666,
- ile czasu minęło od wysłania SMS-a, a próbą zarejestrowania na stronie HBO GO?

Re: Rejestracja HBO GO

: 29 lis 2017, o 15:06
autor: czepnik
Witam,

Ile czasu musi minąc od momentu informacji ze HBO GO jest aktywowane i mozna sie rejestowac do próby rejestracji?

Gdy próbuje HBO Go wywala cały cas informacje ze nie mozna zweryfikowac danych.

Re: Rejestracja HBO GO

: 29 lis 2017, o 15:44
autor: Marta_Plus
Witaj czepnik,

dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.

co z tym hbo go?!!!

: 29 gru 2017, o 14:41
autor: Fiszka
27.12.2017 została aktywowana usługa HBO GO.Otrzymałam sms aby dokonać rejestracji na stronie hbogo.pl,podając dane nr tel,numer klienta. Wypełniłam poprawnie formularz i pojawia się komunikat"dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Skontaktowałam się po wielu próbach z BOK i dokonano zgłoszenia problemu(28.12.2017 godz. 17.32) nieoczekiwanie dwie minuty później dostałam kolejnego sms iż zgłoszenie zostało zamknięte i w razie pytań powinnam się skontaktować z BOK. Dzisiaj po kilku próbach oczekiwania na połączenie z konsultantem i około godziny czekania Pani konsultant poinformowałam mnie,iż zgłoszenie zostało zamknięte, gdyż problem leży po stronie HBO. Polecono mi cierpliwie czekać, nadmieniając, iż problem ten zgłaszają również inni klienci sieci. Mam więc pytanie czy Operator zamierza rozwiązać tą kwestię i zadbać o to aby oferowane klientom usługi działały, a klient mógł z nich korzystać.

Re: Rejestracja HBO GO

: 29 gru 2017, o 15:31
autor: Basia_Plus
Fiszka,
Marta_Plus pisze:dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.
Fiszka pisze:dokonano zgłoszenia problemu
Czy posiadasz numer zgłoszenia?

Re: Rejestracja HBO GO

: 29 gru 2017, o 15:44
autor: Fiszka
Podaję nr zgłoszenia C00000001462410. Zastanawiam się jeszcze czy dostęp faktycznie będzie po 72h godzinach od aktywacji, skoro jest to podobno większy problem?

Re: Rejestracja HBO GO

: 29 gru 2017, o 16:08
autor: Basia_Plus
Fiszka,
Fiszka pisze:Zastanawiam się jeszcze czy dostęp faktycznie będzie po 72h godzinach od aktywacji,
proponuję, abyś odczekał 72 godziny. Jeśli aktywacja nie powiedzie się proszę o info zwrotne.

Re: Rejestracja HBO GO

: 30 gru 2017, o 12:25
autor: robson
U mnie ta sama sytuacja, ponad 72h temu zleciłem aktywację usługi HBO go, w czwartek 28go o godz 13.02 dostałem SMS z informacją że usługa aktywna i danymi do rejestracji. Do dziś nie mogę się zarejestrować. Próbuję się rejestrować na podane dane (nr tel i nr klienta), ale za każdym razem uzyskuję komunikat "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Dane wprowadzam prawidłowo. Sprawę zgłaszałem do BOK ale odpowiedź niewiele wnosi do sprawy (nr zgloszenia: 171228-001562). Konsultant sugeruje czekać na wiadomosc aktywacyjna kiedy ja ją juz dostalem w czwartek (to była druga wiadomość SMS bo pierwsza była potwierdzeniem przyjęcia zlecenia aktywacji). Można coś z tym zrobić?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Re: Rejestracja HBO GO

: 30 gru 2017, o 19:41
autor: konrad89
Mam dokładnie taki sam problem co moi poprzednicy. Wysłałem już wiadomość do BOK w tej sprawie (Zagadnienie: 171230-000670). Dostałem SMS zwrotny zawierający dane do rejestracji. Po prawidłowym wypełnieniu formularza pojawia się komunikat: Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane. Wiadomość wysłałem w dniu wczorajszym, SMS zwrotny otrzymałem po 22h. Swoją drogą to jest troszeczkę nie w porządku, kiedy coś się oferuje i część użytkowników uprawnionych do skorzystania z promocji nie może z niej skorzystać. Myślę, że niezłym rozwiązaniem byłoby przedłużenie darmowego dostępu o czas, który spędziło się na oczekiwaniu na możliwość rejestracji usługi.

Re: Rejestracja HBO GO

: 31 gru 2017, o 14:09
autor: Fiszka
W dalszym ciągu nie mam możliwości korzystania z usługi z HBO Go. Na infolinii konsultanci nie potrafią rozwiązać problemu. Dotąd informowali jedynie, iż do 72 h trwa aktywacja, tylko że już minęło te ich 72 godziny a nawet więcej!!! Kolejne zgłoszenie problemu i nic!

Re: Rejestracja HBO GO

: 2 sty 2018, o 12:04
autor: Ewa_Plus
konrad89, robson, Fiszka
- wysłałam interwencje w sprawie Waszych zgłoszeń.